vaimoni, joka varmaan
Taas notkut täällä. Tehtäisiinkö välillä jotain yhdessä? Kunhan lapset on menneet nukkumaan, voitais vaikka touhuta jotain makkarissa.
Esimerkiksi siis. Jos keksittäis jotain muuta niin sitten jotain muuta. Esim käydäänkö iltapalaksi purilaiset? Tai saunotaan yhdessä?
peiton alla... , voitais vaikka somettaa yhdessä. Jos ei huvita olla samalla palstalla, niin oltais eri palstoilla, sinä täällä ja minä kauppalehden foorumilla. Esimerkiksi siis. Selät vastakkain, tai miten vaan.
Kommentit (30)
Mikä on cs, kannattaako alkaa pelaa
t ap
Sopii, jos aletaan nyt sitä vauvaa sitten yrittämään.
Et oo ainakaan mun mies. Se ei halua seksiä...
Hei kuulitko siellä alakerrassa! Hampurilaiset ja sauna kiitos :D
Vauvoja on jo tarpeeksi, kiitos tarjouksesta, nelonen
t ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 20:42"]
Vauvoja on jo tarpeeksi, kiitos tarjouksesta, nelonen
t ap
[/quote]
No sitten et onneksi ollut mun mies :)
Kuutonen, Joo en varmaan ole, seiska vaikuttaa tutummalta
t ap
Katos tossahan se jo tuli ekana: "vaikka touhuta jotain makkarissa". Eli pitäisi suorittaa hommaa, joka kiinnostaa vaan sua. Anna mun olla rauhassa, olen väsynyt, jaksan tuijottaa vaan eteeni.
Jos sä saat huomisen aikana vaikka tän talon raivattua ja siivottua, mua ei ehkä vituttais ihan yhtä paljoa kuin yleensä. Mutta vaikka hoidat noi hommat, se ei tarkoita sitä että väsymykseni olisi poissa kuin salaman iskusta ja seksi kiinnostaisi sormia napsauttamalla.
CS on yksi tietokonepeli. En kauheasti siitä itse tiedä, siinä ammuskellaan ja sitä voi pelata nettipelinä. Mies pelaa sitä kavereidensa kanssa ja puhuvat samalla kuulokkeiden avulla.
Kivampi silti että istuu kotona koneella eikä baarissa kaljalasin edessä. :)
Terveisin numero 2. :)
Voi makkarissa touhuta muutakin kun seksiä, 11. Vaikka hieronta tai pölyjen pyyhintä...
ok, sun vuoro hieroo?
Ps. Myös pölyjen pyyhkimisen vuoro ollut mulla viimiset x vuotta.. Sun vuki nyt
ok, sun vuoro hieroo?
Ps. Myös pölyjen pyyhkimisen vuoro ollut mulla viimiset x vuotta.. Sun vuki nyt
En taida tuosta cs:stä innostua, nro 2, ei ole oikein aikaa.
ostatko taas jättijuustiksen ilman juustoo?
ei ole mun mies. se röhnöttää ja kattoo myytinmurtajia.
Mun mies se on. Mut jostain syystä vastaa kaikille muille mut ei mulle
Joo kulta, arvasit oikein, lähden kohta
t ap
Hö... Olisitpa mun mies. Se vaan pelaa CS:sää. :( Mä haluaisin haleja ja pusuja.