Vaihdoin lukot alle tunti sitten. Kysyttävää?
Saa eukko etsiä toisen kodin. Yhdessäasumista tuli tasan yksi kuukausi. Tein selväksi jo muuton yhteydessä etten salli juopottelua, ja miten siinä kävikään. 1.10 muutettiin yhteen siinä mielessä että ex-naisystävällä päättyi vuokrasopimus edellisessä asunnossa, ja heti viikon päästä ensimmäisen tilipäivän jälkeen vietti baarissa varsin kostean illan ja tuli kotiin juuri sunnuntaina iltapäivällä. Ilmoitin kantani humalahakuiseen huomiseen. Eilen lähti taas baanalle eikä ole kuulunut mitään joten vedin omat johtopäätökseni ja kannoin eukon tavarat pihalle ja vaihdoin lukon. Yrittää todennäköisesti tulla tänne jossain vaiheessa nyt iltapäivällä ja saa nähdä miten reagoi kun selviää että viettää ensi yön jossain muualla. Hyvinkin mahdollisesti taas poliisin putkassa.
Kommentit (36)
No, sä teit ihan oikein, kun kerran asia oli valmiiksi keskusteltu niin siinä pysytään mikä sovitaan. Itse aikoinaan olisin tehnyt varmaan saman jos vaan olisin osannut. Ja tämä siis naisen mielipide.
Ok ap, oikein teit! Jos asioista sovittu etukäteen ja toinen käyttäytyy noin niin ei reilua hilluta yökausia poissa. Jos tässä mies olisi noin tehnyt, olisi suuri melu jo noussut että heivaa se äkkiä ulos! Naisetkin kun osaa olla ilkeitä/pettureita! olen siis itse nainen ;)
Kamat on poissa, itse naisen kuvioista ei mitään käsitystä.
Näin siinä sitten käy kun ei käyttäydy asiallisesti.
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:43"]
Mikäs siellä tilanne nyt? Missä puoliso on ja joko on tavaransa hakenut ulkoa?
Kai hänellä nyt joku paikka oltava missä yönsä viettää, uusi mies?
[/quote]
Mikäs siellä tilanne nyt? Missä puoliso on ja joko on tavaransa hakenut ulkoa?
Kai hänellä nyt joku paikka oltava missä yönsä viettää, uusi mies?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 15:19"]Onpa hirmu kypsää vaan kantaa toisen kamat pihalle ja vaihtaa lukot. Ei sitten tuotakin voinut hoitaa aikuisten tavalla keskustellen.
[/quote] tämähän juurikin tapa mitä tällä foorumilla kehotetaan lähes päivittäin noudattamaan?!
Kyllä voi vittu olla kaikenlaisia urpoja, pistä vielä munalukko siihen oveen ettei varmasti tule saatana sisään.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ratkaisu ap.
Päätit sitten kommentoida 7v. vanhaa aloitusta. Haloo??? 😳
Mä olen joskus pakannut oven taakse ukon tavarat nätisti pahvilaatikoihin ja vaihdattanut oveen lukon. Sitten vain viikoksi Kanarialle. Takaisin tullessa postilaatikosta löytyi kuihtuneita kukkia, kortteja, anteeksipyyntöjä, uhkailuja ja hirttosilmukka, mutta laatikot oli kadonneet. Sen koommin en hänelle enää puhelimeen vastannut ankä tavannut.
Ulkosalla muutamassa jätesäkissä. Ne on suljettu kunnolla pakkausteipillä joten ei ole vesivahingon vaaraa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 18:16"]
Rauhallista on ollut sitten viimeksi kävi. Nähtäväksi jää milloin kantaa tavaransa pois täältä.
[/quote]
missä ne tavarat nyt sitten on? Ulkosalla?
[/quote]