Desigual vaatteisiin pukeutuvat naiset
millainen mielikuva teille tulee Desigual vaatteisiin pukeutuvista naisista?
Kommentit (13)
Itselle on vähän liian räikeitä, tykkään enemmän luonnonläheisistä väreistä ja en mistään kovin isoista kuvioista ja kymmenestä eri väristä samassa vaatteessa. Mutta just varmaan taiteilijat ja boheemit tyypit tykkäis
Terapeutit, psykologit, kuvisopet, luokanopet ja 40+ "voimaantuneet, naisellisuutensa löytäneet" naiset.
Rönsyilevä tyyli, ei minkään tyyliniekan asuja vaan hieman boheemin oman tien kulkijan.
Hieman hipahtava, mutta varakas (eivät ole mitään halpoja rytkyjä). Iältään 40+, elänyt parhaan ajan elämästään 90-luvulla jolloin on ollut villi sinkku joka kiertelee festareilla ja bilettää muutenkin paljon. Usein lyhyt radikaalisti värjätty tukka ja näyttävät silmälasit. Röökaa ja tykkää punkusta.
Kiinnostavia tapauksia, erottuvat edukseen, poikkeavat crocsi-massasta. Desigual-takki erottuu, olipa naisen tai miehen päällä!
Haha! Eilen menin ekaa kertaa Designualin liikkeeseen ja löysin vaikka mitä kivaa. Ei tosin ollut rahaa ostaa! Varmaan juuri minun ammattikuntani edustajat tykkäävät.
terv.Kuvisopettaja
Ei oikein minkäänlainen, kun en tunne tai tiedä ketään, joka niihin pukeutuisi.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 08:15"]
Kiinnostavia tapauksia, erottuvat edukseen, poikkeavat crocsi-massasta. Desigual-takki erottuu, olipa naisen tai miehen päällä!
[/quote]
Mun mielestä Desiqual-kuteisiin pukeutuvat on just niitä crocsien käyttäjiä :) Muutaman kerran olen nähnyt naisella päällä em merkin takin. Olen ihmetellyt, että mistä noin huonosti istuvia takkeja voi ostaa ja sitten olen huomannut Desiqual-kirjailun niskassa. Ilmeisesti takit on kaavoitettu hoikille, ja pitkille mutta kurvikkaille naisille, joilla ei ole kovin isot rinnat. Kun keskiverto suomalainen nainen pukee merkin takin päälleen, joka istuu hartioista ja ehkä lantiolta se kinnaa rinnoista ja menee selästä kurttuun koska on pidempi malliltaan ja vyötärö asettuu väärään paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 08:15"]
[/quote]
Mun mielestä Desiqual-kuteisiin pukeutuvat on just niitä crocsien käyttäjiä :) Muutaman kerran olen nähnyt naisella päällä em merkin takin. Olen ihmetellyt, että mistä noin huonosti istuvia takkeja voi ostaa ja sitten olen huomannut Desiqual-kirjailun niskassa. Ilmeisesti takit on kaavoitettu hoikille, ja pitkille mutta kurvikkaille naisille, joilla ei ole kovin isot rinnat. Kun keskiverto suomalainen nainen pukee merkin takin päälleen, joka istuu hartioista ja ehkä lantiolta se kinnaa rinnoista ja menee selästä kurttuun koska on pidempi malliltaan ja vyötärö asettuu väärään paikkaan.
[/quote]
Oho, sopiskohan sit mulle? Mun on tosi vaikea löytää istuvaa takkia! Hoikka - check, kurvikas check, pienehköt rinnat - check, pitkä - check!
Opettajat mullekin tulevat niistä mieleen, mutta ei pelkästään kuvisopet vaan myös muiden aineinen aineenopet.
Sinänsä ne ovat minusta ihan pirteitä ja kivoja vaatteita, ei vaan ihan sitä, mitä itse haen. Tosin on myös myönnettävä, että minä en tätä kykyä ihan tiedä, mitä oikein edes haen. En ainakaan niitä kuuluisia maanläheisiä värejä. Tykkäisin yksivärisistä, terävästi leikatuista kokonaisuuksista pienillä ja siroilla yksityiskohdilla, mutta taidan olla lihonut niistä ohi.
Kaupunkiboheemi, on joko koulutettu tai matkustellut tai molempia. Pitää väreistä. On myös hoikka, koska Desiqualin vaatteet eivät ole läskeille.
"Taitelijat" ja kuvataideopettajat.