~*~*~TERVETULOA NIMIPÄIVILLE!!~*~*~
Tervetuloa perinteisille nimipäiville luoksemme Etelä-Pohjanmaalle Kuortaneelle lauantaina 26.8 klo 13.00 alkaen. Nimipäiville ovat tervetulleet kaikki niminikkarit ja muut nimiin hurahtaneet. Viime vuonna nimipäivät olivat perennan luona ja tarkoitus on perinnettä nyt jatkaa. Nimipäivät ovat varsinaisesti yksipäiväiset, mutta meillä on mahdollisuus olla yötä, jos on pitkä matka tai haluat esim. sunnuntaina mennä ostoksille tuohon lähellä sijaitsevaan Tuurin kauppakeskukseen. Tosin sänkypaikkoja ei ole paljoa, joten omat makuupussit olisi hyvä olla mukana.
Tästä lähtien nimipäiviä koskevat asiat käsitellään sähköpostin kautta, joten ilmoittautumiset, kyselyt, ehdotukset ja muut asiaa koskevat viestit osoitteeseen juliaana1@yahoo.com. Ilmoittautumisessa kertokaa etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite ja vauvalla käyttämänne nimimerkki.
Tässä vaiheessa ilmoittautuminen ei ole mitenkään sitovaa, joten jos vähääkään tuntuu siltä että nimipäivät kiinnostaa, laita mailia, koska laitan sitten mailin kautta aina päivitettyä tietoa nimipäivistä, ajo-ohjeet jne.!
Minä en viime vuonna osallistunut nimipäiviin, joten mielelläni otan vastaan kokemuksia teiltä jotka olitte tuolloin ja muutenkin saisi ja pitäisi laittaa minulle ehdotuksia ohjelmasta jne, koska minulla ei mitään tarkkaa visiota ole ja muutenkin ajattelin että järjestetään tapahtuma yhdessä ja minun vastuu on lähinnä paikan tarjoaminen :)
Kirjoittelemisiin ja tapaamisiin!
T. Juliaana
Kommentit (40)
Täällä taas parin päivän nettipimennon jälkeen.. Mites Töpsykän nimipäiväinnokkuus?
Luin kyllä juuri ennen kun laitoin tuon kysymyksen ja luin vielä äskenkin enkä ole kyllä saanut sinulta postia.. Outoa!!! Laitatko uudelleen?
T. Äimistynyt Juli
Ihan just, koska tunti sitten ei ollut vielä tullut.. missä lie seikkaillut pari päivää..
Pääasia että tuli.. laitan sinulle mailia..
Heippa kaikille!
IHANA juttu, että nimipäivät järjestetään tänäkin vuonna, hyvä Juliaana! Valitettavasti en vaan pääse tänäkään vuonna :( Olen tuohon aikaan juuri lopettanut loman Suomessa ja maistelemassa Dublinin herkkuja.
Mutta viettäkää te muut kiva päivä silloin! Kyllä minä jonain vuonna pääsen minäkin...
iloisin terkuin lomaileva abaco
jos tällainen puoli vuotta sitten geimeistä jo pudonnut enää huolitaan... Niin ja jos muksun saa ottaa messiin?
Ilmoittelen tarkemmin kun olen puhunut perheen kanssa, meiliin
(mun viimevuotinen meiliosoite ei enää ole voimassa, jos se sulla on)
terv Stella, en gammal gångare (=vanha konkari)
Tottakai tulet ja olet erittäin tervetullut lapsen kanssa!! :) Voi kun olisi mukavaa.. mailailehan :)
T. Juli
meitä oli ihan hirveesti ja miehetkin oli mukana, mutta ne jäi omiin hommiin. Kaikki oli ihan eri näköisiä kuin mitä olin kuvitellut ja ihan iohme nimimerkkejä oli mukna.
Osa ei halunnut kertoa omaa nicciään.
Sit alko peli, jonka sääntöjä ei kerrottu ja johon vaiin osa oli mennyt mukaan ja se eteni hirmuista tahtia.
=)
kaikenlaista sitä uneksiikin
Enää kaksi päivää nimppareihin!!!
nimipäiville nimittäin!
Voi kun pääsisitte kaikki mukaan,
mutta tulettehan sitten ensi vuonna ??
t. Töpsykkä ja mukaan pakatut uimapuku ja pyyhe & nyyttärieväät
oi jospa oisitte voinut olla mukana.. =)
Kiitoksia emännälle
kiitoksia matkaseuralaisille
ja
kiitoksia mukana pippaloineille
kotona myöhään (mutta ennen aamun lehteä ;D) .
Ihana urpåni nousi pikkuisen kanssa aamulla ja sain jatkaa uniani pidempään. (Luksusta ja kruunasi kivan reissun)
Ensi vuonna sitten uudestaan!!
Juups, oli juuri niin vallattoman mukavaa kuin vain Nimipäivillä voi olla.
Kiitos vaan kovasti paljon Juliaanalle vielä, hän kestitti meitä ruhtinaallisesti ihanan rauhallisessa maalaismiliöössä.
Eikä tietenkään unohdettu jo klassikoiksi muodostuneita nimivisailuja livenä !
Saanikselle kerrottakoon , että pienet vihreät lippusetkin olivat ahkerassa käytössä :o)
Matkat sujuivat hienosti mukavan seuran siivittämänä. Kotona olin aamukolmelta :) mutta eipä tuo haitannut, leppoisa aamu täälläkin.
Matkan varrella bongattiin mm. joutsenparvi, pystysuora (vai oliko se vaakasuora?) sateenkaari, liito-orava ja poliisin puhalluspilli.
Ensivuonna uudestaan ja silloin kaikki sankoin joukoin mukaan !
:: perenna
Kiitos emännälle, kestitys oli mahtava,
ympäristö oli hiljaisen rauhoittava ja
seura oli ihan yhtä nimihurahtanutta kuin itsekin olen.
On käyty läpi omat nimet, lasten nimet, tulevien lasten nimet,
nimettämisen historia....
Tosi mukavaa, kun löytyy ihmisiä, jotka ovat heti valmiita
nimileikkeihin, ei ole tarpeen houkutella ketään.
Simmikselle tiedoksi, menen ensi tilassa tutustumaan uuden
lelukaupan pelivalikoimiin, jospa löytyisi sellainen kirjaimet neliössä peli, se oli niin kiva.
Ja ensi vuonna taas, tottakai!
t. töpsykkä
Kiitos kovasti kaikille osanottajille! Odotukseni nimipäivistä ylittyivät suuresti, niin kivaa meillä oli rupatellen, syöpötellen ja tietenkin leikkien. Suuri kiitos leikkien keksijöille ja Saanistakin kiittäisin pienestä vihreästä purkista :) Nimiteema oli tietysti melkein joka keskustelussa mukana, mutta olipa myös mahtavaa oppia tuntemaan ihmisiä nimimerkin takaa :)
Juuh ja ensi vuonna ilman muuta!! Toivottavasti tapaamme teidät kaikki loputkin niminikkarit silloin! :)
T. Juliaana
Mitäpä tässä muuta voi kuin yhtyä muiden kommentteihin...
Oli tosiaan mukava tavata ihmisiä nimimerkkien takaa, jutella ja leikkiä ja syömistäkin oli ruhtinaallisesti. :-)
Kiitos kaikille ja toivottavasti ensi vuonna tavataan taas!
Ja laput, nehän ovat tallessa ensi vuotta varten, eikö vain?
t.Saanis, jolla oli myös kiva viikonloppu juhlissa, mutta joka on erittäin harmissaan, ettei päässyt samoihin juhliin teidän kanssanne.
Juuri ajatelin sinua, kun et ollut ilmoittautunut.. höh.. pitikin sattua, olisi ollut niin kiva kun olisit päässyt tulemaan. No ensi kesänä sitten!!
T. Juli