Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä osta mitään -päivä, toteutuuko kohdallasi?

Vierailija
29.11.2013 |

Minulla on tänään palkkapäivä, ja ostettavan lista on loputon.

Lukiossakin uusi jakso juuri alkanut, joten lukiolaisiltakin pukkaa ostoslistaa tunnin välein.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ostettua PS4, 3 peliä siihen ja olutta.

Vierailija
2/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti ruokaa yhteisistä rahoista ja itse hain postista paketin jonka olin tosin maksanut kuukausi sitten. Eli ei toteutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toteutunut, kävin ruokakaupassa. Tällä viikolla olen ostanut maanantainakin ruokaa, mitään muita ostoksia en ole tehnyt.

Vierailija
4/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kengät. :>

Vierailija
5/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää käyttää saldovapaat tänä vuonna. Lähdin töistä klo 13 ja tulin just kotiin. Kaikki valmiina kaupoissa, lista mitä haen mistäkin. Alelaput ovat voimassa vasta joulukuusta alkaen.

Hyvä fiilis. Ostin itselleni jäätelön kun mentiin ystävän kanssa istumaan ja juoruamaan, mutta maksoin ne lounareilla, ei varmaan lasketa :D

Vierailija
6/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen kaupassa. Yleensä käyn kaupassa kolme kertaa viikossa. Nyt onkin rahat melko loppu, joten ei tule tällä viikolla ostettua yhtään mitään, joten toteutuu.

Vierailija
7/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkin piti ostaa puuroryynejä :)

Vierailija
8/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en edes tiennyt sellaisen olevan tänään. Pitihän sitä ruokaa ostaa.

Vierailija
9/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toteutunut, tilipäivä ja jääkaappissa vain valot. Kävin ruokaostoksilla, rahaa meni n. 80e. Netissä maksoin tonnilla laskuja.

Vierailija
10/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lapsellista! Siis boikotoida tällaisia päiviä... MIKSI SEN TEETTE? Koska ette halua olla laumasieluja? Miksette? Mitä haittaa siitä olisi? Todella lapsellista.

Vierailija
11/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toteutunut, 6.80 euroa meni bussilippuun kun oli pakko päästä kotiin. Muuten ei menny mitään.

Vierailija
12/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toteutunut. Hyödynsin BR: alepäivän ja ostin lapsille joululahjat. 25 % alea tänään niin "säästin" 50 € ! No joo ja sit tuli duunin jälkeen poikettua Gigantissa ostamassa jääkaappi. Vanha kun hajosi tällä viikolla käytännössä käyttökelvottamaksi. Pakko oli hankkia uusi.

Vierailija
13/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa päivän pitäisi olla veronpalautusten tulon jälkeinen päivä. Vuosiin en muuten ole ostanut mitään marraskuun viimeisenä perjantaina kun edellisen työpaikan pikkujoulut oli silloin ja viikon iso kauppakäynti oli jo torstaina. Viinatkin tarjosi työnantaja.

Vierailija
14/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole menossa kauppaan, vaikka palkkapäivä onkin.

Illalla tulee ostettua kyllä tarjoiltuja juomia ja taksimatka, ehkä snagarilta jotain. Keikkaliput on olleet hankittuna kuukaudenpäivät, joten niitä ei tänään osteta.

Vierailija
15/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin aamulla ostamassa tytölle kuoma-kengät, joten eipä toteutunut...

Vierailija
16/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo mäkkärillä herkuttelemassa perjantailounaan. Illalla haen viinipöntön, joten ei toteudu.

Vierailija
17/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Äitini tuli aamupäiväksi hoitamaan esikoista ja mä kävin jouluostoksilla. Alkoi olemaan viimeinen sauma lähteä kun laskettu aikakin oli ja meni.

Vierailija
18/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei tarvitse mennä kauppaan, joten toteutuu kyllä.

Vierailija
19/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia päiviä, mutta ei tänään, on tärkeitä juttuja ostettavana, en tajua miksi pitäisi olla ostamatta juuri samana päivänä kuin muut.

Vierailija
20/45 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :) Illalla tosin olen lähdössä syömään ja illanviettoon, mutta nekin maksaa joku muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän