Voiko äiti leikata vielä 16v:n hiukset?
Katsoin yhden videon tänään, jossa sanottiin, ettei äiti saisi leikata hiuksiasi enää 8 vuoden jälkeen. Olen vähän kummastunut, koska äitini on kampaaja ja on aina leikannut hiukseni todella hyvin.
Kommentit (29)
Onpas ollut outo video. Ei mikään laki kiellä äitiä leikkaamista nuoren hiuksia.
Mä leikkaan 26-vuotiaan tyttären pitkät hiukset. Muutaman sentin aina latvoja tasaan. Kamalaa.
Minun äitini leikkaa edelleen minun hiukseni. Olen 48v.
Tuskin sitä on missään kielletty. Väkisin ei kannata leikata, jos nuori ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ollut outo video. Ei mikään laki kiellä äitiä leikkaamista nuoren hiuksia.
Ei niin mutta näyttää muka hirveältä koska äidit ei osaa leikata hiuksia
Ilmainen vinkki: älä usko kaikkea mitä netissä höpistään.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että toiseen ihmiseen ei saa kajota, eli et edes hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa ammattikampaajista on äitejä? Poistuuko heidän ammattitaitonsa synnytyksen myötä?
Äitini on leikannut minulta hiukset monta kertaa aikuisena, kun hänelle ei ole kampaajan jälki tai oman saksimiseni tulos kelvannut. Ei siihen mitään ikärajaa ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että toiseen ihmiseen ei saa kajota, eli et edes hiuksiin.
Saa kajota, jos siihen on lupa. Pahapa se on lääkärinkään tehdä tutkimuksia koskematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa ammattikampaajista on äitejä? Poistuuko heidän ammattitaitonsa synnytyksen myötä?
Ei
Olen 45 enkä haluaisi, että äitini leikkaisi hiukseni, mutta mieheni kyllä saa ne leikata ja on leikannutkin jo pari kolme kertaa tässä korona-aikana. Varmaan antaisin äitinikin leikata, jos mies kieltäytyisi tms.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 enkä haluaisi, että äitini leikkaisi hiukseni, mutta mieheni kyllä saa ne leikata ja on leikannutkin jo pari kolme kertaa tässä korona-aikana. Varmaan antaisin äitinikin leikata, jos mies kieltäytyisi tms.
Mun äiti on sua noin 10v nuorempi
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Teiniäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mun äiti taas on sun äitiä 40 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Teiniäiti.
19v on hyvä ikä saada lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mun äiti taas on sun äitiä 40 vuotta vanhempi.
Eli oot itekki vanhempi ku mun äiti
Olen 53 v, joskus latvani tasaa äitini, toisinaan tyttäreni, kumpikaan ei ole kampaaja
Uniikkivierailija kirjoitti:
Olen 53 v, joskus latvani tasaa äitini, toisinaan tyttäreni, kumpikaan ei ole kampaaja
No miesten hiusten leikkaaminen onkin vähän eri asia.
Miksi ei voisi, jos vain nuori antaa siihen itse luvan. - Luultaasti he, jotka ovat siä mielä, ettei voi ovat joko heitä, joka menettävät sitä enemmän asiakkaita mitä enemmän ihmise leikkaavat hiuksiaan ise tai siten heiä, joiden äiti tai isä ei osannutkaan leikata ja sen kerran tai kaksi on leikannut niin lopputtulos on ollut ikimuistoinen