Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies rakastaa vielä exää, voiko suhteemme toimia?

Vierailija
30.11.2013 |

Mies jätti exänsä reilun kahden vuoden suhteen jälkeen koska ex oli 20v vanhempi eikä voinut enään tulla raskaaksi. Miehen unelma on saada perhe ja biologisia lapsia. 

On sanonut että rakastaa vielä tätä exää, heillä ei ollut koskaan mitään ongelmia ja seksikin oli mahtavaa jne. Asia vaivaa mieltäni, olenko vain nainen nro 2 hänelle. joku johon täytyy tyytyä kun nro 1 ei voi saada lapsia :/ Jokin sisäinen ääni päässäni sanoo että hän ei ole oikea henkilö minulle mutta voiko tämä olla vain mustasukkaisuutta? Mies itse vakuuttelee että rakastaa vain minua ja haluaa perheen kanssani. Teenkö nyt itse kärpäsestä härkästä? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tässä se, että ap:n miehen ex on 20 vuotta vanhempi. Kun itse olen rakastunut mieheen, jonka tuntuu olevan helpompaa olla vanhojen naisten (60-70- vuotiaiden) seurassa, kuin oman ikäistensä, mies on 45v. 

En kuitenkaan tiedä onko hänellä ollut varsinaista suhdetta kenenkään vanhemman naisen kanssa. Hänellä on ollut joku suhde jonkun yh:n kanssa, jolla oli lapsia kotona, joten oletan, ettei paljon yli 5-kymppisestä voinut olla kyse. 

Onko aina niin, että joku äititrauma siellä takana kummittelee? Sinänsä sanoisin, että on ihan mahdollista, että ex ymmärtää pysyä poissa ja hyväksyy tilanteenne.

Tilanteeni on toki erilainen, mutta kerronpa kumminkin. Mun mies on mua 20 vuotta vanhempi ja olen voinut hänelle avoimesti kertoa rakastumisestani tähän toiseen mieheen. (Mies on mies menneisyydestäni, rakastin häntä ekan kerran ennen kuin menin yhteen mieheni kanssa, mutta meillä ei ole ikinä ollut suhdetta) Mieheni tietää tämän.

Nytkään ei ole tapahtunut mitään ja tavallaan toivon, ettei tapahtuisikaan, vaan olisimme ystäviä platonisella tasolla, mutta jos meinaisi tapahtua, niin pakkohan sekin olisi kertoa. Minulla on mieheni kanssa kaksi lasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla