Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten tyylikäs blogisti, mutta voi noita vesirajahameita..

Vierailija
17.11.2013 |

secret wardrobe-blogi, hyvä blogi, tykkään tyylistään noin yleensä (on siellä muutama  hutikin, kuten tämän päiväinen asu, jota joku muukin oli näköjään kauhistellut)

Mutta ihmetyttää, muuten niin kaunis, tyylikäs ja elegantti, mutta noi hameet!! Onhan siinä kaunis sääripari, jota näyttää, mutta voisihan niitä näyttää vähän paremmallakin maulla? Kymmenen senttiä lisää pituutta hamosten helmaan, niin olisi tyylikäs, mutta silti näkyis komeet kintut :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tyylistä voi olla montaa mieltä ;)

Vierailija
2/4 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen lukenut blogia pitkään ja tykkään bloggarin tyylistä. Todella kaunis nainen, mutta ne hameet ovat kyllä todella lyhyitä. Peittävämmät sukkahousut sopisivat tuollaisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylibloggari on vahan ajastaan jaljella. Katselin eilen lehdesta viime viikon julkkisten kuvia, kaikilla naisilla oli polveen asti ulottuvat hameet, ei ainoatakaan minia.

Vierailija
4/4 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^pitääkö tyylibloggarin käyttää uusimman muodin mukaisia vaatteita? mun mielestä tyylibloggari käyttää omaan tyyliinsä sopivia vaatteita, eikä välttämättä seuraa pintamuotia.

mutta joo, samaa mieltä olen aloittajan kanssa että tällä bloggarilla on kyllä ajoittain aivan liian lyhyitä hameita, etenkin kun ne on asustettu tuolla tavalla vaaleiden sukkisten ja erittäin korkeiden korkojen kanssa. tummat, paksut sukkahousut ja kenkinä esim. ballerinat voisi näyttää paljon paremmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi