Miten putsaatte kissanhiekat?
Kissanhiekat (Tigerino) pesty nyt kolmeen kertaan mutta haisevat nyt koko ajan. Olen pessyt ihan pesuaineella ja vedellä ja huuhdellut. Onko mitään niksejä miten saisi hajun pois?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Laita astianpesukoneeseen.
Eikö mene putket tukkoon?
Itse suihkutan niihin pesun jälkeen vielä hajuvettä
Hiekkalaatikon putsaukseen paras on vaikka vanha käytöstä poistettu tiskiharja, lämmin vesi ja mäntysuopa. Jos jotain sitruksenkäryistä mömmöä käytät, voi olla, että kissa ei enää halua käyttää laatikkoa.
Skippaan vanhat sannat parvekkeelta alas ja säkistä uuttaa soraa laariin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei hiekkoja pestä vaan astia.
Eikö?
Ensin huutelen vanhat hiekanjämät ja heitän ulos. Sitten kloriittipesu ha huuhtelu, uudet hiekat kuivauksen jälkeen.
Ei niitä hiekkoja kuulu pestä, ne kuuluu hävittää likaannuttuaan. Osta uudet hiekat ja pese laatikko.
Kiinnostuksesta, miten usein siivoatte pökäleet? Itse kerään ne pois päivittäin mutta tunnen monia joilla ne istuu laatikossa viikkojakin...
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä hiekkoja kuulu pestä, ne kuuluu hävittää likaannuttuaan. Osta uudet hiekat ja pese laatikko.
Mitenniin? Pussihan on iso ja maksaa paljon, jos ei käytä uudelleen niin sehän menisi melkein kerralla kaikki ja aina pitäisi ostaa uutta. Meillä on aina pesty hiekat.
Onko tää ketju jatkoa jauhenlihanpesuketjulle?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ketju jatkoa jauhenlihanpesuketjulle?
En tiedä mitä tarkoitat, mutta en itse edes syö lihaa.
Laita astianpesukoneeseen.