Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei enää kehu minua :(

Vierailija
29.11.2013 |

Lapsellista myöntää, mutta tarvitsen kehuja ja tulen niistä hyvälle tuulelle. Ongelmana on se, että kukaan ei ole sanonut minulle mitään hyvää pitkään aikaan. Tunnen itseni rumaksi ja saamattomaksi. :( Olen surullinen.

Ei mulla muuta. Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Oma mieskään ei ole vuosiin enää kehunut =(

Vierailija
2/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tarvitsee kehuja ja positiivista palautetta. Tosi harmi ettet sitä puolisoltasi tai muulta lähipiiriltä saa. Mutta koita itse miettiä positiivisia piirteitäsi yli huonojen ja kehu itseäsi, kehu päivässä ääneen omalle peilikuvalle sekin tekee jo ihmeitä. :) 

Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiniekkoja liikkeellä?!

Vierailija
4/12 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa täällä. Todella kakkaolo. Itseasiassa jos tarkkoja ollaan olen kuullut kaikkea juuri päinvastaista! Kaikilta sukulaisilta.

Vierailija
5/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuti kehuti!

Vierailija
6/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo. Tää tuntuu olevan mun kohtalo - olla näkymätön. Mut neuvoksi antaisin silti sen, että kehu muita, ehkä ne kehut jonain päivänä tulevat takaisin....

Vierailija
7/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä masentaa varmasti, jos itsetunnon rakentaa pelkästään muiden kehujen varaan. Kun tekee parhaansa ja on itseensä terveellä tavalla tyytyväinen ilman omahyväisyyden häivääkään, niin aurinkoisia päiviä on yllättävän taajassa.

Vierailija
8/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Sä olet ihana! Maailman ei olisi samanlainen ilman sua, muista se. Olet varmasti tehnyt jotain kivaa tänään, vaikka se olisi vain se että avaat verhot tai sälekaihtimet. Sä olet maailmankaikkeudelle rakas! Joka aamu katso peiliin ja sano: olen täydellinen. (toim. huom. et ehkä fotosopattu huipppumalli - joita on joku millipromilli tässä meidän todellisuudessa, mutta täydellinen osa tätä maailmaa omana itsenäsi).

Mä olen päässyt siihen pisteeseen, että voisin alkaa pitää jotain tsemppi-kursseja teille jotka tunnette itsenne "huonoiksi". Voi että. Kun tietäsitte miten paljon teitä rakastetaan <3 Lähetän sinulle lämpimät halaukset ja kerrot miten kaunis olet!!!

Vierailija
9/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muitakin samassa tilanteessa olevia on :( 

kyllähän se lämmittäisi mieltä, kun edes yhden positiivisen kommentin jostain saisi, mutta on mennyt jo vuosikaudet ilman.. surettaa ihan. 

Mutta koitetaan me kestää, olette ihania :)

Ap

Vierailija
10/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi persuus miten paljon kirjoitusvirheitä. t. 9

Vierailija
11/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 9, usko tai älä, mutta piristit juuri päivääni (tai yötäni) :) Kunpa kaltaisiasi ihmisiä olisi enemmän. Olet hieno ihminen!

Ap

Vierailija
12/12 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mulla on tuollainen olo, soitan siskolleni ja sanon että tarttee kehuja. Sitten kehumme toisiamme vuorotellen ja kerromme, mistä ihailemme toista, ihan mitä mieleen vaan tulee.

Toimii joidenkin miestenkin kanssa, jotkut taas eivät tajua pointtia vaan käyttävät tätä väärin vain itsensä pönkittämiseen ja pahimmillaan lyttäävät vielä kehukaveria (kehut tyyliä "silloin harvoin kun vaivaudut laittamaan ruokaa, se on ihan ok" tai "oot ihan nätti vaikka ootkin noin läski"). Oikeisiin kehuihin eivät mutat kuulu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi