Paul Walker kuollut - never heard
Kuulemma ollut jossain Fast and furious -leffoissa. Kuollut auto-onnettomuudessa. Paljostako vetoa, että huumeet oli mukana kuvioissa.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:58"]
Leffat kyllä tiedän nimeltä ja aiheelta mutta näyttelijän nimi ja naama olivat tuntemattomia - varmaan koska en ole yhtään noista filmeistä nähnyt.
[/quote]
Minulla aivan sama juttu. Actionfilmeistä olen tykännyt vain Die Hardeista ja niistäkin eniten siitä ykkösestä. Ja Die Hardit ovat melkein niitä ainoita äksöneitä, joita yleensä olen nähnyt. :D Mies tykkää äksönistä, minä taas olen enempi draamafani. Jotkut komediat menevät myös, mutta farssikomediat ei.
Tunkekaa ne wt jutut p*****.... Pitääkö joka ikiseen ketjuun vetää tämä white trash mukaan.
Rip. Paul
Tää on huvittava ilmiö - pitää oikein tulla kertomaan, et joku filmitähti on kuollut ja mä oon siis niiiiiin nevähöödi siitä.
Mitä sillä yritetään sanoa? Minulla on huono yleissivistys? Tää kuollut tyyppi oli ihan mitätön ja nobody, koska MINÄ suuressa persoonassani en häntä tiennyt? En tiedä mitään elokuvista? Miksi uutisissa kerrotaan ihmisistä tai asioista, joita MINÄ en tunne, eihän sellaiset asiat voi kiinnostaa ketään, koska ne eivät kosketa MINUA? Olen nevähööd-urpo ja minun kuolemastani tuskin tullaan uutisissa kertomaan ja se vtuttaa minua, siksipä teen urpoja aloituksia, jätän kusimerkkini edes tänne?
Kaikkea sitä - no, elokuvaharrastajilleha tämä uutinen on tarkoitettu ja tietty Walker-faneille. Ajatella, niitäkin tällä enookoskaakuullukaan-tyypillä on.
Paul Walker <3 suosikkinäyttelijäni. R.I.P
Jos joku Kardashian tai Housewife olisi kuollut niin varmasti taalla suruliputettaisiin. Kertooko se sitten suomalaisen median vai lukijoiden kiinnostuksen kohteista en osaa sanoa mutta kummallisen kuvan antaa. Ja heti vedetaan huumeet esiin vaikka asiasta ei mitaan tiedetakaan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 16:57"]
Jos joku Kardashian tai Housewife olisi kuollut niin varmasti taalla suruliputettaisiin. Kertooko se sitten suomalaisen median vai lukijoiden kiinnostuksen kohteista en osaa sanoa mutta kummallisen kuvan antaa.
[/quote]
No eipä sitä osaa sanoa, ennen kuin sellainen tapahtuu. Minä nyt en suruliputtaisi, kun minulle ei yksikään kardassi tai hausfrau sano yhtikäs mitään - niin kuin ei tämä nyt kuollut näyttelijäkään.
Onko nyt niin vaikea ymmärtää, että toisilla on erilaiset mielenkiinnon kohteet kuin toisilla? 16.12. on minulle surullinen päivä, koska silloin tulee 12 vuotta Stuart Adamsonin kuolemasta. Tiedätkö sinä, kuka oli Stuart Adamson ja miksi hänen kuolemansa vuonna 2001 oli minulle kova paikka? Didn't think so. Että älä älämölöile siellä, annat itsestäsi tyhmän kuvan ihan turhaan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:47"]
Just. Huono yleissivistys, jos ei miehestä tiedä.
[/quote]
Tiedätkö sinä Satyajit Rayn? Hiukan merkittävämpi mies kuin Hollywood-hömppäkuvissa näytellyt Paul Walker.
Kuoli niin kuin elikin. Mitäs meni ylinopeuselokuviin näyttelemään. Jos olisi ollut filosofisissa taide-elokuvissa mukana, eläisi vieläkin.
Onko siltä päästy tutkimaan oliko veressä kokaiinia tai heroiinia? Vai menikö niin tuusannuuskaksi?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 08:33"]
Yhdyn kakkoseen.
[/quote]
Pervo.
[/quote]
REPS :D :D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:08"]
12: Eiköhän ole pikemminkin niin päin, että wt-porukka fanittaa just tuollaisia "action-hahmoja"? Parempi väki käy taidenäyttelyissä ja teatterissa.
[/quote]
Paul Walker oli parempi ihminen kuin sun "parempi väki."
[/quote]
Ja millä perusteella? Tunsitko hänet henkilökohtaisesti, että voit hänen paremmuudestaan jotain sanoa? Entä se parempi väki? Tunnetko senkin, kun voit sanoa, että se onkin huonimpaa? Oletko se sama, joka kirjoitti, että "parhaat lähtevät ensin" jostain täysin ventovieraasta murhan uhrista? Miksi ajattelet, että kuolema tekee ihmisestä jotenkin paremman kuin muut? Minä ainakin olen tuntenut muutaman tosi ikävän ihmisen, jotka ovat kuolleet. Eivätkä sen myötä muuttuneet yhtään paremmiksi. Heidän pahat tekonsa ja niiden seuraukset elävät yhä.
Olet katsellut liikaa nyyhkyleffoja.
En todellakaan tajua tätä lehtien Paul Walker-hysteriaa. Ikinä edes kuullutkaan miehestä kun oli vielä elossa , vaikka seuraankin paljon lehtiä ja elokuvamaailmaa, ja nyt on äkkiä sitä kuuminta ja lahjakkainta hottia. Sääli että on kuollut, mutta ihan sama minulle ja tuskin pelkkä kuolema tästä nobodysta yhtäkkiä tekee mitään Hollywooding legendaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:58"]
En todellakaan tajua tätä lehtien Paul Walker-hysteriaa. Ikinä edes kuullutkaan miehestä kun oli vielä elossa , vaikka seuraankin paljon lehtiä ja elokuvamaailmaa, ja nyt on äkkiä sitä kuuminta ja lahjakkainta hottia. Sääli että on kuollut, mutta ihan sama minulle ja tuskin pelkkä kuolema tästä nobodysta yhtäkkiä tekee mitään Hollywooding legendaa.
[/quote]
Hurjapäät-elokuvasarja on tuottanut noin 2,4 miljardia dollaria ja on Universal Studiosin kaikkien aikojen menestynein elokuvasarja, joten vaikket sinä ole kuullut Walkerista, aika hemmetin moni muu on. Nobodyksi nimittäminen on siis melko paksua palturia. En itsekään pitänyt Walkeria kummoisenakaan näyttelijänä, mutta jos mies kiistatta on maailman menestyneillä elokuvatähtiä, en sentään ole niin puupää, että väittäisin häntä "ei-keneksikään".
Te jotka väitätte, että tämä tyyppi kuuluu yleissivistykseen: kuinkahan moni teistä on katsonut kaikkien elokuvagenrejen klassikot tai osaa nimetä useamman vaikkapa Chaplinin elokuvista tai muista Hollywoodin kulta-ajan leffoista. En häpeä sitä, etten tiennyt kuka tämä tyyppi on eikä minulla ole tarvetta tätä esille tuoda, mutta on aika paksua väittää, että kuuluisi yleissivistykseen. Kuten sanoin, nuo klassikot kuuluvat yleissivistykseen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 08:50"]
Te jotka väitätte, että tämä tyyppi kuuluu yleissivistykseen: kuinkahan moni teistä on katsonut kaikkien elokuvagenrejen klassikot tai osaa nimetä useamman vaikkapa Chaplinin elokuvista tai muista Hollywoodin kulta-ajan leffoista. En häpeä sitä, etten tiennyt kuka tämä tyyppi on eikä minulla ole tarvetta tätä esille tuoda, mutta on aika paksua väittää, että kuuluisi yleissivistykseen. Kuten sanoin, nuo klassikot kuuluvat yleissivistykseen.
[/quote]
Aivan samaa mieltä.
Paul Walker official fb:ssa on 16miljoonaa tykkääjää.
Ei ihan tuntematon tainnut olla.
Mutta Dirk Pitt ja Al Giordino elävät ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 12:56"]
Te ootte kyl niin white trash, yks ei tienny kuka heath ledger oli...:D yleissivistystä vähän elokuvamaailmasta haloo :D
[/quote]
Wt-väki on nimenomaan harvinaisen hyvin perillä leffoista.
Sanonpa vaan, että ketjun aloittaja, puolet vastaajista ja koko ketju on aivan vitun tyhmä. Tämän enempää en jaksa sanoa,sillä kovin moni tuskin ymmärtää.
Oikeasti järkyttävä uutinen. Ja ihan liian ironinen :( R.I.P Paul <3