Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nuo fb-pelit, kun niissä loppuu elämät ja pitää

Vierailija
30.11.2013 |

sitten odottaa, että voi taas pelata! Ja se, kun pitää pyytää kavereilta apua, että pääsee tasosta toiseen. Hemmetti, kun kukaan ei auta, kun niin harva pelailee!

Murr.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zuma?

Vierailija
2/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on pelikavereita, jotka auttavat. Noihin elämä juttuihin ei auta muu kuin odottaminen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan se tosi ärsyttävää, mutta tuollahan pelin tarjoajat sitä rahaa keräävät... ihmettelen kyllä kuka maksaa siitä..

Vierailija
4/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:42"]

Onneksi mulla on pelikavereita, jotka auttavat. Noihin elämä juttuihin ei auta muu kuin odottaminen :D

[/quote]

Teen kohta valeprofiilin, että voin sitten itse auttaa itseäni, kun niin nuivia kavereita mulla!

ap.

Vierailija
5/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan Pioneer trailia ja sen takia mulla on n. 400 pelikaveria + pari muuta kaveria pelaa noita kupla ym. pelejä mitä mä kanssa pelaan.

Vierailija
6/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva kuvettasi, että maksa muutama euro. Sehän niiden pelien idea on. 

Vierailija
7/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan samoja pelejä king.com-sivustolla. Eivät ole sagoja joten mitään tasoja ei ole. Vstustajan saa kuitenkin aina.

Vierailija
8/8 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:52"]

Pelaan samoja pelejä king.com-sivustolla. Eivät ole sagoja joten mitään tasoja ei ole. Vstustajan saa kuitenkin aina.

[/quote]

Mä kerran rekisteröidyin sinne, mutta sielläkin tuli, että olisi pitänyt maksaa jatkaakseen. Täytyy tutustua paremmin, jos en vain ymmärtänyt silloin oikein.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan