Kiinnostaako tämä uusi kotimainen tulossa oleva elokuva sinua? aloitusviestissä traileri
Kommentit (13)
Tottakai, vaikutti hauskalta. Olen lasten kanssa flunssassa ja juuri tuon tyylistä leffaa katsoisin mielelläni lasten nukkumaan mentyä..yhtään ei arvaa mihin juoni kehittyy ja se on kotimaisissa parasta🤗
On kyllä kaikki klisheet pitänyt saada samaan leffaan.
Antti Reinilläkin vissiin työt vähissä...
Vaikuttaa surkealle. Ei kiinnosta.
Taas tätä samaa suomiroskaa. Eikö suomalaiset osaa tehdä elokuvia enää ilman "suomalaiset ja ne muut" -teemaa?
"Tästä ajasta kertova Nimby (lyhenne termistä Not In My Backyard) on pikimusta komedia suvaitsevana itseään pitävien ihmisten suvaitsemattomuudesta. "
Suvaitsevana itseään pitävien ihmisten suvaitsemattomuudesta - toivottavasti tässä otetaan esille myös suomalaisiin kohdistuva suvaitsemattomuus suvaitsevana itseään pitäviltä ihmisiltä.
Jos ville ranta päästettäisiin tekemään elokuvia niin se olisi tämä.
Just ja just jaksoin katsoa tuon pätkän. Sama suomileffa kuin ne kaikki edellisetkin.
En jaksanut katsoa edes traileria loppuun, joten kokopitkä elokuva ylinäyttelyä ja rauhatonta mukahauskuutta (tyyliä putous) jää mielellään väliin. Rahat säästyy.
Joo, voisin katsoa, vaikka tuo nyt ei varmasti ole ihan mun makuun.
Miksi teette elokuvan valmiiksi asti ja sitten alatte miettiä onko se ihmisten mielestä kiinnostava? Jos vihreää kuplaa ei lasketa, mikä on elokuvan kohderyhmä? Esittelyssä lukee että elokuva kertoo tästä ajasta.
Ei. Elokuva kertoo vihervasemmistolaisesta mielenmaisemasta, ja on sellaisenaan oiva satiiri itseään suvaitsevaisina pitävien ihmisien suvaitsemattomuudesta elokuvanystäviä kohtaan.
Mikään kotimainen elokuva ei kiinnosta minua.
Nikki on lyönyt itsensä läpi ja se näkyy. Valitettavasti. Nimby aiheutti myötähäpeää.
Tosi uusi elokuvan aihe tämä