Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei anna suuseksiä

Vierailija
26.09.2020 |

Itse tykkään antaa ja saada suuseksiä mutta vaimo ei tykkää antaa. Miksi ei? Omasta mielestä pillu tuntuu ja maistuu hyvältä suussa. Miksi penis ei vaimoani kiinnosta?Paikat itsellä kunnossa, ajeltuna ja aina puhtaana.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeasti, suostuuko joku ottamaan 13-15cm pikkupippelin muka suuhunsa?

Vierailija
22/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Teini- kirjoitti:

siis ihan oikeasti, suostuuko joku ottamaan 13-15cm pikkupippelin muka suuhunsa?

Ei hitto miten jollaki voi olla näin paljon aikaa oikeesti että aamusta iltaan, päivästä toiseen vaan jauhaa 15cm munista jossaki keskustelu palstalla XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ottaisi viistoistasenttistä suuhuni

Vierailija
24/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ton yhden ja saman 15cm kaverin kommenttien jälkeen taas ihan asiaa...

Meillä on tilanne hieman toisinpäin. Vaimo kyllä ottaa silloin tällöin suihin, mutta itse en juurikaan vaimoa nuole muuten kuin ihan satunnaisesti. Suhteen alkuvuosina aikana ennen lapsia oli aktiivista suuseksiä molemmin puolin. Nykyisin synnytysten jälkeen vaimoa ei syystä tai toisesta innosta se, että että nuolisin häntä. Tästä on ihan keskusteltukin ja asia on molemmille ok. Joskus harvakseltaan innostun ja nuolen, ei hän vastustele ja antaa nuolla hetken, mutta ei osaa oikein enää nauttia siitä, eli enemmänkin hän vain antaa minun nuolla, koska pidän siitä. Hän kuitenkin tykkää ottaa minulta suihin ilman vastapalveluksia ja olen tyytynyt tähän, vaikka mieluusti vastapalveluksen hänelle tekisinkin.

M44

Syitä näin naisen näkökulmasta. Eka syy voi olla ihan kehohäpeä. Vaikea päästää lähietäisyydelle, jos on epävarma alapäästään lasten jälkeen. Toinen syy voi olla se, että varsinkin lasten ollessa pieniä, keskittyminen vastaanottamaan suuseksiä voi olla hankalaa. Se vaatii naiselta aika suurta heittäytymistä.

Vierailija
25/31 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 senttisen suuhun laittamisessa ei ole mittään järkee...

Vierailija
26/31 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka täällä hoette kullin pesemisestä peskää joskus pillunne itse. Ap vaihda naista koska löytyy niitä innokkaita suihinottajia :)). Työpaikallakin työkaveri tykkää ottaa suihin ja usein ottaakin vaikka kesken päivän ja nielee tottakai. Lastini maistuu kuulemma makealle ja juonkin paljon tuoremehuja. Ei kyllä kellään tarvi antaa jos ei saa itse

Vierailija
27/31 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tähän ehkä oikean vastauksen. Nainen saattaa itse vähän "kylmetä" suihinottaessaan ja se voi olla vähän hankalaa. Mies on lämmitettynä itse ihan valmis rakastelemaan, mutta nainen tarvitsisikin uuden lämmittelyn. Eli jos onnistuu niin, että suihin oton jälkeen mies vielä hyväilee naista ennen yhdyntää niin voi olla että saa suuseksiä joka kerta. Se suihinotosta rakasteluun siirtyminen voi olla aika jäätävä kokemus naiselle.

Mulle on myös tosi vaikeeta keskittyä 69 asennossa sekä nauttimaan, että antamaan nautintoa.

Vierailija
28/31 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tähän ehkä oikean vastauksen. Nainen saattaa itse vähän "kylmetä" suihinottaessaan ja se voi olla vähän hankalaa. Mies on lämmitettynä itse ihan valmis rakastelemaan, mutta nainen tarvitsisikin uuden lämmittelyn. Eli jos onnistuu niin, että suihin oton jälkeen mies vielä hyväilee naista ennen yhdyntää niin voi olla että saa suuseksiä joka kerta. Se suihinotosta rakasteluun siirtyminen voi olla aika jäätävä kokemus naiselle.

Mulle on myös tosi vaikeeta keskittyä 69 asennossa sekä nauttimaan, että antamaan nautintoa.

Niinpä se voi kylmetä mieskin naista lämmittäessä. Pitäisi kai olla suuseksiä ensin vuorotellen ja sitten samanaikaista toistensa käsillä hyväilyä, jotta voisi sitten siirtyä yhdyntäänkin.

Nauttimiseen ja nautinnon antamiseen yhtäaikaa keskittyminen onkin haastavaa. Jotenkin vaan huvittaa, miten moni nainen nostaa tämän heti esiin kun on kyse heidän tekemisistään, mutta unohtaa täysin jos puhutaan miehen tekemisistä.

Vierailija
29/31 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä se voi kylmetä mieskin naista lämmittäessä. Pitäisi kai olla suuseksiä ensin vuorotellen ja sitten samanaikaista toistensa käsillä hyväilyä, jotta voisi sitten siirtyä yhdyntäänkin.

Nauttimiseen ja nautinnon antamiseen yhtäaikaa keskittyminen onkin haastavaa. Jotenkin vaan huvittaa, miten moni nainen nostaa tämän heti esiin kun on kyse heidän tekemisistään, mutta unohtaa täysin jos puhutaan miehen tekemisistä.

No ei unohda, vaan muistaa kyllä loukkaantua, jos ei miehellä seiso kivikovana pillua nuollessa! Ainakin täällä palstalla, onneksi kotona tuo ei aiheuta eripuraa...

Mutta on se kieltämättä vähän tylsää, kun suuseksin lopettamisen jälkeen joutuu vatkaamaan itse vauhtia, että päästään panemaan. No, ikä ei tule yksin, ja toisaalta niillä kerroilla kun lisäherättelyä ei tarvita, niin kiihotus on liiankin kova ja panovaihe voi jäädä vaimon mielestä turhankin lyhyeksi, joten paras varmaan näin, kunhan ei kumpikaan itseensä ota?

M50

Vierailija
30/31 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi nyt vaan on terveydestään ja itsekunnioituksestaan kiinni pitävä fiksu nainen. Maailma on oikeastaan aika yksinkertainen - kuten ihmisetkin.

Vierailija
31/31 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Se on pappa sulta ohi jo 😢