Mies rakastaa vielä exää, voiko suhteemme toimia?
Mies jätti exänsä reilun kahden vuoden suhteen jälkeen koska ex oli 20v vanhempi eikä voinut enään tulla raskaaksi. Miehen unelma on saada perhe ja biologisia lapsia.
On sanonut että rakastaa vielä tätä exää, heillä ei ollut koskaan mitään ongelmia ja seksikin oli mahtavaa jne. Asia vaivaa mieltäni, olenko vain nainen nro 2 hänelle. joku johon täytyy tyytyä kun nro 1 ei voi saada lapsia :/ Jokin sisäinen ääni päässäni sanoo että hän ei ole oikea henkilö minulle mutta voiko tämä olla vain mustasukkaisuutta? Mies itse vakuuttelee että rakastaa vain minua ja haluaa perheen kanssani. Teenkö nyt itse kärpäsestä härkästä?
Kommentit (21)
No ketähän se mies oikein rakastaa? Kovin harvassa ovat ne miehet, jotka pystyvät rakastamaan kahta naista niin että kaikki kolme ovat tyytyväisiä.
Onko tuo miehen exä siis sinua vai miestä 20 vuotta vanhempi? Eli onko mieskin sinua noin 20 vuotta vanhempi?
Korjaan että mies puhui exästään mielestäni ylistävästi ja kysyin että vieläkö rakastat häntä johon vastasi kyllä. Sitä sitten ihmettelin myöhemmin niin on korjannut että rakastaa vain minua. omassa mielessäni pyörii että rakastaisi vieläkin exäänsä koska niin itse sanoi kun asiaa kysyin ensimmäisen kerran. ap
Kyllä mä ainakin rakastan omaa exääni ikuisesti. Eroon oli syynsä, mutta ei se mihinkään häviä että 10 vuotta oli mulle maailman tärkein ihminen. Nyt on uusi mies jonka kanssa myös lapsi, mutta ei tuo exä ikinä mun sydämestä häviä. Ei silti uusiin parisuhteisiin vaikuta, ettäkö en uutta miestä voisi rakastaa. Rakkaus ei kohdallani mihinkään häviä, se vain muuttaa muotoaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 13:39"]On sanonut että rakastaa vielä tätä exää, heillä ei ollut koskaan mitään ongelmia ja seksikin oli mahtavaa jne.
[/quote]
Itse olisi tuossa vaiheessa lähtenyt lätkimään. Ei minulle exää tarvitse haukkua, mutta en kyllä tuollaista "ylistystäkään" haluaisi kuulla.
Tuskin suhteenne tulee toimimaan.
No jos rakastaa vielä exää niin voi toki sinuakin rakastaa tai sitten vain tykkää sinusta ja olet hänelle lapsentekokone....
Mitä sinä haluat ja mihin olet valmis tyytymään?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 13:39"]
On sanonut että rakastaa vielä tätä exää, heillä ei ollut koskaan mitään ongelmia ja seksikin oli mahtavaa jne. Asia vaivaa mieltäni, olenko vain nainen nro 2 hänelle. joku johon täytyy tyytyä kun nro 1 ei voi saada lapsia :/ Jokin sisäinen ääni päässäni sanoo että hän ei ole oikea henkilö minulle mutta voiko tämä olla vain mustasukkaisuutta? Mies itse vakuuttelee että rakastaa vain minua ja haluaa perheen kanssani. Teenkö nyt itse kärpäsestä härkästä?
[/quote]
Päänsisäisten äänien suhteen kannattaa käydä tapaamassa lääkäriä, koska ääniharhat voivat olla oire esimerkiksi syöpäkasvaimesta aivoissa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 13:42"]
No ketähän se mies oikein rakastaa? Kovin harvassa ovat ne miehet, jotka pystyvät rakastamaan kahta naista niin että kaikki kolme ovat tyytyväisiä.
[/quote]
Monet miehet rakastavat kaikkia naisia tasapuolisesti.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 13:53"]
No jos rakastaa vielä exää niin voi toki sinuakin rakastaa tai sitten vain tykkää sinusta ja olet hänelle lapsentekokone....
Mitä sinä haluat ja mihin olet valmis tyytymään?
[/quote]
siinäpä se kun en tiedä olenko vain joku jonka kanssa mennä naimisiin ja saada lapsia vai rakastaako oikeasti sydämmestään minua.
Tämä "mahtava" exä pyörii mielessäni usein. Mies on sanonut tykkäävänsä tietynlaisista hiuksista, luonteenpiirteistä jne. kun näin exän niin hän tietysti omaa nuo piirteet toisin kuin minä. exä sattuu vielä olemaan hyvin varakas nainen.
Mutta kuitenkin koitan selittää itselleni että hän on ex. Satuin näkemään muutaman tekstiviestin heidän välillään ja nainen vaikutti olevan aika musertunut erosta, mies sanoi että hän tulee aina säilymään sydämmessään ikuisesti.
Jos olisin samanlaisessa tilanteessa, ihmettelisin syvästi, miksi mies on alun alkaenkaan lähtenyt suhteeseen kanssani. Sinänsä haluan uskoa miehesi rakkaudentunnustukseen - Miksei muka voisi olla rakastunut useampaan ihmiseen samaan aikaan? - , mutta miksei hän olisi vaikka voinut odottaa pääsevänsä yli exästään ennen kuin lähti uuteen suhteeseen? (Voi miehet...)
Vaikkei miehen rakkaus toiseen naiseen sinänsä ole sinulta pois, jos he kerran ovat eronneet eivätkä ole enää romanttisesti tekemisissä, on täysin ymmärrettävää että tuollaiset puheet satuttaa. Komppaan kymppiä. Jos et pääse yli ajatuksesta, että olet "vain toinen nainen", harkitse suhdettanne vielä. Kyllä jokainen nainen ansaitsee tuntea olevansa ainutlaatuinen ja ykkönen.
Kyllä minäkin omalla tavallaan rakastan omaa ex.ääni, vaikka erottiin jo yli 10 v sitten. Meidän parisuhde kaatui siihen ettei hänen kotipaikkakunnallaan ollut minulle töitä ja minä en halunnut jäädä työttämäksi. Lähimpään työhön olisi ollut satoja km matkaa, eli ex asuu keskellä korpea. Olin siellä siis opiskelemassa, kun tutustuimme.
Ex.n isä oli paikan pomo ja hän oli nuoresta pojasta saakka tiennyt menevänsä ko firmaan töihin, joten oli kaikki opiskelut systemaattisesti rakentanut niin että hänelle on siellä työpaikka, kuten olikin. On nyt johtaja, 2 mies ja tekee onelmiensa työtä.
Me kummatkaan emme olisi halunneet olla samassa työpaikassa töissä, joten 2 vuotta kestänyt suhde päättyi kun minun koulu loppui.
Näemme n joka toinen vuosi kun hän käy pk-seudulla. Käymme aina lounaalla ja halaamme lopuksi.
Löysin aikanaan hyvän miehen, olemme naimisissa, meillä on lapsi ja rakastan miestäni tosi paljon. Tietenkin rakkauteni tähän edelliseen on laimentunut ja en enää muuttaisi ex.n luo vaikka asiat nyt menisivät toisin.
Veljeni luopui elämänsä naisesta, koska on aina ollut hyvin lapsirakas ja vasta kun ex-puoliso kävi tutkimuksissa, kävi selville ettei hän voi ikinä saada lasta. Veljeni ei voinut kuvitellakaan eläväni ilman lasta.
Näin se maailma menee.
Satuttaa tietää että on jättänyt exänsä, unelmien naisen vain lasten saannin vuoksi.
Läheiseni oli samanlaisessa tilanteessa, paitsi että hän on se, joka erosi nuoremman miehen kanssa siksi, että tämä halusi lopulta yli 10 vuoden suhteen jälkeen lopulta lapsia, joita tämä läheiseni ei voinut hänelle enää antaa. Mies löysikin naisen, joka oli tuolloin yh. Hankkivat yhdessä lapsen. Yhteiselämässä on kuulemma haasteensa, mutta mies on täysin sitoutunut perheeseensä. Ovat yhä edelleen läheisiä ja toistensa parhaita ystäviä läheiseni kanssa, tapaavat säännöllisesti ja keskustelevat kaikesta. Ystävyys on nykyään täysin platonista. Uusi nainen tietää tästä ja hyväksyy tilanteen.
Uskon, että miehesi on mahdollista rakastaa teitä molempia omalla tavallaan. On sinun päätöksesi sitten, haluatko hyväksyä tilanteen.
Luota tunteisiisi ja vaistoosi - älä tee samaa virhettä kuin minä.
Alusta asti oli tunne että haikalee exäänsä (heillä meni poikki väärinkäsitysten jne. takia) ja vilkuili ihan sairaasti aina jos oltiin vaikka samassa baarissa.
MUTTA sanoi painokkaasti AINA minulle ettei haikaile ja mua rakastaa.
Noh, aina välillä edelleen tulee se tunne että mä olen se kakkonen (joku sanoikin oikein että kyllä jokaisen NYKYISEN tulee tuntea olevansa ainutlaatuinen/ykkönen/tärkein!!!!)
Mä kun puhun totta jos kysytään ja luulin että kaikki tekee niin, typerää - vaikka oma vaisto kertoi muuta, Nyt vasta melkein 20v yhdessä tajuan (myönnän itselleni että ei kaikki puhu totta...jos sanat ja teot on ristiriidassa, teot ratkaisee).
No, itse uskoin kun halusin ja tässä ollaan, en ole onnellinen kun tulee jostain taas se epäilys.
Mutta nyt on lapsi (se varmaan mun selitys nyt itselle miksi ei voi lopettaa), muutettiin aikoinaan yhteen liian pian ja sitten selittelin sillä että just muutettukin yhteen ja kyllä se sen unohtaa kun meille tulee vuosia ja yhteisiä kokemuksia (he olivat yhdessä muutaman kuukauden, mutta sehän se on kun jäi kesken ja sitähä voi kuvitella miten mahtavaa se olisi ollut jne. eivät edes asuneet yhdessä)
Joten usko virheen tehnyttä, jos tuo kaivelee sinut nyt - tulet vain katkeraksi (on vielä myöntänyt rakastavansa exää!!!!) mulla sentään kielsi...
Kyllä sä ja mä ja kaikki ollaan ansaittu oikea YKKÖSpaikka rakkaudessa. Koskaanhan ei voi tietää mitä tulevassa tapahtuu, mutta jos jos alussa on tunne etti ole se ykkönen, lopeta suhde ja etsi sellainen joka rakastaan eniten sua!
Sehän voi tehdä sun kanssa lapsen ja palata sen exän kanssa yhteen...saa molemmat mitä haluaa...
Ja lisäykseksi että lastani mä rakastan (kuten mieskin) ylikaiken, mutta naisena mä taidan olla se kakkonen AINA. Ja nyt tietoisesti olen kuolettanut tunteitani miestä kohtaan, miksi minä rakastaisin jos ei hänkään kybällä.
Kysy siltä mieheltäsi, että jos osoittautuukin ettet sinä pysty saamaan lapsia, niin miten sitten edetään? Etsiikö hän uuden? Ethän voi olla varma, pystytkö saamaan lapsia ollenkaan, mutta eipä voi miehesikään olla omalta osaltaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 13:42"]
[/quote]
Monet miehet rakastavat kaikkia naisia tasapuolisesti.
[/quote]
Sanoiko tämän mies? Pitäisikö tuo ihan uskoakin?
Vai nainen, joka on katkera?
Rakastaa exää, mutta rakastaa vain sinua...en tajua.