Nyt ihan oikeasti: jos ei yski, ei aivastele, ei edes puhu ja hengittelee vain nenän kautta, NIIN mitä hyötyä maskista muka on
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tahdon nähdä ihmisen joka pystyy tuohon.
No helposti pystyn, jos käyn lähikaupasta ostamassa maidon ja leivän.
Joo en kanssa ymmärrä, että mitä jos pidättää hengitystä koko kauppareissun niin mitä iloa on maskista???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit tietää ettet tule aivastamaan? Jos vaikka tiputat jauhopussin tai joku muu tekee sen ja siitä tulee karmea pöly?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku sanoo sulle jotain osotat sormella paljasta naamaasi ja ääntelet: "Ymmym mymmym"?
Vierailija kirjoitti:
Isäukko, kuoli kymmenen vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pidättää hengitystä?
Pystyt pidättämään hengitystä korkeintaan minuutin. Käveletkö siinä ajassa kauppaan sisään, valitset ostokset, maksat ne ja poistut ulos? Entä jos kassalla on jonoa? Niinpä, trollihan sinä olet.
Mut ihan vakavissaan, onko mitään näyttöä siitä, että pöpö leviäisi hengitysilman mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile?
Ihan elämäsi loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyt pidättämään hengitystä korkeintaan minuutin. Käveletkö siinä ajassa kauppaan sisään, valitset ostokset, maksat ne ja poistut ulos? Entä jos kassalla on jonoa? Niinpä, trollihan sinä olet.
Sarkasmi?
Luuletko, että pöpöt eivät leviä nenästä tai nenään?
Luulisi, että olisi vaan helpompi käyttää maskia kuin yrittää olla hengittämättä normaalisti.
Jos itselläsi on oireeton virustartunta, levität vähemmän virusta kaupan ilmaan. Etkä voi etukäteen tietää, että et yski tai aivasta seuraavien 15 minuutin aikana. Jos taas jollakulla muulla kaupassa on koronatartunta, sinä saat vähemmän virusta elimistöösi kun hän aivastaa, yskii tai puhuu lähettyvilläsi ja siinä tapauksessa sairastat koronan todennäköisesti lievempänä.
Kysytkö tosissasi? Ihan samallatavalla ne virukset leviävät nenän kautta hengittämällä! Siksi se maski peittää sekä suun että nenän.