Onko Teitä alistettu henkisesti
Kommentit (8)
Rajoitettu menemisiä jne vaikka olet aikuinen
Haukuttu lukemattomia kertoja tyhmäksi ja aina muka leikillään jos menin heitosta pois tolaltani (exän toimesta).
Minusta tehdään pilaa minun omilla ominaisuuksillani. Jotka on heikoimpia kohtiani muka leikin varjolla nauretaan läskeydelleni ja vammaisuudelleni
On tosi vaikeasti. Sairaudesta, persoonasta, erulaisuudesta, ulkonäöstä. Syksyllä kaikki eskaloitui nuoruuden syömishäiriön uusiutumiseen vakavan masennuksen päälle, olin syömättä pitkään. Kiusaaja on yhä keskuudessamme. Tuskin muuttuu koskaan.
Exä osasi sen henkisen alistamisen jalon taidon. Narsku kun on. Miehenä en todellakaan mennyt kenellekään juttelemaan, koska vahvuuttahan meiltä odotetaan. Luultavasti terapeuttikin olisi pilkannut, että etkö naiselle pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Exä osasi sen henkisen alistamisen jalon taidon. Narsku kun on. Miehenä en todellakaan mennyt kenellekään juttelemaan, koska vahvuuttahan meiltä odotetaan. Luultavasti terapeuttikin olisi pilkannut, että etkö naiselle pärjää?
Ei olisi pilkannut, eikä vieläkään ole myöhäistä mennä. Oli erosta kuinka kauan tahansa.
Ex avovaimo osas tuhota suht hyvin. Aina olen pitäny itteni kondiksessa, en sen takia, että keräisin katseita. Ihan vaan, koska terveellinen elämä ja liikkuminen on mun juttu. Sitte meni jalka kipsiin ja leikattiin jne ja noin pyöreästi oli jalka 4kk ruuveissa ja kipsissä. Lihoin 21kg. Ok, söin sontaa ja lojuin, kun en voinu liikkua jne.. Alko haukkuminen läskiksi ja veteläksi luuseriksi, joka ei liiku. En voinu liikkuu silloin. Pyysin jopa anteeksi tilannetta etten pääse nyt ulos juoksemaan tai uimaan jne. Haukku haukku haukku ja haukku. Kysyin häneltä onko minun ulkonäkö se sun juttus. Vastas, että joo olishan kiva jos mies jaksais edelleen olla komea. Sanoin ok, no tehdään näin. Jätä avain pöydälle ja erotaan. Ei siis asuttu yhdessä ja molemmilla omat kämpät, mutta avaimet oli molempien kämppään. Oltiin 6v yhdessä. Kun sain kipsin pois, niin tietenkin painuin uimaan ja puntille ja lenkille, mutta kaikki tapahtu hitaasti. Kun sain itteni samaan kuntoon, niin exä otti yhteyttä ja sanoi jatketaan siitä mihin jäätiin. Sanoin, että mulla on ihminen, joka todella haluaa minut niinku olen. Jos sut ottaisin takas ja halvaantuisin, niin sinä olisit naapurin kanssa sen jälkeen ja nykyiseen luotan jo ammattinsa puolesta ettei katoa.
Exä toivotti paskaa elämää uuden kanssa. Sanoin toiv löydät kaltaisesi, niin et voi pettyä jos suoni katkee päästä.. Löi luurin korvaan.
Kyllä, monin tavoin. Nyt tilanne on ohi, mutta olen melko rikki ja harkitsen terapia-ajan varaamista.