Onko teillä vielä viisauden hampaat?
Kommentit (18)
Toinen alaviisuri odottaa vielä poistoa. Korona peruutti aikani :(
Mulle ei ikinä puhjenneet eikä röntgenissäkään näy. Ei kuulemma kauhean harvinaista.
On. En ole uskaltanut poistattaa vaikka hammaslääkäri on niistä huomauttanut.
Beibi, mulla on vielä maitohampaitakin. (Muistaakseni multa on poistettu kaksi yläviisuria. Voi olla, että alas ei ole koskaan tullutkaan.) N40
On, en antanut poistaa vaikka hammaslääkärit on suositelleet. Alhaalla ovat vain osittain puhjenneet. Näin 46 vuoden ikään mennessä eivät ole aiheuttaneet minkäänlaista vaivaa.
Minulla on viinahammas ja sitä kolottaa kovin!
Kaikki kolme viisuria on poistettu, yksi ei ollut edes puhjennut kokonaan mutta siinä oli jo reikä mikä näkyi röntgenissä.
Kaikki poistettu, itse halusin kun oli niin työlästä pitää puhtaana ja se puhkeamisvaihe oli niin pitkä ja kivulias (esim. ruokaa meni jatkuvasti sinne ientaskuun ja ien tulehtui).
Kaikki neljä on tallella.
Mahtuvat hyvin suuhun, yhdessäkään ei ole ollut reikiä, eli ehjät ja oireettomat.
Hampaanpesu ollut aina hankalaa, kun viisurit on niin syvällä ja helposti pestessä tulee yökötysrefleksi.
Kaikilta lapsiltamme viisurit on jouduttu poistamaan, samoin mieheltäni.
Olenkin aina vitsillä sanonut, että olen meistä se ainoa viisas:)
N53
Yksi on vielä suussa. Todellakin poistatan heti jos hammaslääkäri suosittaa. Ei kiinnosta saada mitään pään alueen tulehduksia.
Yksi poistettu, yksi paikattu, loput vasta puoliksi puhjenneet vaikka vuosia kulunut, hidasta hommaa.
Kaikki poistettu. Ensin oireili toiselta puolelta toinen, joten poistettiin siltä puolen molemmat. Sitten meni noin vuosi ja alkoi oireilla toiselta puolelta ja sitten taas siltä puolen molemmat pois. Kaikki oli puhjenneet kyllä.
Yksi on poistettu viime vuonna, sekin siitä syystä, että se lohkesi. Muut ovat tallella kun eivät aiheuta mitään ongelmia. Ja ikää on mulla 45.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyssanat...
Voi apua. Miten saatkaan nyt nukuttua? 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyssanat...
Voi apua. Miten saatkaan nyt nukuttua? 😱
Sinulta on Ap selvästi poistettu paljon muutakin pääkopasta kuin pelkät hampaat.
Ei ole, siis niitä viisauden hampaita lainkaan. Ei tarvitse huolehtia.
Poistettiin jo ennen kuin puhkesivat. Eivät olisi mahtuneet kasvamaan.