Olen niin tuhannen kypsä olemattomaan elämääni!
Pitäisi jostain löytää jokin pienen pieni toivon kipinä, mutta kun ei nyt vaan tahdo löytyä. Elämänhalu tuntuu kadonneen.
Mitä kettua keksisin, että saisin pääni kuntoon jouluksi?
Kommentit (31)
Mullakin on kipuja ja vaivoja. Olen tyytyväinen että pystyn kävelemään ja voin vaikka katsoa kivaa tv-ohjelmaa.
Muutoin ei mitään enää tapahdu.
Kuuntele hyvää musiikkia ja käy kalassa. Rakenna jotain puusta, vaikka linnunpönttö.
Kiitos vinkeistä. Kilpparitestit tehty ja niistä seurasi uusi dg ja totuttelu uuteen lääkitykseen.
Ehkäpä tuo heittäytyminen, putoaminen kuiluun olisi se juttu, jota pitäisi kokeilla. Antaa itselleen luvan olla se surkimus ja hetken kieriskellä itsesäälissä ja muissa negatiivisissa tunteissa.
Tosiaankin muutaman vuoden aikana on tapahtunut niin paljon, ettei mieli ole ehkäpä pysynyt kaikessa perässä. Kehon reistaillessa on vain pitänyt jaksaa ja arkea pyörittää huvenneilla voimavaroilla. Nyt mieli/tunteet kaipaavat oman osansa huomiosta (?). Saas nähdä :)
Hae keskusteluapua ja anna itsesi rauhassa mennä päivä kerrallaan ja olla näköalaton. Jonain päivänä joskus sitten huomaat, että olo alkaa olla parempi. Rankkojen kokemusten jälkeen on normaalia masentua , mutta masennuksesta voi kyllä toipua.
Hanki kissanpentu tai koiranpentu. Parempaa terapiaa et löydä :)
Mieti mikä siinä elämässä mättää ja sen jälkeen muuta se.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:05"]
Hanki kissanpentu tai koiranpentu. Parempaa terapiaa et löydä :)
[/quote]
Tai sitten siitä tulee taas vain yksi lisätaakka, jonka kanssa on PAKKO jaksaa asioita, vaikka on loppuun asti uupunut. Itse olen sitä mieltä, että eläin, jos niistä muuten tykkää, on hyvä juttu esim. masentuneelle ja uupuneelle, mutta vasta sitten kun toipuminen on päässyt jo hyvään alkuun, siis jos tila on vakava.
Itse ainakin jouduin masentuneena jopa antamaan koiran vanhemmille hoitoon lähes vuodeksi, kun en kerta kaikkiaan pystynyt huomioimaan ja hoitamaan sitä kaikelta pahalta ololtani.
Lue uutta testamenttia. Ajatuksella. Elämän tärkein kirja.
Lue uutta testamenttia. Ajatuksella. Elämän tärkein kirja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:22"]
Mieti mikä siinä elämässä mättää ja sen jälkeen muuta se.
[/quote]
Minkä takia tämä sai alapeukun, fiksuin kommentti koko ketjussa? Ratkaisu on yleensä yksinkertaisempi kuin vois uskoa.
Kilpirauhastestejä suosittelisin sinulle. Eli verikoe josta näkee kilpirauhasarvosi.