Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSKATTARET PERJANTAINA +++

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varmaan enää kukaan muista, mutta itse käyn aina Killan kuulumisia kattelemassa :) Oon yrittäny pitää hiljaiseloa, vaikka pyöriihän nämä vauvahaaveet mielessä.

Tänään tein sitten roskishaamun/viivan kp 27/30-31. Sehän nyt ei meinaa vielä mitään, mutta ikinä ennen ei oo määräajan jälkeenkään tullut viivaa. Testailen huomenaamulla uusiksi.

Kauheasti plussasäteitä kaikille enskoille ja täällä minä taustalla teidän kanssa jännäilen!

Vierailija
22/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpä sittenkin tänne...

Lisbet: Voi kauhistus mitä kohtauksia sulla! Onneks ei mitään vakavampaa löytynyt. Toi Maravan on kyllä tosi kovan luokan lääke. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja pää pystyyn; yritystä sitten taas ahkerasti syksymmällä :)

Meriheppa: Olikos sullakin tätsy vierailulla? Sovitaanko sitten yhdessä tuumin, että mennään seuraavalla kerralla käsi kädessä o-puolelle?

Titi: huh, noita miehiä.. Kyllä ne välillä osaa yllättää ihmeellisillä asioilla. Mä en ainakaan kerro limoista tai muista mitään, just sen takia, ettei menis pakkopuurtamiseks. Tosin musta tuntuu, ettei sitä liiemmin asia kiinnostakaan... Välillä se kyllä itsekin huomaa limat, oon pistänyt kiihotuksen piikkiin!!! :)

Sabam; kyllä sun nicki on mielessä! Tervetuloa takaisin aktiiviseks, jo aikaa riittää! Toivottavasti pääset suoraan o-puolelle! bd bd bd bd

Naksulle ihanaa iltaa miehen kanssa! Ihan tuli ikävä omaa miestä, kun puhuit rutistamisesta... se vaan on reissussa taas...

Killalle terkkuja! Mä kuristan tän akan, ettei pääse sun luo!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Oon@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD00CD][b]Sabam[/color][/b]: no terve vaan pitkästä aikaa, joku sua tossa vähän aikaa sit huutelikin! Kamalan jännä tilanne, toivotaan että toi sun roskishaamus vahvistuu ihan oikeaksi plussaksi! [color=deeppink][b][size=4]bd[/color][/b][/size] Eipä tuolla kysellessä kukaan ilmoittautunut -vielä ainakaan- että ois ollutkin nega, vaan ihan oikeita plussia ne on olleet!

[color=CD00CD][b]Naksu[/color][/b]: anteeksi vaan, mutta mä en suostu vielä uskomaan ettet ois plussannut! Tiedän kyllä ettei turhia toiveita mielellään elättele, mutta mun mielestä toi kuulostaa niin lupaavalta, kun toi tuhru ei tarkoita vielä mitään! [color=deeppink][b][size=4]bd[/color][/b][/size] sullekin!

[color=CD00CD][b]Emka[/color][/b]: nyt turha vaatimattomuus hiiteen! Tämä on just se paikka mihin voi vuodattaa kaikki tuntonsa! Lukee kuka jaksaa, ja musta näyttää että Ensikot yleensä jaksaa ja vielä kommentoivatkin, vaikkei paljoa kommentoitavaa olisikaan (kuten itselläni yleensä ei ole ;) ).

[color=CD00CD][b]Sara[/color][/b]: missäs kp:ssa oletkaan menossa?

[color=CD00CD][b]Ninca[/color][/b]: pahoittelut siis sinnekin tädin kurjalaisesta! :(

[color=CD00CD][b]Sadeye[/color][/b]: eli onnea vielä PALJON teille kaikille matkaan! :) Koitetaan, koitetaan hypätä junan kyytiin, mutta on toi lippu tainnut mennä vanhaksi... ;)

[color=CD00CD][b]ON[/color][/b]: normit tätioireet edelleen, mutta täytyy sanoa, että koskaan ei ole tissit olleet niin kipeet kuin tässä kierrossa! Edelleen pirun epämiellyttävä olo, melkein toivon nyt tätiä että loppuisi tää tuska! ;) No ei varmaan pitäisi vitsalla tällä asialla... Oon kyllä päättänyt, että mitään oireita en usko, ainoastaa kahta viivaa tikussa, kun NIIN monta kertaa joutunut pettymään...

Illanjatkoja vaan sit kaikille kuumeilukamuille ja erikoisplussasädetykset kanssapiinailijoille!

[color=00F5FF][b][size=4]++++++++++++++++++++++[/color][/b][/size]

Killa

Vierailija
24/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelläs se eilen(?) oli sama homma, mutta kävin tarkistamassa ettei siellä mitään välejä ollut... No etteköhän te selvän saa... :)

Vierailija
25/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh ja pah, sanon minä! Mulla mitään lupaavia oireita ole, ne on sulla! Minä se täällä vaan odotan ja kiroan akan tähän paikkaan jollei nyt heti ilmesty kunnolla! Niin selvä juttu nää menkkanipistelyt, näistä ei voi erehtyä! Ja mitä minä hölmö taas menin kuvittelemaan, eihän niin aikaisilla pupuiluilla ois voinukaan tärppiä tulla! Mies toi vielä varmistustestin apteekista, teen sen sitten kun täti kunnolla jyrää paikalle. Mullahan on tää hölmö pakkomielle että aina tädin tultua on vielä pakko varmistaa, etten vaan ryyppää vaavia pilalle! Kamala mun puheita! Mutta koskas aiot tehdä sen plussatestin? ;) Jaksatko oottaa ens viikkoon?

Niin ja sabam, kyllähän me sut muistetaan! Nyt toivotaan että roskishaamusta tulee vahva punainen/sininen plussa ja sinä ryntäät muun sakin perässä o-puolelle! bd

Vierailija
26/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pitänyt ja pitää edelleen! Huomenna ollaan mökkitontille taas lähdössä, joten nettipimentoa tiedossa.

Lisbetille paljon paljon voimia ja myöskin tsemppiä! Kyllä sydämestä oikein riipas lukea juttusi, mutta onneksi kaikki on nyt hyvin. Pidä itsestäsi huolta ja tervetuloa takaisin! :)

En ole tainnut plussanneitakaan onnitella: Yedo, Miauuu, Sadeye ja jos joku vielä jäi mainitsematta niin kovasti Onnea kaikille! Niin kovasti kyllä itsekin yritän päästä joukkoon mukaan!

Vilkutuksia kaikille!!! :)

ON: Itselläni oli hurja työpäivä, kun jouduttiin elvyttämään erästä potilasta. Olen siis sairaanhoitajana terveyskeskuksessa. Tod.näköisesti potilas sai sydänkohtauksen ja hirveellä rytinällä jouduttiin alkamaan elvyttämään. Elvytys ei tuottanut toivottua tulosta... Oli kyllä ikävä juttu. Ja aiemmin ei ole elvytystilannetta tullut kohdalleni, joten sitä tässä nyt pitää vähän kelailla ja miettiä mitä tuli tehtyä. No, masukan tilanteesta ei tietoa. En varmaksi osaa edes sanoa onko ovista ollut, mutta kp17 kuiteski menossa. Aamulla meinas aika reilustikin pahaa tehdä, mutta se olikin tuon elvytystilanteen jälkeen. Kaipa jotain masunippailujakin on ja muuta.

Palailen taas paremmalla ajalla uudelleen! Ihana viikonloppua kaikille!

Hoyt kp17/27?

Vierailija
27/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luin pinoja läpi muutaman päivän ajalta ja arvatkaa muistanko enää, mitä kaikkee piti kommentoida :D Niin paljon uusia nimimerkkejä tullut, ettei näin äkkiseltään pääse kärryille. Mielellään lähtisin nyt plussajunaan ja vielä mieluummin lähtisin sinne Killan ja Naksun kanssa! Näköjään vieläkin mennään Killan kanssa samoissa kiertopäivissä, mie vaan oon tämmönen hätähousutestaaja ;)

Vierailija
28/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabam: Mä olin vielä hätäisempi eli nega testiin toissailtana! Ei vaan tosta oviksesta hajuakaan, että koska mahtoi olla...

Naksu: jaahas, aletaanko matsaamaan, että kummalla ne paremmat oireet on?! ;) No ei vaan, kun koitetaan ottaa sit seuraavassa kierrossa YHDESSÄ ne plussat jos nyt tää kierto meni pieleen! Ja Sabam ja muut halukkaat tietty matkaan mukaan! :)

Hoyt: jo johan on kokemuksia! Ikävä juttu, että noin päättyi vaikka ei tuota kohtausta paljon paremmassa paikassa, kuin tk:ssa, voisi saada. Siellä kun on kuitenkin osaavaa henkilökuntaa ja elvystysvälineet paikalla.

Nyt tarvii lähteä, moikka!

Killa

Vierailija
29/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tosiaan rupesin kirjoittelemaan :) olen kyllä lueskellut melkeestä joka päivä teidän höpinöitä ja elänyt tunteella mukana niin pettymyksissä kuin plussaonnissa :) elikkäs...

Plussanneille: Paaaljoooon onnea ja rutistuksia ja haleja teille onnekkaille, super vauvaliimaa ja tarroja ja vauvakärpäspaperia mukaan oikeeensta paljon :D

Pettyneille ja piinailijoille: jaksuhaleja :)

Piinaamattomille ja päivän kerrallaan eläjille (itseni mukaan lukien): Nautitaan kesästä ja mansikoista, siideristä, auringon säteistä, kärpäsistä, omasta miehestä, hikisestä hommailusta (iih ;)) ja kaikesta ihanasta :))

Omaanapaa: eletään siis päivä kerrallaan tän vauvailun kanssa, ei siis oikeen mitään erityistä kerrottavaa. Ovis on kai ollut ja mennyt ja simppoja ollaan laitettu matkaan silloin kun itsestämme on hyvältä tuntunut :) helpotti kyllä tosi paljon ton piinailun ja stressailun lopettamisessa kun en kirjoitellut tänne ja kuvitellut noitten plussanneitten oireita itseeni :) <--tuo siis toimi minuun!

Nyt elämä hymyilee taas ja vauva tulee jos on tullakseen eli mennään siis tästä eteenpäin tjot meiningillä.

Eipäs kummempia, tulette siis näkemään taas apilan kukkia täällä toivottavasti nyt useammin :) Mukavaa viikonloppua enskattarille.

-Apila

Vierailija
30/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tämän viikon työrupeama on ohi. Tällä viikolla on ollu kyllä ylitsepääsemättömän vaikeita noi aamuheräämiset. Hyvä että on jaksanu töihin raahautua, tosin ei siellä mitään kiireitä tällä hetkellä oo ku kaikki lomailee.

[color=maroon]Killa: [/color] Täällä mennään kp14, oviksesta ei oikeestaan oo tietoa ku en oo vielä tikuttanu enkä sitä omista tuntemuksista oikein tunnista. Jos tästä tulee yhtään samanmittainen (edelliset 36 ja 45 pv) ku edellisistä niin kyllä tätä odottamista vielä on. Miettisin kyllä että josko sitä ens kierrossa jaksais noitten ovistikkujen kanssa ruveta pelaileen, mutta jätän sen vielä tonne mietintämyssyyn. Kauheesti pidän täällä peukkuja sulle ja puhalten plussapölyä sinne suuntaan :)

[color=maroon]emka:[/color] Täällä saa kaikki kirjotella mitä mieleen tulee, jakaa mietteet toisien kanssa. Miettisin tuossa etten taida olla vielä sun esittelyä päivittäny tonne meidän esittelypinoon. Kävisikkö laittamassa esittelyn meitin esittelypinon loppuun niin päivittelen sen sitten sinne. löytyy tuon linkin takaa. http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7834794&p=3&tmode=1&smode…

[color=maroon]Emma:[/color] toivottavasti kuitenkin se plussa tulis eikä täti :)

[color=maroon] Miauu: [/color] Kyllä kaikki hyvin menee :)

[color=maroon] sabam: [/color] Toivottavasti roskishaamusta tulee kunnon plussa bdbd

[color=maroon] Naksu [/color] Ei vielä kannata heittää toivoa plussan suhteen bdbd

-Sara-Maria-

Vierailija
31/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei vaan! Muuten kyllä mut väsyttää niin kovin ettei jaksa! =) Hyvä kun lasia jaksaa nostaa... Tää väsymys ei oo kyllä musta ennen kuulunu perinteisiin oireisiin, ja oon nukkunu tosi pitkiä yöunia viime aikoina! Toivottavasti en oo kipeeks tulossa tai muuta...

Apila: Terve vaan! Kerropa mullekin miten ton kuumeilun ja stressaamisen voi lopettaa? Oon kyllä yrittäny kovasti, olin jonkin aikaa poissa täältä (täytyy myöntää että auttoi mutta kun kaikki täällä on niin kivoja), oon uppoutunu koulu- ja työhommiin, yrittäny keskustella kamujen kanssa muusta... Mutta aina vaan se on mielessä! Ja vielä kun takaraivossa alkaa jyskyttää että alan olla vanha! Tiedän ettei pidä paikkaansa, mutta toisaalta kun en tahtoisi lapsia ihan liukuhihnalla " tehdä" vaan haluaisin nauttia jokaisesta ja jokaisen vauvaiästä täysillä (siis jos nyt tulee yhtäkään) eli ei tässä enää tolla periaatteella montaa lasta saada...

Nyt meni taas fiilistelyks, meen jatkaan Vaimot vaihtoon -ohjelmaa, vaikuttaa mielenkiinotselta jaksolta vaikken yleensä katokaan!

Vierailija
32/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus,nyt tulee pelkkää omaa napaa... Kp 19/28 siis käynnissä ja lupasin itselleni, etten bongailis oireita, mutta tässä sitä taas mennään. Ekaa kertaa on tissit kipeänä näin varhain ja alavatsassa jullii! Ei saisi funtsia näitä, mutta voisikos sinne olla joku kiinnittymässä?! Argh, ei kestä tätä piinailua...Noh, odotellaa tätiä. Toivottavasti eksyy,kun olen lomalla enkä tstolla 31.8 ma!

Vierailija
33/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tossa on hääränny keittiössä jo pitkään, on kieltäny mua kattomasta sinne päinkään... No toinen on nyt sitten väsännyt oikeen luksusillan meille! On patonkia, 3-4 eri juustoa, punkkua, coctail-tikkuja, porkkanasuikaleita, dippejä - ties mitä! Nyt meen vetämään navan täyteen herkkuja ja nauttimaan miehuksen seurasta! Hih, tuli niin hyvä mieli, enkä tosiaan uskonut että se ois tänään enää mahdollista!

Vierailija
34/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä peukutellaa vanhojen kamujen Killan ja Naksun puolesta!!!!!Tuo väsymys kyllä kuulostas kans lupaavalta......bd bd bd Tää toivoo sydämestään että pääsette tuonne o-puolelle nyt äkkiiiii!!!!!!!!!!!Koko vuoden oon teitä ootellu!Plussasäteitääää!!!!++++++++++++++++

Mihi ihmeeseeen se mooli o hävinny,eikös se sen Aasian keikan oo heittäny jo ajat sitte?!

Tänne ei ihmeempii,oottelen syyskuun alkua.....ja olo rupee olemaan tukala ja pinkee.Voikaa hyvin!

-Pepsi ja villipylly rv32+5

Vierailija
35/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeesti justhan vasta sä täällä meijän kanssa kuumeilit! Voih, mikä masu sulla jo täytyy olla! Oon kyllä käynyt sun kuulumisia aina välillä lueskelemassa tuolla o-puolella, et vaan taida olla niin ahkera enää kirjotteleen ku ilman masua? ;) Voin kyllä kuvitella että olo alkaa oleen jo tukala, mutta vaihtaisin oloa ihan koska vaan! Nyt vaan mukavaa loppuraskautta, käyhän useemmin moikkaamassa meitä vanhoja kamuja täällä puolella! Pus!

Vierailija
36/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: piinailun lopetin yksinkertasesti (vai oliko sittenkään ehkä niiiin yksinkertasta..) vaan sillain et päätin vaan ton miekkosen kans et helkutti tää asia (siis raskautuminen) ei ainakaan helpotu sillä et hullunlailla bongaillaan ajankohtia millon kropassa tapahtuu mitäkin ja millon on ovis päällä ja hirveellä kyydillä makkariin pupuilemaan vaikkei olis mieli niin tehnykkään, päätettiin siis vaan et nyt riitti tää hermoileminen ja yhden viivan testailut joka kuukausi piste. Helpotti huomattavasti omaa oloa kun sai tuolla päänupissa asiat kondikseen ja järkeiltyä. Nyt ollaan nautittu kesästä isolla ännällä, siideriäkin olen ottanut ilman mitään omantunnon tuskia. Kuulostaa niin helpolta näin kun kirjottaa, tärkeintä on vaan saada ittelleen selväksi se et se lapsi tosiaan tulee sitten kun sen aika on. Ja jos ei luomuna ala kuulua sit mietitään asiat uudemman kerran.

Nyt voin sanoa pikku palstailu tauon jälkeen et on kiva kuitenkin palata tänne joukkoon ihan uusin (järkevämmin) silmin. Muistakaa siskot vaan pitää pää kylmänä :) tosin helpommin sanottu kuin tehty...

Tämä keittiöpsykologi lähtee nyt untenmaille ja palailee huomenna palstailemaan taas.

Vierailija
37/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!!

Täällä oireillaan edelleen samalla tavalla.. Lisää on ilmestynyt ainoastaan kauhea väsymys..Ja oli unohtua rinnat tosi arat välillä. Varsinki aamusta. Saunasta just tultiin ja pitäis nukkuun mennä et jaksais aamulla töihin...Mulla menossa nyt kp15/26-27 Ehkä... Tiedä sit... :)

Olipas taas omanapaista vuodatusta. Sori!!

Ei muuta kuin plussapölyä kaikille!!! Huomiseen

Vierailija
38/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tilanne siellä on, onko siis mahdollista että viime kierto ois jo tuonut pienen pavun sinne masuun? Vai miten kp15 on oireet noin mahtavat? Mä oon varmaan tippunu kärryiltä kun en oo ehtiny niin tarkkaan lukea... Koska sit testaat?

Vierailija
39/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin luota kotiuduin, tarjosi parit lasilliset, joten pyydän heti anteksi kirotus vihreitä... ;)

Pepsis: voivah hitsi kun sä oot tosiaan jo pitkällä tossa mahan kasvatuksessa! Kerroppa mulle ja Naksulle miten noita vauvoja tehdään, kun ei me osata... ;D No niin, ei varmaan yrityksen puutteessa ole kiinni ja kumpikin on yritetty välillä ottaa kuumeilu vähän rauhallisemminkin, mutta ei vaan tulosta tule! Toivottavasti ei olla täällä kun sä tulet kuumeilemaan pikkukakkosta! ;) Mutta, mutta... Hyvää loppuraskautta ja muista tosiaan pitä meidän ajan tasalla tilanteista! Ja tulkaa Q:n kanssa kertomaan kun jakaudutte tällekin puolelle, jos ei just satuta kurkkimaan teidä puolelle! :)

Naksu: osaa se olla ihakin toi sun ukkosi! :) Vähän sama täällä eli välillä otetaan yhteen, mutta on se sitten taas kultainen! :)

Apila: hyvältä kuulostaa toi teidän touhuilu tjot meiningillä! Toivotaan, että tuotta pikaisesti toivotun tuloksen!

Sara: ai niin sullakin on noi pitkät kierrot! Ne on aika raivostuttavia, kun pääsee niin harvoin piinailemaan. Itelläni on noita ovistestejä kulunut paljon, kun pakko aloiyttaa kuitenkin tikuttaminen ajoissa siltä varalta, että oiskin lyhyempi kierto... Pölytykset vaan sinekin ja muuten kiva, kun oot viitsinyt tota pinoa päivittää! Vieläkö jaksat? :)

Peipposka: hassua kun sä saat meihin yhteyden vaikka mistä! No se on nykyaikaa... :D

Trixie: muakin epäilyttää toi sun tilanteesi! Oiskohan kuitenkin parasta testata, vaikka ne menkat olikin...

Nyt taitaa olla tän tytön nukkumaanmenoaika! Öitä!

Killa

Vierailija
40/43 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että joku muukin " uskaltaa" irrotella välillä! Slurps! =) Muutama lasi punkkua on tullut juotua... Joo, eihän miestä katteliskaan jos se ois pelkkää tappelua, täytyy sanoa että loppujen lopuksi mun miehukseni on kuitenkin aivan mahtava tyyppi! Kuitenkin pääasiassa meidän elo on aika ihanaa, mitä nyt yks pikku juttu puuttuu! ;) Joo, mut mäkin painun pehkuihin, kattellaan aamulla, josko vaikka sen masentavan plussan uskaltaisin testata jo huomenna! Öitä!