Onko täällä oikeasti yhtään isorintaista ?
Helppo anonyymisti kehua isoja tissejä ,laita edes kuva anonyymisti ,että olis jotain uskottavuutta ja E-kuppi ei ole ISO !
Kommentit (30)
No minä olen kokoa 70G. Ja kyllä ne ovat tähän 163 senttiseen mallivartaloon erittäin epäsopivat. Näytän läskiltä vaikka painan 60 kg.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:45"]
ja E-kuppi ei ole ISO !
[/quote]
Riippuu ympärysmitasta!
Vähän off topic, mutta minä muistan 45-vuotisen elämäni aikana nähneeni vain kolme oikeesti isorintaista. Yksi oli teininä, sillä oli erikoisvalmisteiset liivit, edessä meni ristiin toisen henkselit. Yksi ei sinänsä ollut niin valtava, mutta suhteutettuna poikamaiseen kapeaan lantioon rinnat oli ihan eri paria. Ja taannoin näin yhden tytön, jolla oli niin valtavat, etten saanut silmiä irti.
Itse olen E70, enkä ole iso, vaikka kymmeniä naisia läpikäynyt miesystäväni väittää näiden olevan isoimmat, mihin hän on törmännyt.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 10:12"]
no mullon K80
[/quote]
tota kokoa ei näkemättä usko kukaan !
Mä uskon. Vaihtaisin myös pienempiin 80J ja liivit vain briteistä...
Mä uskon. Vaihtaisin myös pienempiin 80J ja liivit vain briteistä...
anopilla on 90H aika valtavat sanoisin
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:50"]
No minä olen kokoa 70G. Ja kyllä ne ovat tähän 163 senttiseen mallivartaloon erittäin epäsopivat. Näytän läskiltä vaikka painan 60 kg.
[/quote]
Mulla on myös 70G, mutta ei ne ole isot. Olen 171 cm pitkä ja 63 kg.
90J aivan riittävän isot lollot. Kuvia ei ole muutkaan ole laittanut.
75J, haluaisin leikkauttaa ne pienemmiksi
70/75E:t löytyy. Sen verran isot, ettei Stockalta löydy oikeaa kokoa, vaan pitää tilata erikseen.
70D/65E, ihan riittävät itselleni. Ikää toisin (tuun saamaan tästä alapeukkuja) 16-vuotta.
65J ja ihan on hyvät. Eivät ainakaanun mielestä yhtään liian isot. Kyllä ihmiset niitä päivittelee, mutta mun mielestä eivät liian isot. Onhan näissä kokoa, mutta eivät ne silmille hyppää, jos oikein pukeutuu. Jos näistä olisi fyysistä tai henkistä haittaa, niin leikkauttaisin. Äitini leikkautti pari vuotta sitten, eikä ole katunut päivääkään.
70H, mulla imetys suurensi rintoja ja olivat kauan hyvän näköiset, nyt kun vaihdevuodet tulolla ovat alkaneet ikävästi riippua, onneksi hyvillä liiveillä saa ihmeitä aikaan
tosi isoja kokoja monella muka J-kuppia ,huh huh , ei noita usko näkemättä.
Olen 15-vuotias ja omistan rinnat kokoa 80B. Poikaystäväni pitää niistä ja sanoo niiden olevan juuri oikean kokoiset. Itseäni ehkä häiritsee hieman, sillä minulla on luokkalaisitani varmaankin suurimmat rinnat. Pituuteni on 164 cm ja painoa mielestäni liikaa, 79 kg.