Onko ihon kananlihalle meno ja kylmät väreet sama asia?
Mun mielestä ne voo tulla erilläänkin vaikka tulevat yleensä yhdessä...
Kommentit (12)
Juu onhan ne . Ne lähtee tuolta niskan seudulta, itse osaan myös säädellä niitä eli voin kontrolloida milloin ja minne haluan väristyksen/kananlihan tulevan esim.vasempaan jalkaan tai oikeaan käteen. Eli se on tahdon alainen juttu, kun haluaa.
Erillisiä juttuja. Kylmät väreet tulee kun joku pelottaa, kananliha tulee kun on vaan kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Erillisiä juttuja. Kylmät väreet tulee kun joku pelottaa, kananliha tulee kun on vaan kylmä.
Koskettava musiikki voi aiheuttaa kananlihan.
Kylmät väreet voivat johtua siitä, että joku asia osuu syvästi.
Kanat pelkää kuollessaan ja siksi ovat kananlihalla 😥
Vierailija kirjoitti:
Samasta paikasta ne lähtee, kerroin jo aiemmassa viestissä, kuinka niskanseudulta lähtee sähköinen impulssi kehoon. Uskon kaikkien saavan kylmänväristyksen, jos vaan käskyttää aivojaan tai hermostoaan siihen.
Useinhan kylmistä väreistä puhutaan negatiivisessa mielessä, tyyliin se joku hiippari aiheutti kylmiä väreitä. Siksi vähän huvittaa siinä yhdessä rakkausbiisissä, jossa hoilotellaan että toinen aiheuttaa kylmiä väreitä. No eipä vaikuta kovin hyvältä merkiltä!
Oletteko koskaan kuulleet, että joka ikinen kerta, kun kylmät väreet menevät läpi kehon, joku kulkee tulevaisuudessa hautanne ylitse. Eräs mun jo edesmennyt sukulainen työskenteli sirkuksessa ja siellä hän oli saanut kuulla tämän puistattavan faktan......
Mulle tulee liikutuksesta ja mukavista tunnetiloista lämpimät väristykset kehoon. Alkavan niskan alueelta ja etenee selkää pitkin raajojen päihin saakka.
Kylmät väreet tulee inhosta ja ikävistä tunnetiloista, mutta ne ei ole niin voimakkaita ja jäävät vain selän alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee liikutuksesta ja mukavista tunnetiloista lämpimät väristykset kehoon. Alkavan niskan alueelta ja etenee selkää pitkin raajojen päihin saakka.
Kylmät väreet tulee inhosta ja ikävistä tunnetiloista, mutta ne ei ole niin voimakkaita ja jäävät vain selän alueelle.
No näinpä!
Koitin selittää terapeutille tätä mutta jankkas että se on sama asia kuin kananlihalle tulo.
Ihme, ettei noista lämpimistä väristyksistä puhuta, aina vain kylmistä väreistä.
Eri asioita ovat, mutta voivat tulla tosiaan samaan aikaankin. Useammin menen kyllä kananlihalle, kuin tulee kylmät väreet. :) On muuten harvinaisen kuvaa ilmaisu tuo mennä kananlihalle. Vaikka oikeastaan siinä mennään kanannahalle, jos oikein tarkkoja ollaan.