Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuvat! Laitatko kotonasi vessan oven kiinni vessakäynnin ajaksi?

Vierailija
25.09.2020 |

Vai laitatko jopa lukkoon.

Itse jätän raolleen 😀

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vessassa ei ole enää ovea, se oli vaan tiellä ja otin pois.

Vierailija
22/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ainakaan lukita tai jos kahva irtoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän auki. On liukuovi.

Vierailija
24/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään!

Vierailija
25/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiinni tietenkin. jos vaikka tulee ripuli, niin ei ihmissilmälle näkymättömät roiskeet leviä muualle asuntoon - ainakaan niin helposti

Kovat ribulat sulla

Vierailija
26/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen vessassa laitan, ovi avautuu ihan kokonaan jos jää auki ja pöntöltä näkee suoraan naapuritaloon. Makkarin vessassa en laita.

Vierailija
27/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yleensä sen oven mukaan sinne vessaan. Tuntuu turvallisemmalta istua pöntöllä kun en siitä istuimelta käsin yllä ovea kiinni laittamaan niin on hyvä että se on siinä lähellä. Jos tulee vaikka murtovaras tai joku muu syy miksi pitäisi piilottaa vessahommat muiden silmiltä.

Vierailija
28/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan oven kiinni, mutta en lukkoon.

Vierailija
29/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni. Ällöttää ajatus hiukkasten leijumisesta asuntoon, vessan ovi on vielä pienessä asunnossa keittiön vieressä. Yök.

Vierailija
30/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinni. Ällöttää ajatus hiukkasten leijumisesta asuntoon, vessan ovi on vielä pienessä asunnossa keittiön vieressä. Yök.

Neiti-ihminen

Vierailija
31/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kiinni. Joskus on tullut huoltomies omalla avaimella just kun olin suihkussa enkä todellakaan tiennyt että se oli suihkussa. Ei enää tarvi tulla katsomaan kun olen pöntöllä.

Vierailija
32/34 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kiinni. Joskus on tullut huoltomies omalla avaimella just kun olin suihkussa enkä todellakaan tiennyt että se oli suihkussa. Ei enää tarvi tulla katsomaan kun olen pöntöllä.

Korjaan : en tiennyt että se oli tulossa

Vierailija
33/34 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita. Olen kerran jäänyt vessaan jumiin kun jäi kahva käteen kun yritin avata ovea päästäkseni ulos wc:stä. Ei ollut puhelintakaan siellä että voisi soittaa apua. Olen niin erakko että kukaan ei kaipaisi minua viikkoihn jos minua ei näkyisi joten saisin vaikka kuolla nälkään siellä veskissä. Pääsin lopulta ulos hakkaamalla oven rikki lavuaarin aluskaapilla. Oli yllättävän kova työ. Tuon jälkeen en ole enää yksin ollessa ovea kiinni laittanut, kun käyn vessassa.

Silloin kun en ole vessassa ovi on kyllä aina kiinni, kun en tykkää höröttävien ovien ulkonäöstä.

Tämä! Olen usein miettinyt, montako yksin asuvaa on kuollut vessaan jäätyään sinne jumiin. Noita tyhjää pyörimään jääneitä lukkoja on tullut useampi vastaan elämän aikana. Olisi kammottavaa kuolla vessaan. Koskaan en laita yksin ollessa lukkoon.

Vierailija
34/34 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vessan ovi aina auki, olen siellä tai en. Ovi ei näy muihin huoneisiin kuin eteiseen, joten ei häiritse esteettisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän