Oudoimmat pelkosi?
En tiedä, miksi olen alkanut pelkäämään pyykinpesua. Pelkään pyykkikonetta. Se taitanee olla vähän epätasapainossa, joten se jyskää ja aina kesken pesun alkaa kävelemään ja alkaa hakkaamaan jotain lavuaaria. Pelkään myös, että se syttyy tuleen, ja käyn usein minuutin välein tarkastamassa, onko se tulessa. Kun linkous alkaa lähentyä, menen talon kauimpaan huoneeseen piiloon ja alan soittamaan musaa, koska pelkään sitä, että kohta se kone räjähtää. Oon nähnyt kaksi kertaa unta, että pesukone pesee ja pesee ja oon lukittunu sen kanssa pesuhuoneeseen ja loppujen lopuksi kone räjähtää. Mua oikeesti huvittaa tää pelko, enkä luonnollisesti ole tällaisesta kertonut kellekkään, mutta pyykkiä pestessä oon oikeesti aikamoisessa paniikissa.
Pistääkö joku paremmaksi omat pelkonsa?
Kommentit (26)
Leila Koo kirjoitti:
Pelkään robottiruohonleikkuukoneita. En luota siihen, että ne on ohjelmoitu kääntymään järkevästi eivätkä tule silpomaan mun paljaana sandaaleissa olevia varpaitani tai koiran varpaita. Järki sanoo, että kone ei voi tulla hulluksi, mutta epäluottamukseni on syvä. Ne etenevät mielipuolen vääjäämättömyydellä.
Mun mielestä ihan aiheellinen pelko, vastahan sitä uutisoitiin, että robottileikkurit on silponu niitä siiliperheitä. Kyllä jos ite ottaisin aurinkoa, ja näkisin, että robottileikkuri tulee aggressiivisena päin, ni kyllä mä siirtyisin, tai koira sama juttu.
Pelkään, että jollain kerralla moottorisaha käynnistyykin pyörimään väärin päin ja kaikki kesän aikana kaatamani ja pilkkomat polttopuut kasautuvat ehjiksi rungoiksi ja nousevat takaisin pystyyn.
M 45
No mullla on tosi vahhva alitajunta elllei sitä ole turrutettu viiinalla. Käytännnösssä se tarkoittaaa sitä että kääännän monet vivun hereillä olllessani off asentooon ja elän sittten elämää unisssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etten selviä loppuelämästä.
Same bro 👌
Kaikkihan selviää loppuelämästä, koska päätepiste on kuolema?
Niinhän sitä helposti luulisi, mutta matka siihen viimeiseen henkäisyyn sisältäen koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
No mullla on tosi vahhva alitajunta elllei sitä ole turrutettu viiinalla. Käytännnösssä se tarkoittaaa sitä että kääännän monet vivun hereillä olllessani off asentooon ja elän sittten elämää unisssani.
Etttä se miten mä näen tavalllaan tilanteen niin mulla on esiim kognitiivisisssä toiminnnoissa selllaisia häiriöitä ettten päääse etenemäään.
Pelkoni on nyt aikuisiällä lievä, mutta pelkään edelleen sieniä. Jos tiedän jossain kasvavan punaisia kärpässieniä, kierrän alueen kauempaa.