Tänään taas k-nainen kokee yksinäisen perjantai-illan
Pienessä Helsingin yksiössään.. Knainen ottaa esille kirjan tai maalausvälineet, ehkä kaataa lasillisen viiniä ja nyyhkyttää. Toista se on onnellisilla parisuhdenaisilla, jotka saavat seksiä rakastavalta mieheltään koko perjantai-illan ja yön.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta yhtään.
Ei niin.. siksi knainen nyyhkyttääkin..
En pidä itseäni kiltti naisena, vaikka olen paljon yksin ja "turvaudun" kirjoihin, musiikkiin ja YouTubeen. Tänään aion mennä yksin elokuviin ja olla selvinpäin. Eipä haittaa mitään.
Laita sun kik-tunnus tähän, niin otan yhteyttä suhun.
t. helsinkiläismies
Miten naiset edes kehtaavat pilkata miehiä, jotka jäävät ihan oikeasti täysin yksin? Missä se naisten mainostettu empatiakyky nyt on?
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni kiltti naisena, vaikka olen paljon yksin ja "turvaudun" kirjoihin, musiikkiin ja YouTubeen. Tänään aion mennä yksin elokuviin ja olla selvinpäin. Eipä haittaa mitään.
Mitä menet katsomaan? Olen itse viimeksi ollut uudenvuoden aattona katsomassa Jokeria.
Vierailija kirjoitti:
Muista maski.
Ihan kiva mielikuvituksen tuote tämä k-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva mielikuvituksen tuote tämä k-nainen.
Kuinka niin? Tänään illalla voit bongata minut, knaisen Triplan Prismassa.
Ap on pena 45v joka tahtoo tytyillä.
Tämä kilttisnainen näkee vastapäisessä asunnosta onnellisen pariskunnan. Nainen on raskaana ja mies kulkee usein verhot auki, valot päällä, alasti niin, että olen salaa saanut ihailla tämän kiinteää kroppaa ja pyllyä..
Mitäs ne jännänaiset sitten on? Ei ne parisuhteessa ole..
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne jännänaiset sitten on? Ei ne parisuhteessa ole..
Joko parisuhteessa tai baarissa / Tinderissä valikoimassa uuden herkkupalan täksi illaksi. Seksiä luvassa joka tapauksessa.
Täällä myös kelvoton vanhapiika k-nainen. Siemaisen pian fingerporillisen sherryä böömiläisen lyijykristallilasin reunukselta, toivottavasti kuolen pian lyijymyrkytykseen.
Nnnn no itse asiassa ne parisuhteelliset naiset tekee jotain todella arkista ja ehkä saa seksiä josta kuitenkin kertovat jälkeenpäin kavereiden kesken että kun se mies on valmis mutta minun yksilölliset ja sen hetkiset tarpeet ei tulleet kohdatuksi ja nyt kirjoitan niistä päiväkirjan ja miksi mies ei vain lue mun ajatuksia.
Parisuhde-elämä voi olla todella hanurista sikäli kuin olen ymmärtänyt. Vain tosi naiivit ja tyhmät ihmiset keskenään ovat todella onnellisessa pupuharmoniassa.
Näin on.
Ja yksiössään surullinen k-nainen miettii jännänaista, joka tänäkin iltana saa yökerhossa lukuisten komeiden miesten iskuyrityksiä ja valitsee niistä parhaan ja vie kotiinsa.
Tämä knainen masturboi äsken. Kohta menen kauppaan, sitten kuuntelen musiikkia ja piirrän.
Hmm. Teinä pyytäisin jonkun naisen kylään.
Tule tänne, niin ollaan kuin kanit koko ilta ja yö.