Vaimo ei anna suuseksiä
Itse tykkään antaa ja saada suuseksiä mutta vaimo ei tykkää antaa. Miksi ei? Omasta mielestä pillu tuntuu ja maistuu hyvältä suussa. Miksi penis ei vaimoani kiinnosta?Paikat itsellä kunnossa, ajeltuna ja aina puhtaana.
Kommentit (31)
Vaihdetaan vaimot. Mikä on ikä? En tykkää suuseksistä puolin enkä toisin mutta toinen tykkää.
Kyllä tuon pitäisi olla tasapuolista. Älä sinäkään enää anna suuseksiä vaimolle.
Olette varmaan jo keskustelleet asiasta ja olet kertonut, miten paljon arvostaisit tuota? Oletko varma, että naisesi arvostaa ajeltua? Monet naiset pitävät enemmän luomusta.
Joskus ihmettelen miksi on valittu puoliso, joka ei pidä samanlaisesta seksistä kuin itse pitää. Jos ei suostu tekemään mitään toiselle tärkeitä juttuja alussa, niin eihän se kumppani siitä todennäköisimmin muutu. Ja koska ketään ei voi pakottaa ja maanitella epämieluisiin juttuihin, niin asiasta muodostuu pitkän päälle suhdetta uhkaava ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon pitäisi olla tasapuolista. Älä sinäkään enää anna suuseksiä vaimolle.
Entäs jos vaimo ei välitä siitäkään erikoisemmin? Silloihan puuhasta nauttiva mies saa vielä vähemmän nautintoa.
En oikein tajua ihmisiä, jotka ajattelevat seksistä noin kostomielessä. Tasapuolisesti samoja asioita toiselle, mistä toinen ei pidä ei kuulosta hyvältä. Sen sijaan vastavuoroisuutta on hyvässä suhteessa, mikä tarkoittaa halukkuutta miellyttää toista. Jos se puuttuu, niin ei suhde toimi mulle ainakaan.
Ymmärrän tuskasi. 69 asento on parasta mitä tiedän.
Ketjun aloittaja: Ei se suuseksiä saaminen minulle niin kovin iso asia ole. Olisihan ihan kivaa kuitenkin, ihmettelen vain, että miksi näin on. Eikö kulli ole mieltä kiihottava juttu vai mistä johtuu. En halua myöskään nostaa esille asiaa, ettei asiasta tule miellyttämisen liittyvä asia. Mielestäni seksissä tehdään niitä asioita jotka tuntuu hyvältä eikä vain miellyttämisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittaja: Ei se suuseksiä saaminen minulle niin kovin iso asia ole. Olisihan ihan kivaa kuitenkin, ihmettelen vain, että miksi näin on. Eikö kulli ole mieltä kiihottava juttu vai mistä johtuu. En halua myöskään nostaa esille asiaa, ettei asiasta tule miellyttämisen liittyvä asia. Mielestäni seksissä tehdään niitä asioita jotka tuntuu hyvältä eikä vain miellyttämisen takia.
Hyvän seksin perusta on mielestäni keskustelu. Ilman keskustelua seksistä jää juuri tällaisia kysymyksiä, joihin vieraat ihmiset eivät pysty mitenkään vastaamaan, koska emmehän me tunne naistasi.
Viimeisestä lauseestasi ajattelen täydin toisella tavalla. Miellyttäminen ja toisen nautinnon näkeminen on hyvin tärkeää seksissä. Se on on aivan eri asia kuin vastentahtoinen tekeminen ja toisen pakottaminen.
Mielestäni ei siis kannata turhaan pelätä omista toiveista kertomista. Poikkeuksena tietysti suhde, joka on vielä hyvin tuore tai suhde, jossa on paljon ongelmia. Silloin seksistä puhuminen ei välttämättä tuo hyviä asioita.
Aloittaja: kiitos kommentista, hyvä näkökulma.
Nykyään on eri makusia liukkareita, esm sampanjaa ja mansikoita. Nämähän on tarkoitettu suuleikkeihin.
Mun mies vaikka olis just kalunsa pessy, niin ei se kulli mustakaan hyvälle maistu, siinä on sellanen jännä om i naisuus maku.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on eri makusia liukkareita, esm sampanjaa ja mansikoita. Nämähän on tarkoitettu suuleikkeihin.
Mun mies vaikka olis just kalunsa pessy, niin ei se kulli mustakaan hyvälle maistu, siinä on sellanen jännä om i naisuus maku.
Ei ole mitään ominaismakua, jos on kunnolla pesty. Intiimipesuaineella pesu useaan kertaan ja kunnolla myös esinahan alta niin mitään hajua ei ole. En erityisemmin välitä tuosta ominaishajusta, joten jos penis ei ole puhdas, niin pyydän pesemään uudelleen ja paremmin.
Ei kukaan terve nainen ota 15cm minipippeliä suuhunsa.
Sori siitä 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän seksin perusta on mielestäni keskustelu. Ilman keskustelua seksistä jää juuri tällaisia kysymyksiä, joihin vieraat ihmiset eivät pysty mitenkään vastaamaan, koska emmehän me tunne naistasi.
Viimeisestä lauseestasi ajattelen täydin toisella tavalla. Miellyttäminen ja toisen nautinnon näkeminen on hyvin tärkeää seksissä. Se on on aivan eri asia kuin vastentahtoinen tekeminen ja toisen pakottaminen.
Mielestäni ei siis kannata turhaan pelätä omista toiveista kertomista. Poikkeuksena tietysti suhde, joka on vielä hyvin tuore tai suhde, jossa on paljon ongelmia. Silloin seksistä puhuminen ei välttämättä tuo hyviä asioita.
Just näin. Itse otan mielelläni joka toinen päivä suihin, suurin syy ei ole kullin imemisen tarve, vaan kun tiedän että mies nauttii siitä. Kun ajattelen sitä, niin olen ihan märkänä suuhoitoa antaessa. Eli kannattaa kertoa, että haluaisit suuseksiä ja kokeilla aktiivisesti tarjota sitä kullia imettäväksi, annat naisellesi helpon mahdollisuuden tuottaa nautintoa sulle. Voit neuvoa naista myös, niin hän oppii miten sä just nautit.
Sinun kannataisi Ap ottaa ohjat miehenä käsiisi. Työnnät vaan kalusi vaimosi naaman eteen ja sanot jämäkästi Ime! Ole Mies äläkä lässytä vaimollesi. Naiset pitävät hyvällä itsetunnolla varustetuista miehistä, jotka ottavat naisensa kuinka haluavat, eivätkä ole hiiriä.
Itsekään en antaisi suuseksiä, jos kumppanillani olisi pieni kalu.
Kaksikymppisestä kyllä nauttisin mielelläni 😜
Minun suuhun ei 15 senttistä laiteta ☝
Kira 26 kirjoitti:
Minun suuhun ei 15 senttistä laiteta ☝
Ei varmasti laiteta. Hehtaari suuhun.
Ällöttää ajatus,et 15cm keharipippeli olis suussa 😝
N18v kirjoitti:
Ällöttää ajatus,et 15cm keharipippeli olis suussa 😝
Kateellisen puhetta.
Jos ton yhden ja saman 15cm kaverin kommenttien jälkeen taas ihan asiaa...
Meillä on tilanne hieman toisinpäin. Vaimo kyllä ottaa silloin tällöin suihin, mutta itse en juurikaan vaimoa nuole muuten kuin ihan satunnaisesti. Suhteen alkuvuosina aikana ennen lapsia oli aktiivista suuseksiä molemmin puolin. Nykyisin synnytysten jälkeen vaimoa ei syystä tai toisesta innosta se, että että nuolisin häntä. Tästä on ihan keskusteltukin ja asia on molemmille ok. Joskus harvakseltaan innostun ja nuolen, ei hän vastustele ja antaa nuolla hetken, mutta ei osaa oikein enää nauttia siitä, eli enemmänkin hän vain antaa minun nuolla, koska pidän siitä. Hän kuitenkin tykkää ottaa minulta suihin ilman vastapalveluksia ja olen tyytynyt tähän, vaikka mieluusti vastapalveluksen hänelle tekisinkin.
M44
Täysin normaalia...