Voiko äiti leikata vielä 16v:n hiukset?
Katsoin yhden videon tänään, jossa sanottiin, ettei äiti saisi leikata hiuksiasi enää 8 vuoden jälkeen. Olen vähän kummastunut, koska äitini on kampaaja ja on aina leikannut hiukseni todella hyvin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 enkä haluaisi, että äitini leikkaisi hiukseni, mutta mieheni kyllä saa ne leikata ja on leikannutkin jo pari kolme kertaa tässä korona-aikana. Varmaan antaisin äitinikin leikata, jos mies kieltäytyisi tms.
Mun äiti on sua noin 10v nuorempi
-ap
Mun äiti taas on sun äitiä 40 vuotta vanhempi.
Eli oot itekki vanhempi ku mun äiti
Ei, olen kyllä ihan äitisi ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 enkä haluaisi, että äitini leikkaisi hiukseni, mutta mieheni kyllä saa ne leikata ja on leikannutkin jo pari kolme kertaa tässä korona-aikana. Varmaan antaisin äitinikin leikata, jos mies kieltäytyisi tms.
Mun äiti on sua noin 10v nuorempi
-ap
Mun äiti taas on sun äitiä 40 vuotta vanhempi.
Eli oot itekki vanhempi ku mun äiti
Ei, olen kyllä ihan äitisi ikäinen.
Ootko mitenkää hyvännäköinen?
Minun äiti leikkaa ja laittaa koko perheen hiukset. Myös naapurien , ja saa siitä vastapalveluksia. Hän on ammattilainen. Itse leikkaan ja värjään myös.
Tottakai voisi. Usein kyllä näyttää, että teini-ikäiset tytöt eivät ole muistaneet leikkauttaa hiuksia ollenkaan.
Meillä tyttö käy kolmen kuukauden välein kampaajalla. 140 euroa siitä, että tytön hiukset leikataan kunnolla ei ole paljon, jos omaa lastaan rakastaa :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä tyttö käy kolmen kuukauden välein kampaajalla. 140 euroa siitä, että tytön hiukset leikataan kunnolla ei ole paljon, jos omaa lastaan rakastaa :)
Melko arvokas leikkaus kumminkin.
Voi leikata vaikka 66-vuotiaan hiukset, jos potilas itse on tyytyväinen tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voisi. Usein kyllä näyttää, että teini-ikäiset tytöt eivät ole muistaneet leikkauttaa hiuksia ollenkaan.
Tai ovat leikanneet ja värjänneet ihan itse tai kavereiden kesken.
Niin jos on lupa. Harva pikkulapsi osaa antaa luvan. Sama jos jaat kuvan netissä lapsestasi, se on laitonta jos lapsi on tosi pieni tai ei anna lupaa. Aika harva kyselee asiaa...