Älä osta mitään -päivä, toteutuuko kohdallasi?
Minulla on tänään palkkapäivä, ja ostettavan lista on loputon.
Lukiossakin uusi jakso juuri alkanut, joten lukiolaisiltakin pukkaa ostoslistaa tunnin välein.
Kommentit (45)
Ostan ylipäätään jotain ehkä 4 päivänä viikossa. Tänään on kyllä pakko käydä apteekissa, sori.
Mun täytyy just tänään tehdä viikon ruokaostokset. Sen sijaan monena päivänä kyllä en osta mitään. Mun mielestä se on tärkeämpää.
Pitää ostaa lapselle uudet sisäpelikengät, vanhat liian pienet. Ja uudet uikkarit, on jo pienet. Ja lenkkareihin uudet nauhat:-)
Ei. Täytyy käydä ruokakaupassa vielä tänään.
Muutenkin kapinoin näitä laumasielupäiviä vastaan. Keksin aina jotain ostettavaa älä-osta-mitään -päiväksi, autottomana päivänä lähden ihan huvikseni ajelemaan jos ei ole oikeaa asiaa, earth hour -tuntina (vaimikäsenyton) laitan tarkoituksella kämpän jokaisen lampun päälle.
Ei, käyn ruokakaupassa. Mulla on muutenkin usein sellaisia päiviä etten osta mitään, ja vielä enemmän sellaisia paiviä jolloin ostan vaan ruokaa.
Ai onko tänään joku sellainen turhapäivä? Olen kipeenä kotona enkä ajatellut lähteä kauppaan, mutta pakko kai vääntäytyä lähimarkettiin, että tulee ostettua JOTAIN. Boikotoin tällaisia päiviä.
Huono kun tuo piävä on perjantai! Eli kauppapäivä viikon lopussa aika monelle.
Jaa niin, voinhan ostaa myös netistä... Tilasin jo kaksi cd-levyä ja kirjan, Älä osta mitään-päivä hoidettu! :D
Enpä edes muistanut. Eikä toteudu: Ostin tänään jo lounaan ja iltapäivällä kupin teetä. En ole moneen päivään käynyt ruokakaupassa, joten tänään taitaa olla pakko ja varmaan apteekkireissukin tulee tehtyä samalla, kun on jo kaksi viikkoa pitänyt.
Tänäänhän on Black Friday! Shop till you drop!
toteutuuko se jos ostaa joulukuusen?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 14:07"]
Tänäänhän on Black Friday! Shop till you drop!
[/quote]Niin mulle tää kyllä merkkaa täällä USA:ssa just tätä... Monet kaupat avanneet ovet jo keskiyöllä ja ovat auki läpi yön. Itse ei kyllä ihan yöllä sentään tulee lähdettyä.
Tässä on mennyt älä- osta- mitään tiistai-keskiviikko- torstai ja maanantainakin ostin vain maitoa eli jos illalla aiotaan syödä muuta kuin kynsiä ja vehnäjauhoja on pakko mennä kauppaan.
Ostin huomattavasti enemmän kuin normaalisti. Joten mönkään meni enkä edes muistanut koko päivää.
Tuli ostettua ensi vuodelle uusi seinäkalenteri (Viivi ja Wagner) ja vanhanaikainen joulukalenteri (ei suklaata), vaan toivottavasti ihanat vanhanaikaiset kuvat.
On pakko mennä päivystykseen ja _toivottavasti_ saan ostaa antibioottikuurin.
Yleensä käydään kaupassa kerran viikossa ja se on lauantai. Nyt on kuitenkin tavallisesta poikkeavia lauantaisuunnitelmia joten vähän olen miettinyt että jos tänään kävisi kaupassa. Ei kyllä huvittaisi. Perjantaina siellä on kaikki.
Päätökseen ei kyllä tule vaikuttamaan mikään äläostamitään-päivä, kuitenkin meillä niitä on kuusi päivää seitsemästä per viikko.
Huvittavaa, että samana päivänä on myös Black Friday.
Olen toistaiseksi ostanut ruokaa ja tilannut netista astioita. Illalla pääsen vielä ostoksille jälkikasvun kanssa.
Ei toteudu tänään, mutta on toteutunut tämän viikon ja toteutuu myös seuraavan. Eiköhän se riitä