Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muut mammat eivät moikkaa minua?

Vierailija
25.09.2020 |

Jos olen nähnyt heitä vaikka puistossa lasten kanssa ja mahdollisesti jutellutkin heille, niin sitten kun näen heidät uudestaan puistossa ties kuinka monetta kertaa tai sitten törmään jossain muualla, niin he eivät ole huomaavinaan? Sitten jos itse kovaan ääneen moikkaan, niin saattavat jotain hymähtää. Mikä mahtaa olla syynä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on ehkä jotain perus standardeista poikkeavaa.

Vierailija
2/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis ja fiksu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on joku oma klikki.

Vierailija
4/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeeksi AV

Vierailija
5/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on ehkä jotain perus standardeista poikkeavaa.

Kerropa esimerkkejä siitä mitä se voisi olla?

Vierailija
6/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tajusin sen, että todella minua vaan ei moikata, kun kävelin ystäväni kanssa kadulla, joka asuu lähistöllä ja hänellä myöskin samanikäiset lapset. Ja häntä tämä eräs puistomamma, kenet olen nähnyt about miljoona kertaa moikkasi! Minä sain korkeintaan väkinäiseen hymyn. Tuli tosi tyhmä olo kyllä. Mikä minussa on pielessä? T. Ap

Vierailija
7/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaunis ja fiksu!

No enpä tiedä olenko kyllä kumpaakaan, mutta pyrin ainakin olemaan huomaavainen ja ystävällinen muille ihmisille. Omaa ulkonäköään on vaikea arvioida objektiivisesti, mutta eikai se ole mikään syy syrjiä ketään näin aikuisiässä?! T. Ap

Vierailija
8/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tajusin sen, että todella minua vaan ei moikata, kun kävelin ystäväni kanssa kadulla, joka asuu lähistöllä ja hänellä myöskin samanikäiset lapset. Ja häntä tämä eräs puistomamma, kenet olen nähnyt about miljoona kertaa moikkasi! Minä sain korkeintaan väkinäiseen hymyn. Tuli tosi tyhmä olo kyllä. Mikä minussa on pielessä? T. Ap

paha mennä sanomaan näillä tiedoilla. Tiedät varmaan itse parhaiten, mikä sinussa on pielessä

Vierailija
9/9 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaunis ja fiksu!

Miksi tämä olisi mikään syy olla moikkaamatta ap:ta? Ikävää käytöstä, jos ei päästetä porukoihin.