Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUa, miten koristella koti niin että siellä täällä ei pönötä

Vierailija
30.11.2013 |

koristeita yksinäisen näköisinä????
mulla on ongelma tämä. en tiedä mitä laittaisin mihin ja millä perusteella :( miten levittelette joulukoristeet????

en myöskään osaa asetella tyynyjä, joten tämä on ihan

kroonista mulle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulukoristeet eivät ole pönöttävää laatua eikä koti muutenkaan.

Vierailija
2/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph. Kun laittaa lapset asialle, siitä on pönötys kaukana. Mitään tyyliblogia siitä ei saatais, mutta pönötetä ei. Ilotellaan. On sitten vaikka jonkun mielestä (varmastikin) levottoman näköistä. Mutta ketäs se haittaa jos ei mua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihanan rauhoittavia joulukoteja. Ai että, sielu lepää. Kun mietin meidän edellisien vuosien joulukuusia, melkein oksennan. Nyt tulee pikkuinen kuusen taimi ja siihen pari harmaa-valkoista koritetta.

http://desdemventana.blogspot.fi/

Hyvää krääsätöntä joulua!

Vierailija
4/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana on riittävä koristeiden määrä. Ei yhtä tonttua yksinään hyllynkulmalle, vaan esim. 5-6 asetelmaksi. Ei joulukelloja killumaan muutaman metrin päähän toisistaan, vaan oikeasti enemmän koristeita samaan "ryhmittymään". Pöydälle esim. punainen pöytäliina, pienempi joululiina, maljakko jossa havuja, pari kynttilää ja muutama koriste. Hyllyillä ja tasoilla olevia koristeita voi sitoa yhteen taustarekvisiitalla, esim. köynnöksillä tai nauhoilla yms. Meillä tehdään tällainen "kuorrutus" ennen joulua ja ai että on tunnelmallista :-)

Vierailija
5/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäkää kuvia, mikä on teidän mielestä kaunis joulukoti.

Arvioidaan sitten ja poimitaan ideoita.

Vierailija
6/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en levitäkään, vaan ryhmitän. Ja säilytän tyylin. Kotona on kirkkaanväristä ja retroa, mökillä hempeempää. Ryhmissä ja asetelmissa niin että aia on jokin punainen lanka.

Vierailija
7/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmäkään osaa :( jotenkin tulee just tommosta osuvasti sanottua pönötystä.

Vierailija
8/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on asetelmia. En osta mitään yksittäisiä tonttuja, vaan sisustukseen sopiva värejä ja materiaaleja. Olkkariin on hopeista ja valkoista, yhdistän koristeet muihin sisustuselementteihin.

Vierailija
9/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan tonttuja vain lapsen huoneeseen. Jouluvalot ikkunoihin. Keittiön pöydälle joululiina ja kynttilöitä, käytän punaista väriä maltillisesti, sillä se tekee jotenkin rauhattoman ja sotkuisen vaikutelman. Harmaa ja valkoinen on hyviä, ja ei mitään krääsän näköistä kimaltelevaa vaan perinteistä ja vanhanaikaista. Joulukuusi tulee pihalle.

Hiukan ennen joulua ostan joulukukkia.

Ei joulu tule koristeista, vaan joulumusiikista ja kynttilän valosta, siitä että on hiukan siistimpää kuin normaalisti ja hiukan parempaa ruokaa. Ja suklaata...

Vierailija
10/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset laittavat joulukoristeet ja koristelevat kynttilöitä lukuunottamatta joulukuusen - ei taatusti tule pönöttövää asetelmaa. Sohvatyynyt laittelen niin kuin sillä hetkellä tuntuu, en asiaa juuri mieti. Ehkä paras on kun ei asiaa mieti, nakkelee vaan suurinpiirtein.

Vierailija
11/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pönötä?

Vierailija
12/13 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA!