Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä päättää, mitä lapsi pukee luokkakuvaan päälle?

Vierailija
25.09.2020 |

?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa itse valita vaatteet kuten muinakin päivinä, jos vaikuttaa olevan tarvetta niin minä sitten varmistan että on säähän ja ylipäätänsä kouluun sopivaa.

Vierailija
2/6 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saa itse valita vaatteet kuten muinakin päivinä, jos vaikuttaa olevan tarvetta niin minä sitten varmistan että on säähän ja ylipäätänsä kouluun sopivaa.

Näin meilläkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulussa alimmilla luokilla lapset ovat valinneet minun kanssani valinneet kivat vaatteet ja sen jälkeen ovat valinneet ihan itse. Valinnat ovat olleet ihan hyvät.

Vierailija
4/6 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut päättää lapsen puolesta, koska olisin valinnut hänelle mielestäni kauniit vaatteet ja hänelle sopivat sävyt, niin olisi tullut varmasti hyviä kuvia. Lapsi, 8 v., kuitenkin sai päättää itse, koska haluan kunnioittaa hänen kasvuaan omaksi itsekseen. Hänellä on oma maku ja omat mielipiteet. Jos äitinä yritän esittää, että laita tämä ihana paita niin todennäköisesti lapsi ei missään tapauksessa laita sitä minun ehdottamaa vaihtoehtoa. Tietysti sellainen raja oli, että mitään liian hienoa tyllijuhlamekkoa tai naamiaisasua ei saanut laittaa eikä mitään liian pieniä tai rikkinäisiä vaatteita.

Vierailija
5/6 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on itse päättänyt aina, on tosin ollut tarkka vaatteistaan jo ennen kouluikää.

Vierailija
6/6 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi, vähän vaikea on pakottaa 18 vuotiasta mihinkään mitä se ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän