Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juontaako naisen luontainen halu sytyttää kynttilöitä ja tulia..

Vierailija
25.09.2020 |

..johonkin luolamies aikaan , jolloin istuttiin nuotion ympärillä

mies52v

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luontainen halu sytyttää kämppä tuleen ja häipyä yön pimeyteen.

Vierailija
22/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontainen halu?Minua ei kynttilöiden sytyttely voisi vähempää kiinnostaa.

Ainakin kaikki minun tuntemani säheltävät tulien kanssa. Täytyypä kysellä heiltä onko kaikki hyvin

ap

Kaikki tuntemas naiset eli äiti ja siskos ei ole kovin laaja otanta tehdä johtopäätelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on tarve polttaa kynttilöitä jossain sisustustyynyläjässä, keinokuituverhojen vieressä tai paperikoristeiden päällä?

Vierailija
24/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se johtuu naisen luontaisesta tuhopoltto vimmasta ja halusta polttaa páskamainen partneri kuoliaaksi.

Tämä minulle ainakin tuli ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
25/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset viettää enemmän aikaa kotona ja katselee kotia ihan eri tavalla kun miehet? Tai ainakin meillä huomaa tämän..minä olen lasten kanssa kotona ja mies käy töissä..päivät pitkät katselet samoja nurkkia ja tontin rajoja,niin kyllähän siinä tekee mieli panostaa olinpaikan viihtyvyyteen🤗

Vierailija
26/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat ja sadattuhannet vuodet jättävät vuorenvarmasti jälkensä geeniperimään. Tämä on kiistattoman selvää.

Oli muuten s-nan pimeää noina aikoina, kun ei ollut sähköä. Vain se tuli, yksi ihmisen suurimmista keksinnöistä ikinä.

Vierailija
27/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että naiset viettivät eniten aikaa tulilla luolamiesaikoina. Ne lasketaan miljoonissa, vähintään sadoissatuhansissa vuosissa. Kyllä se meidän geeneihin on siirtynyt todella tehokkaasti tänä aikana.

Trolliketjuhan tämä on, mutta kuinka pihalla te oikein olette historiasta ja evoluutiosta? Nykyihminen on 200 000 - 300 000 vuotta vanha laji, ei todellakaan miljoonia vuosia. Tulta on käsitelty ehkä 50 000- 100 000 vuotta.

Vierailija
28/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontainen halu?Minua ei kynttilöiden sytyttely voisi vähempää kiinnostaa.

Ainakin kaikki minun tuntemani säheltävät tulien kanssa. Täytyypä kysellä heiltä onko kaikki hyvin

ap

Kaikki tuntemas naiset eli äiti ja siskos ei ole kovin laaja otanta tehdä johtopäätelmiä.

Ketään siskoa en tunne, mutta paljon paksuperäisiä nättejä naisia.

ap

Vierailija
29/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että naiset viettivät eniten aikaa tulilla luolamiesaikoina. Ne lasketaan miljoonissa, vähintään sadoissatuhansissa vuosissa. Kyllä se meidän geeneihin on siirtynyt todella tehokkaasti tänä aikana.

Trolliketjuhan tämä on, mutta kuinka pihalla te oikein olette historiasta ja evoluutiosta? Nykyihminen on 200 000 - 300 000 vuotta vanha laji, ei todellakaan miljoonia vuosia. Tulta on käsitelty ehkä 50 000- 100 000 vuotta.

Nykyihminen paljon vähempi aikaa. Ihmisiä sitten oli jotka hukkui, mutta ei siitä enempää

ap

Vierailija
30/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista naisista tiedä, mutta minä ainakin harjoitan paholaisen palvontaa, kutsun demoneita ja tanssin heimotansseja kynttilöillä täytetyssä yksiössäni. 

Vierailija
31/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista naisista tiedä, mutta minä ainakin harjoitan paholaisen palvontaa, kutsun demoneita ja tanssin heimotansseja kynttilöillä täytetyssä yksiössäni. 

Saanko kysyä miksi asut yksiössä? Pisti silmään

ap

Vierailija
32/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koska se on paljon helpompi täyttää kynttilöillä. 

Vierailija
33/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Loogista, mutta eikö oikea palvoja haluaisi täyttää mahdollisimman suuren huoneen kynttilöillä ja harrastaa rivoa seksiä alttarilla ruman miehen kanssa? Eikö tämä olisi loogisinta? Tarjous on heitetty

ap

Vierailija
34/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukko sytyttää ulkotulia ja saunan pesän. Multa tosiaan lipsahtaa tunnelmavalaistus.

Auttaa oman fiiliksen säätelyssä, sellainen luonnollinen hämärä valo. Rauhoittaa. Tänä iltana pitää valvoa, joten annostelen itselleni sinistä virkistävää valoa av:lla :D

Vierailija
35/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Loogista, mutta eikö oikea palvoja haluaisi täyttää mahdollisimman suuren huoneen kynttilöillä ja harrastaa rivoa seksiä alttarilla ruman miehen kanssa? Eikö tämä olisi loogisinta? Tarjous on heitetty

ap

Paholainen pitää vain naisista. Naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri. Parempi pysyä loitolla miehistä, muuten ei paholainen tule. Varsinkin kilteistä kunnon miehistä, kuten sinä. 

Vierailija
36/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia:

Ensimmäiset havainnot ihmisen tulenkäytöstä on Itä-Afrikassa sijaitsevilta arkeologisilta kaivauksilta nykyisen Kenian alueelta. Chesowanjasta on löydetty punaisia saven palasia, jotka on ajoitettu 1,42 miljoonan vuoden ikäisiksi.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Varhaisihmisen_tulenk%C3%A4ytt%C3%B6

Vierailija
37/41 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kansallissosialisteja.

Vierailija
38/41 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, eivätkö miehet koskaan polta kynttilöitä, siis yksinasuvat? Enpä ole asiaa miettinyt, mutta onhan toki naisille keskimäärin kodin sisustus ja ympäristön estetiikka tärkeämpiä kuin miehille, poikkeuksia tietysti on. Ja onhan palavat kynttilät kauniita, tunnelmallisia, romanttisia...yksi palaa tossa mun vieressä tälläkin hetkellä. Ja varmaan siinä on myös joku historiallinen aivojen muistijälki myös vaikuttamassa, että tuli kiehtoo ja luo turvaa vielä nykyäänkin.

Vierailija
39/41 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, eivätkö miehet koskaan polta kynttilöitä, siis yksinasuvat? Enpä ole asiaa miettinyt, mutta onhan toki naisille keskimäärin kodin sisustus ja ympäristön estetiikka tärkeämpiä kuin miehille, poikkeuksia tietysti on. Ja onhan palavat kynttilät kauniita, tunnelmallisia, romanttisia...yksi palaa tossa mun vieressä tälläkin hetkellä. Ja varmaan siinä on myös joku historiallinen aivojen muistijälki myös vaikuttamassa, että tuli kiehtoo ja luo turvaa vielä nykyäänkin.

Noin minäkin sen ajattelisin. Kumma ettei osa myönnä tuota piirrettä itsessään.

ap

Vierailija
40/41 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

jOHTUUPAS !

ySTÄVÄSI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme