Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paul Walker kuollut - never heard

Vierailija
01.12.2013 |

Kuulemma ollut jossain Fast and furious -leffoissa. Kuollut auto-onnettomuudessa. Paljostako vetoa, että huumeet oli mukana kuvioissa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 07:40"]Kuulemma ollut jossain Fast and furious -leffoissa. Kuollut auto-onnettomuudessa. Paljostako vetoa, että huumeet oli mukana kuvioissa.[/quote]

Miten voit heti alkaa huutelemaan että huumeet ollu mukana jos et edes tiedä kyseistä näyttelijää. Yksi Yhdysvaltojen pidetyimmistä näyttelijöistä, jota ei koskaan ole liitetty huumeisiin. Sama koskee hänen kaveriaan, joka ajoi autoa. Ylinopeus syynä tähän. Niin ala-arvoista kommentointia että itseänikin hävettää edes kommentoida sun kirjotustas mut oli aivan pakko!

Vierailija
42/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nyt onkin aivan järkyttävän iso ero, että katsooko sohvalla kun mielikuvitusihmiset soheltaa vai meneekö katsomaan teatteriin, kun mielikuvitusihmiset soheltaa.

Tai miksi joku baletti, missä ei  viimeiseen sataan vuoteen ole tapahtunut merkittäviä muutoksia, on korkeakulttuuria. Korkeakulttuurin määritelmä lienee siinä tapauksessa se, että se toistaa itseään, eikä saa uusiutua, tai siitä tulee popkulttuuria.

Korkeakulttuurin arvostus pohjautuu mielestäni juuri sen ennelta-arvattavuuteen. Vuosikausia omaa alaansa opiskelleet taitelijat esittävät oppimaansa, jota parempi väki arvostaa, koska hei, ne ovat opiskelleet sitä omaa alaansa vuosia, niitten täytyy olla hyviä - ovat aivan kuten me täällä katsomossa. Yleensä se esityskin on jo sataan kertaan nähty, jotta osataan verrata sitä edellisiin esittäjiin. 

Eli oikeasti se korkeakulttuurin kuluttaja ihailee itseään, ihmistä joka on toiminut samalla tavalla päästäkseen sinne missä on.

En nyt tiedä, mikä siinä loppujen lopuksi on sitä korkeakulttuuria, kun kaiken huipuksi arvostelijatkin tulevat juuri niistä piireistä. Joku voisi varmaan selittää?!

Kuitenkin esim. jossain oopperassa teemat ovat hyvin simppeleitä ja vielä tökerösti ylinäyteltyjä, jotta peräpenkissäkin varmasti tajutaan, mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Walker RIP.

Yksi parhaista elokuvasarjoista on Fast and Furious. Kaikki 6 osaa ihan loistavia ja Paul Walker suosikkini. Iso menetys hänen poismenonsa.

Vierailija
44/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus, vaikka en henk.koht. tuntenutkaan, leffoista kyllä. Uutinen pysäytti hetkeksi, tuli samalla lailla epätodellinen olo kuin esim Jacksonin tai Ledgerin kuolemasta. Ap:n aloitusta en ymmärrä lainkaan, ketään ei kiinnosta ettei ap tiedä kuka Walker oli.

Vierailija
45/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin nevöhööd. Sekä mies että elokuvat.

Vierailija
46/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:02"]

Täysin nevöhööd. Sekä mies että elokuvat.

[/quote]

Olet hauska piristysruiske tässä muuten niin fanikiihkoisassa ketjussa. Thumbs up. :)

Vierailija
47/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolihan prinsessa Dianakin liikenneonnettomuudessa eikä taatusti näytellyt missään hurjassa actionfilmissä.

Mutta muuten toi näyttelijä oli mullekin ihan vieras, ei ole jäänyt mieleen vaikka varmaan olen sen joskus jossakin leffassa nähnytkin.

Vierailija
48/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, että toinenkin ihminen on kuollut samassa onnettomuudessa, koska hän ei ollut kuuluisa...

Vierailija
49/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:21"]

Kuolihan prinsessa Dianakin liikenneonnettomuudessa eikä taatusti näytellyt missään hurjassa actionfilmissä.

[/quote]

Diana oli aikansa kuvatuin ja kuuluisin ihminen (ainakin länsimaissa). Ei kannata edes alkaa verrata actionfilmi"staraan".

Jos Brad Pitt tai George Clooney tai Johnny Depp ottaisivat ja kuolisivat, niin näiden nimet minäkin tunnistaisin, vaikka en varsinaisesti kenenkään fani olekaan. Paul Walker nyt ei vain ollut niin kuuluisa, että olisin tunnistanut nimen tai naaman, samoin elokuvan nimi Hurjapäät ei ollut tuttu. Fast and Furious -nimeen olen kyllä törmännyt, mutta sekin on ollut erilaisilla nettisaiteilla, elokuvia en ole nähnyt.

Viimemmäksi olen ollut surullinen julkisuuden henkilön kuolemasta, kun Matti Ranin kuoli, ja sitä ennen JJ Calen kuolema riipaisi. Nämä kaksi ovat olleet minulle tärkeitä elämäni aikana, kumpikin vähän eri tavoin ja eri aikoina.

Vierailija
50/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Brad Pitt ja Goerge Clooney taitavat kyllä olla kuuluisampia yksityiselämän käänteidensä kuin elokuviensa takia. Kyllä minäkin osaan nimetä Bradin naisia, Angelinan ja Jenniferin, mutta jos pitäisi nimetä yksikin Brad Pittin elokuva, niin en kyllä osaisi.

Paul Walkeria moni ei taida tunnistaa sen takia, että toisin kuin Brad Pitt, hän tosiaan näyttäytyi vain siellä valkokankaalla, eikä juorulehtien palstoilla.

Vierailija
51/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:37"]

No Brad Pitt ja Goerge Clooney taitavat kyllä olla kuuluisampia yksityiselämän käänteidensä kuin elokuviensa takia. Kyllä minäkin osaan nimetä Bradin naisia, Angelinan ja Jenniferin, mutta jos pitäisi nimetä yksikin Brad Pittin elokuva, niin en kyllä osaisi.

[/quote]

Thelma & Louise, Ocean's -leffat? Olihan Pitt myös aikoinaan Dallasissa, Charlien poikaystävänä. :D

Kuten sanoin, en ole ollenkaan Pitt-fani (liian kaunis poika vedotakseen minuun), mutta jokusen Pitt-leffan olen sentään onnistunut näkemään.

Vierailija
52/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:08"]

12: Eiköhän ole pikemminkin niin päin, että wt-porukka fanittaa just tuollaisia "action-hahmoja"? Parempi väki käy taidenäyttelyissä ja teatterissa.

[/quote]

Paul Walker oli parempi ihminen kuin sun "parempi väki."

[/quote]

Ja millä perusteella? Tunsitko hänet henkilökohtaisesti, että voit hänen paremmuudestaan jotain sanoa? Entä se parempi väki? Tunnetko senkin, kun voit sanoa, että se onkin huonimpaa? Oletko se sama, joka kirjoitti, että "parhaat lähtevät ensin" jostain täysin ventovieraasta murhan uhrista? Miksi ajattelet, että kuolema tekee ihmisestä jotenkin paremman kuin muut? Minä ainakin olen tuntenut muutaman tosi ikävän ihmisen, jotka ovat kuolleet. Eivätkä sen myötä muuttuneet yhtään paremmiksi. Heidän pahat tekonsa ja niiden seuraukset elävät yhä.

Olet katsellut liikaa nyyhkyleffoja.

[/quote]

Samaa "parempaa väkeä" vaan tulee lisää tänne kirjoittelemaan. Ei näitä tarvi lukea jos ei tiedä edes kenestä puhutaan.

Vierailija
53/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:41"]

Tai miksi joku baletti, missä ei  viimeiseen sataan vuoteen ole tapahtunut merkittäviä muutoksia, on korkeakulttuuria. Korkeakulttuurin määritelmä lienee siinä tapauksessa se, että se toistaa itseään, eikä saa uusiutua, tai siitä tulee popkulttuuria.

[/quote]

Vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta et taida kovinkaan aktiivisesti seurata balettia tai oopperaa, jos luulet ettei kumpikaan taidemuoto ole kehittynyt lainkaan viimeisen 100 vuoden aikana.

Vierailija
54/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään hajua Clooneyn naiskuvioista ja Pittistäkin tiedän vaan ne 3 kuuluisinta sussua. Elokuvia kyllä osaan nimetä useampia, esim. Clooneylta Oh Brother where art though, Oceans 11-13, The men who stare at goats, Argo ja Pittiltä Inglorious Bastards, Thelma & Louise, Se7en, 12 apinaa, Snatch... Kummallakin taskussa useampia palkintoja ja ehdokkuuksia kuin Walkerilla, esim. Clooneylla saatuna 2 Oscaria, BAFTA ja useampi Golden Globe, Pittillä vähemmän (mutta reilusti enemmän kuin Walkerilla kuitenkin) esim. 1 Golden Globe.

En siis lähtisi sanomaan että Clooney ja Pitt ovat tunnetumpia kuin Walker vain juorulehtien takia, kyllä ne tunnustukset kertovat myös siitä miten arvostettuja ovat työnsä takia.

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:37"]

Paul Walkeria moni ei taida tunnistaa sen takia, että toisin kuin Brad Pitt, hän tosiaan näyttäytyi vain siellä valkokankaalla, eikä juorulehtien palstoilla.

[/quote]

Vierailija
55/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otetaan päihteet mukaan, yhtälailla voidaan ajaa ilman päihteitä kuolemaan.

Vierailija
56/57 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:53"]

Tää on huvittava ilmiö - pitää oikein tulla kertomaan, et joku filmitähti on kuollut ja mä oon siis niiiiiin nevähöödi siitä.

Mitä sillä yritetään sanoa? Minulla on huono yleissivistys? Tää kuollut tyyppi oli ihan mitätön ja nobody, koska MINÄ suuressa persoonassani en häntä tiennyt? En tiedä mitään elokuvista? Miksi uutisissa kerrotaan ihmisistä tai asioista, joita MINÄ en tunne, eihän sellaiset asiat voi kiinnostaa ketään, koska ne eivät kosketa MINUA? Olen nevähööd-urpo ja minun kuolemastani tuskin tullaan uutisissa kertomaan ja se vtuttaa minua, siksipä teen urpoja aloituksia, jätän kusimerkkini edes tänne?

Kaikkea sitä - no, elokuvaharrastajilleha tämä uutinen on tarkoitettu ja tietty Walker-faneille. Ajatella, niitäkin tällä enookoskaakuullukaan-tyypillä on.

[/quote]

Näinpä. Melkoista itsetehostusta ja kai nää luulee olevansa cooleja ja hauskoja, kun toistavat näitä never heard juttujaan. Näihinhän en oo koskaa kuullukaan -heittoihin kuuluu hovin nauraa kihertää kuuliaisesti: on se niin hauska! Matti Ranin - nevähööd, Heath Ledger - kuka vttu se on, Michael Jackson - en oo koskaa kuullukkaan. Ja yritetään sanoa toi vielä mahdollisimman lakonisesti ja tyly ilme kasvoilla. Priceless!

Vierailija
57/57 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.