Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUS:n ylilääkäri: TYÖPAIKKA VARMIN PAIKKA SAADA KORONA. Teetkö etätöitä? Kaikilla ei mahdollista.

Työn vaarat
26.09.2020 |

Osa ihmisistä ei voi tai ei saa tehdä etätöitä. He ottavat joka työpäivä henkeä vaarantavan riskin. Ja moni onkin jo saanut maistaa koronan väkivahvoja kouria koko perheen kanssa.

Ei siis kannata miettiä työpaikalle palaamista pariin vuoteen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä teet sitten,kun koronahysteria on ohi? Millä täytät elämäsi tuolloin?

Vierailija
2/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen etätöitä, ei kiinnosta korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut koronaa kenellekään, vaikka pyöritettiin viruslinkoa koko kesä 🎢🎡🎠😄

Vierailija
4/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keväällä koronaosastolla töissä, ja menen joka päivä edelleen töihin. Pesen käsiä, käytän käsidesiä, suojaudun ja pidän järjen päässä.

Vierailija
5/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖITÄ ei voi tehdä etänä. Ei nyt sekoiteta hiirennapsuttelua työhön.

Vierailija
6/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tautia odotellessa.

Vierailija
7/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hieno havainto, kun meille kuitenkin on väitetty, että koronaa on saatu baareista, kotibileistä ja pesäpallokatsomosta eikä tartunnan mahdollisesti tuonut tai saanut ole ollut ko. tilaisuuksissa töissä.

Vierailija
8/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, anna kun arvaan, tolla asenteella oot työtön.

Vierailija
9/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin keväällä koronaosastolla töissä, ja menen joka päivä edelleen töihin. Pesen käsiä, käytän käsidesiä, suojaudun ja pidän järjen päässä.

Hoitoalalla tosiaan jos työpaikalla saa koronan on itse mokannut todella pahoin varotoimissa.

Vierailija
10/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mokannut varotoimissa? Tiesitkö ollenkaan, että ohjeen mukaisesti suojavarusteet riisutaan potilashuoneen puolella koronapotilasta hoidettaessa. Näin hoitajat uhraavat itsensä.

Vierailija
11/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen työtön niin voin suunnitella jokaisen päivän kulun mieleni mukaan :).

Aurinkoisia syyspäiviä!

Vierailija
12/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut itsekin tätä koko ajan. Töissä vain muut kuvittelevat, että meidän taukohuone on jokin steriili tila... LOL

Vierailija
13/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein henkeä uhkaava riski

Vierailija
14/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oikein henkeä uhkaava riski

Niinpä, kun tarkkaan mietit niin voi jollekin ollakin. Tai välillisesti. Ainkin hyvin epämiellyttävä, jos ei henkeä uhkaava. Idiootti.

Vierailija
15/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kai tästä on jaaritella. Itse olen ollut hoitajan työssä koko koronapandemian ja terveenä on pysytty. Toivottavasti onni jatkuu, en kuitenkaan jaksa panikoida.

Vierailija
16/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki tietoon, että koronan saa työpaikalta?

Mediassa kun tosiaan väitetään, että korona leviää jääkiekkopukkareissa, opiskelijabileissä, baareissa, jne.

Vierailija
17/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mokannut varotoimissa? Tiesitkö ollenkaan, että ohjeen mukaisesti suojavarusteet riisutaan potilashuoneen puolella koronapotilasta hoidettaessa. Näin hoitajat uhraavat itsensä.

Eikö niitä riisutakaan erillisessä sulkutilassa, kuten meille sh-koulussa opetetaan?

Vierailija
18/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo hän, joka kirjoittaa tuon toisen hiirennapsuttelulla suunnittelemalla laitteella, ohjelmistolla ja nettiyhteydellä. Toki niiden eteen on myös tarvittu tehdastyöläisiä ja asentajia, mutta ilman hiirennapsuttelua heilläkään ei olisi ollut mitä tehdä.

Vierailija
19/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmiä ei voi lypsää etänä. Mulla työpaikka on varmin paikka välttää korona. Ihmiskontakteja siellä hyvin vähän jos ollenkaan. Varmin paikka saada se on valitettavasti oma koto. Lapset tuo tuliaisina kouluista tai mies omasta työpaikastaan, jossa paljon kontakteja eikä etätyömahdollisuutta.

Vierailija
20/47 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttoreissa saa kaikki taudit. Meillä on avotilat ja flexipisteet. No nyt joudutaan pitämään listaa kuka tulee minäkin päivänä ja vain yksi tyyppi per huone, muut etätöissä. Kyllä kannatti "säästää" ja vaihtaa omat työhuoneet tähän avopelleilyyn.