Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei naiset! Miten suhtautua naiseen, johon olen ihastunut, mutta

Vierailija
29.11.2013 |

olen parisuhteessa enkä halua viedä asiaa eteenpäin. Joudun kuitenkin olemaan naisen kanssa jonkin verran tekemisissä, en varsinaisesti kontaktissa, mutta samassa ryhmässä. Nainen on myös selvästi ihastunut minuun.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Itselläni on juuri vastaava ongelma, paitsi että olen itse parisuhteessa oleva nainen ja ihastuksen kohde on mies.

Vierailija
2/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu pitää teidän molempien mielen virkeänä, eikä siinä ole mitään väärää. 

Vierailija
4/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Jos olet parisuhteessa, miksi pitäisi tehdä jotain asian suhteen? Ihastus on vain tunne. Toivottavasti arvostat parisuhteessasi kumppaniasi sen verran, että kerrot edes kumppanillesi asiasta ennen kuin teet mitään siirtoja. 

Vierailija
5/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
6/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse miehen vai naisen kanssa suhteessa ja oletko mies vai nainen?

Vierailija
7/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:12"]

Flirttailu pitää teidän molempien mielen virkeänä, eikä siinä ole mitään väärää. 

[/quote]

En halua viedä ihastustani yhtään pidemmälle. Joudun olemaan tämän naisen kanssa kuitenkin tekemisissä. Itse olen mies.

Vierailija
8/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:31"]

En halua viedä ihastustani yhtään pidemmälle.

[/quote]

niin mikä ihme on siis ongelmasi?

Vierailija
9/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on tavallista kanssakäymistä, ei pidemmälle vientiä. 

Vierailija
10/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti sopii, jos ei vaarana, että menee jossain vaiheessa rajan yli.. Toki ihastuminen syvenee, eikä mene ohi. Joskus miettinyt, että menisikö ihastus ohi nopeammin, jos tutustuisi toiseen paremmin, ilmenisi jotain sietämätöntä tms.

Vierailija
11/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa "toisinpäin" (olen nainen). Tein sen virheen, että tunnustin ihastukseni kohteelle. Nyt kaduttaa. Olen ajatellut paljon asiaa ja tullut siihen tulokseen, että tunteena en voi ihastumiselle mitään, mutta sille voin ettei asiasta koskaan kehkeydy mitään. Rakastan ja kunnioitan miestäni, hän on ihan liian hyvä mies satutettavaksi millään tavalla. Samoin lapseni. Mies on tahollaan myös naimisissa ja perheellinen, en halua sotkea millään tavalla heidänkään liittoaan. Joten en voi muuta kuin olla normaalisti niinkuin tähänkin asti. 

Vierailija
12/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä flirttaile, sillähän siitä pääset. Flirtti on tarkoituksellista kontaktinottamista toiseen, ja ei sitä kannata harrastaa ellei halua pahentaa tilannetta. 

Eli ongelmaa ei ole.

Vierailija
13/13 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä flirttaile, sillähän siitä pääset. Flirtti on tarkoituksellista kontaktinottamista toiseen, ja ei sitä kannata harrastaa ellei halua pahentaa tilannetta."

Toi on viisaasti neuvottu. Ota onkees äläkä märise joutavista!