Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joistain miehistä ei kyllä pääse eroon millään?

Vierailija
25.09.2020 |

Tinderin kautta tapasin tämän miehen yhden kerran (ei mitään läheisyyttä, ei edes halia). Kytännyt tapaamisen jälkeen sijaintiani Tinderissä, myös Whatsapissa paikallaoloani jne. Ilmoitin, että parempi olla näkemättä, koska en pidä hänestä romanttisessa mielessä. Sitten yritti saada mielipiteeni joksikin muuksi - "tämä taitaa johtua siitä ja siitä", ei siis suostunut siihen, että en vain pidä hänestä, vaan yritti väittää, että ongelma olisi minussa. Sanoin, ettei näin ole. Ei vastannut useampaan päivään minulle, ja nyt tuli viestiä, että on kovin harmistunut siitä, etten ole ottanut häneen yhteyttä sillä aikaa kun hän ei ole itse ehtinyt vastaamaan minulle. Myös ilmeisesti hieman juopunut, koska avaa, että tykkää minusta todella paljon...

!?!? Onko tämä aina näissä nettideittitapailuissa tällaista? Tuntuu siltä kuin olisin ajautunut kamalaan sotkuun yhden tunnin kahvittelun takia. Pitääkö oikeasti olla törkeä ja estää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon vaan heti, ei ne muuten ikinä opi. Saat muuten kivan vainoajan tuosta.

Vierailija
2/2 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se oli nuorena ilman mitään tindereitäkin. Huoh, onneksi ei käynyt itselleni mitään pahempaa, yhden rikosilmoituksen jouduin tekemään ja välillä vieläkin pelottaa, vaikka asiasta jo vuosia. Oli siis myös ihan muutaman treffin tapaus, mutta ”mies” ei suostunut sitten uskomaan millään, ettei kiinnosta ja rupesi haukkuu ja uhkailee. Harmittomia tapauksia ollut useampia, siis ihan sellaista viestittelyä, mutta jatkunut vuosikausia. Kai se sitten aika yleistä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi