Naurettavin nimitys alapäälle?
Kommentit (189)
Miehellä: junttapulla, suoros, muurinmurtaja, ruila, lerssi
Naisella: fjösse, piirakka, alakerran emäntä
Alapää tarkoittaa myös perseenseutua vaikka sitä yleensä käytetäänkin (virheellisesti) synonyyminä sukupuolielimille. Tästä johtuen äänestän nimitystä alapää jos sillä tarkoitetaan sukupuolielimiä. Typerä eufemismi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kaikkein typerin on lintu. Olen oppinut sen täältä. On kuulemma ihan käytössä ja oikein kiva termi naisen ulkoisille sukuelimille erityisesti lasten kanssa jutellessa. Kuukautissuoja on sitten linnunkiikku. Voi tsiisös!
Vierailija kirjoitti:
Kuukautissuojan nimitys linnunkiikku tulee ajalta ennen teippikiinnitystä. Suojissa ei ollut liimanauhaa, vaan päällimmäistä kerrosta oli molemmissa päissä sen verran, että siteen pystyi solmimaan vyötäröllä olevaan kuminauhaan tai sidevyöhön kiinni. Alushousut olivat silloin vielä löysiä ja ilman joustoa.
Minä olin tulossa myös kertomaan tuosta linnunkiikku-nimityksestä. Kannattaa googlettaa ko. sanalla, niin löytää gradun, joka käsittelee 1900-luvun alun kuukautissuojia. Siinä sanotaan, että "Linnunkiikku-nimitys lienee viitannut siteen keinumaiseen muotoon, kun siteitä on kuivattu narulla."
Mä en ole koskaan kuullut, että alapäätä kutsuttaisiin linnuksi, tuossa lainauksessakin linnunkiikku viittaa siihen, et lintu vois käyttää narulla kuivumassa olevaa sidettä keinuna, ei siinä tarkoiteta, että alapään kutsumanimi olisi lintu. Heh, vähän lähti raiteiltaan tää juttu, sori siitä! Tässä vielä linkki tutkielmaan, jos kiinnostaa: https://helda.helsinki.fi/handle/10138/20071
Vierailija kirjoitti:
Pimpsa, pimputin, pimpero. Typerän kuuloisia.
Kysyn aina naiselta jos tekee mieli seksiä, että saisinko vähän silittää pimperoa.
m37
Vierailija kirjoitti:
Perspillu
Kannatetaan, tätä olen aina käyttänyt.
T: Olawi
Pesä. Valinta suoritettu! Töttöröö!
Vierailija kirjoitti:
Römpsä
Tästä tulee jo sanana kuvottava mielikuva...
Naisella sovintolompsa
Miehellä onnensoturi
Minä sanon eukolle, että saisko sitä kusista suolenpätkee jörniä.
Eräs puumanpoikanen sanoi kikkeliään isoksi-Antiksi,ihan normi oli
kusiränni toosa kerran synnyttänyt nainen pyllisti niin kysyin että onko tuolla pommi räjähtänyt
Leikkimökki ja pikkarit on luonnollisesti sitten leikkimökin verhot.