Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat pelkosi?

Vierailija
25.09.2020 |

En tiedä, miksi olen alkanut pelkäämään pyykinpesua. Pelkään pyykkikonetta. Se taitanee olla vähän epätasapainossa, joten se jyskää ja aina kesken pesun alkaa kävelemään ja alkaa hakkaamaan jotain lavuaaria. Pelkään myös, että se syttyy tuleen, ja käyn usein minuutin välein tarkastamassa, onko se tulessa. Kun linkous alkaa lähentyä, menen talon kauimpaan huoneeseen piiloon ja alan soittamaan musaa, koska pelkään sitä, että kohta se kone räjähtää. Oon nähnyt kaksi kertaa unta, että pesukone pesee ja pesee ja oon lukittunu sen kanssa pesuhuoneeseen ja loppujen lopuksi kone räjähtää. Mua oikeesti huvittaa tää pelko, enkä luonnollisesti ole tällaisesta kertonut kellekkään, mutta pyykkiä pestessä oon oikeesti aikamoisessa paniikissa.

Pistääkö joku paremmaksi omat pelkonsa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni, sinäkö siellä? Laitoit juuri eilen wa:ssa kuvaa kävelemään lähteneestä pyykkikoneestasi. Rauhoitu, äiti rakastaa ja ostaa sulle vaikka uuden pyykkärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että alkaisin pelkäämään jotain, kun nyt en pelkää mitään. Vähän väliä pelkään että tulee joku fobia ja sitten en enää voi tehdä kaikkea mitä haluaisin.

Vierailija
4/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni, sinäkö siellä? Laitoit juuri eilen wa:ssa kuvaa kävelemään lähteneestä pyykkikoneestasi. Rauhoitu, äiti rakastaa ja ostaa sulle vaikka uuden pyykkärin.

Voi, et taida olla äitini, koska en ole hänellekkään kertonut peloistani enkä lähettänyt kuvaa 😅 mut ihana äiti oot kyllä! Toivotaan et lapsesi ei pelkää pyykinpesukonetta ihan näin paljon.

Vierailija
5/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesistöjen väylämerkit. Kiessus mikä ahdistus tulee pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
6/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se että alkaisin pelkäämään jotain, kun nyt en pelkää mitään. Vähän väliä pelkään että tulee joku fobia ja sitten en enää voi tehdä kaikkea mitä haluaisin.

No tää on kyllä kieltämäti melko outo pelko. Pelon pelkääminen.

Vierailija
7/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään Jeesusta. Jos pitäis tehdä mahdollisimman kamala kauhuleffa, siinä olisi Jeesus. Ristiinnaulitsemisineen kaikkineen... Hyh. Joku Passion of the Christ, kerran vahingossa näin pätkän ja sain paskahalvauksen. Sit veli näytti jonku örinämetallibändin live-esityksen missä laulaja oli naamioitunut Jesseksi, juoksin vessaan itkemään.

Juu, traumoja uskonnosta....

Vierailija
8/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kuuta. Sellaista suurta taivaan rannasta nousevaa punaista kuuta. Lapsena kaverini kertoi minulle jonkun pelottavan tarinan sellaisesta ja jäi mahtava trauma :D

ja vaikka toki tiedän että se ei mitään tee, yhä koen aina kauhun väristyksiä sellaisen nähdessäni.

Vierailija
9/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelkään pyykkikonetta vähän, on vanha ja todella kovaääninen. Enemmän kuitenkin pelkään ötököitä. Joskus olen joutunut soittamaan johonkin kalliiseen auttavaan puhelimeen, että saan henkistä tukea ötökän tappamiseen. En ikinä uskalla tappaa ötökkää esim. sanomalehdellä, vaan heitän jonkun 0,5l paksua pesuainetta sen päälle ja 45 min empimisen jälkeen uskallan jollain kättä pidemmällä sen liiskata. Saan ihan paniikkikohtauksia ötököistä. Joskus olen joutunut menemään yöksi muualle jos on ollut ötökkä ja en ole saanut sitä tapettua.

Ja ah, kyllä, kun on varaa niin menen terapiaan tämän takia. Pelkoni ei outoa kyllä koske amppareita, muurahaisia, kärpäsiä tai hitaita ja pieniä koppakuoriaisia, mutta kaikkia muita. En tiedä mistä johtuu.

Vierailija
10/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Vatikaanissa ollessani pelkäsin että minut valittaisiin paaviksi, kun oli juuri uuden paavalin valinta käynnissä. Siitä valinnasta ei voi kieltäytyä ja virka on elinikäinen. Ei vois muista kuin kuoropojista enää tykätä sen jälkeen ja minä kun en niitä oikein siedä.

En ole sen jälkeen käynyt siellä.

Vierailija
11/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pelkään pyykkikonetta vähän, on vanha ja todella kovaääninen. Enemmän kuitenkin pelkään ötököitä. Joskus olen joutunut soittamaan johonkin kalliiseen auttavaan puhelimeen, että saan henkistä tukea ötökän tappamiseen. En ikinä uskalla tappaa ötökkää esim. sanomalehdellä, vaan heitän jonkun 0,5l paksua pesuainetta sen päälle ja 45 min empimisen jälkeen uskallan jollain kättä pidemmällä sen liiskata. Saan ihan paniikkikohtauksia ötököistä. Joskus olen joutunut menemään yöksi muualle jos on ollut ötökkä ja en ole saanut sitä tapettua.

Ja ah, kyllä, kun on varaa niin menen terapiaan tämän takia. Pelkoni ei outoa kyllä koske amppareita, muurahaisia, kärpäsiä tai hitaita ja pieniä koppakuoriaisia, mutta kaikkia muita. En tiedä mistä johtuu.

Ohoh! Tähän en osaa kyllä yhtään samaistua, mutta olen kuullut kyllä, että monet näitä pelkäävät.

Vierailija
12/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pelännyt moottorisahaa. Ei ole syytä mitään. Se vaan on pelottava. Samoin ruohonleikkuri on vähän pelottava.

Vierailija
13/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran Vatikaanissa ollessani pelkäsin että minut valittaisiin paaviksi, kun oli juuri uuden paavalin valinta käynnissä. Siitä valinnasta ei voi kieltäytyä ja virka on elinikäinen. Ei vois muista kuin kuoropojista enää tykätä sen jälkeen ja minä kun en niitä oikein siedä.

Tää on paras tähän mennessä ja oikeasti ihan varteenotettava pelko. Muista voi parantua terapialla ja siedätyksellä. Tästä ei, sillä kuoropojilla siedättäminennei poistane tätä pelkoa.

Vierailija
14/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😃

Vierailija
15/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että wcpytty irtoo lattiasta ja kaikki sontavedet valuu sieltä.

Vierailija
16/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, et taida olla äitini, koska en ole hänellekkään kertonut peloistani enkä lähettänyt kuvaa 😅 mut ihana äiti oot kyllä! Toivotaan et lapsesi ei pelkää pyykinpesukonetta ihan näin paljon.

Kiitos <3 Ehkä sinunkin kannattaisi lähettää kuva äidillesi, jos hän vaikka voisi olla avuksi? 

17/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään robottiruohonleikkuukoneita. En luota siihen, että ne on ohjelmoitu kääntymään järkevästi eivätkä tule silpomaan mun paljaana sandaaleissa olevia varpaitani tai koiran varpaita. Järki sanoo, että kone ei voi tulla hulluksi, mutta epäluottamukseni on syvä. Ne etenevät mielipuolen vääjäämättömyydellä.

Vierailija
18/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten selviä loppuelämästä.

Vierailija
19/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Same bro 👌

Vierailija
20/26 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Same bro 👌

Kaikkihan selviää loppuelämästä, koska päätepiste on kuolema?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän