Juontaako naisen luontainen halu sytyttää kynttilöitä ja tulia..
..johonkin luolamies aikaan , jolloin istuttiin nuotion ympärillä
mies52v
Kommentit (41)
Luontainen halu?Minua ei kynttilöiden sytyttely voisi vähempää kiinnostaa.
::::::D ai saaaakeli siitäkö se johtuukin
N26
Eipä ole vielä luontaista halua iskenyt, paitsi sähköttömällä mökillä ja sähkökatkon aikana. Nytkään ei talosta kyllä löytyisi yhtään kynttilää.
Vierailija kirjoitti:
Luontainen halu?Minua ei kynttilöiden sytyttely voisi vähempää kiinnostaa.
Ainakin kaikki minun tuntemani säheltävät tulien kanssa. Täytyypä kysellä heiltä onko kaikki hyvin
ap
Totuus on, että naiset viettivät eniten aikaa tulilla luolamiesaikoina. Ne lasketaan miljoonissa, vähintään sadoissatuhansissa vuosissa. Kyllä se meidän geeneihin on siirtynyt todella tehokkaasti tänä aikana.
Tämä aloitus todistaa jo että mies52v miettii luontaisesti kynttilöitä 100% enemmän kuin minä naisena. Varmaan onkin h... Nyt muuten tajusin mistä naisviha on syttynyt. Ehkä kokee meidät kilpailijattariksi. Onhan joka mammalla kuitenkin enemmän vientiä kuin rotevalla palstamiehellä. Siksi normalisoi ja saarnaa kuinka naisen pitäisi kunnollisena itseään säästää.. jotta itsellään olisi edes jotain saumaa saada kynttilää
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus todistaa jo että mies52v miettii luontaisesti kynttilöitä 100% enemmän kuin minä naisena. Varmaan onkin h... Nyt muuten tajusin mistä naisviha on syttynyt. Ehkä kokee meidät kilpailijattariksi. Onhan joka mammalla kuitenkin enemmän vientiä kuin rotevalla palstamiehellä. Siksi normalisoi ja saarnaa kuinka naisen pitäisi kunnollisena itseään säästää.. jotta itsellään olisi edes jotain saumaa saada kynttilää
Nerokkaasti keksitty. Papukaija palkinto sinulle, tap,tap
ap
Juu ja viherkasvit ovat muodissa, koska ihmiset kaipaavat takaisin viidakkoon.
Kyllä, tuli ja vesi. Tulet ja poreallas. Kylmä ja kuuma. Mieti nyt itsekin mies mikä saa naisen kuumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuli ja vesi. Tulet ja poreallas. Kylmä ja kuuma. Mieti nyt itsekin mies mikä saa naisen kuumaksi.
Tuosta tulee mieleen pekka ja pätkä afrikassa ihmissyöjien pannussa killumassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ...vetin luontainen halu???
vaikka sama että sinä miehenä haluat naista..ei tuo sen ihmeellisempää ole kun vain miettii. Naiset värkkää syksyllä noiden valojen kanssa, ei miehet
ap
Vierailija kirjoitti:
Juu ja viherkasvit ovat muodissa, koska ihmiset kaipaavat takaisin viidakkoon.
Miksei hyvinkin..olisiko siihen joku muukin syy.
ap
*Sytyttää kynttilän.*
Minä: Kynttilöissä on sellainen söpö pikku liekki, joka tanssii.
Aivot: Koske siihen.
Minä: Ei, se polttaa.
Aivot: Koske siihen.
*pistää etusormen liekin ylle.*
*Vetää sormen pois.*
Minä: Kuuma
Aivot: Tee se uudestaan.
*tekee uudestaan*
Minä: Sattuu
Aivot: Uudestaan, mutta vähän pidempään...
Laitankin heti kynttilän palamaan !
Zinc
Luulen että se johtuu naisen luontaisesta tuhopoltto vimmasta ja halusta polttaa páskamainen partneri kuoliaaksi.
Minulla on yksi kynttilä, mutta pelkään, että se laukaisee palohälyttimen.
Vierailija kirjoitti:
Laitankin heti kynttilän palamaan !
Zinc
helvetin hömö.hus siitä
ap
Tuli toi turvaa pedoilta.
Tietenkin ihminen on pedoista julmin...