Millaiset hiukset ovat nyt muotia?
Kommentit (43)
Just kävin kampaajalla ja keskusteltiin hiustrendeistä. Mallilehtien mukaan kiharat on vahvassa nousussa.
Yhtä naurettavaa kuin orjallinen trendien seuraaminen (mitä en usko ap:n tai kenenkään muun kuin teinien enää nykyisin tekevän), on kyllä tuo muodista kiinnostuneiden kyttääminen ja lampaaksi haukkuminen. Miksei sitä saa olla ihan terveellä tavalla hieman kiinnostunut, mikä nykyään on in? Mitä se keltään muulta on pois, jos toinen haluaa seurata muotia? Muotia ei tarvitse noudattaa orjallisesti, vaan uusimmasta muodista voi poimia itselle ja omaan tyyliin sopivia juttuja. Ei kaikkien tarvitse jämähtää jonnekin 80-luvulle.
Mä olen ollut huomaavinani sen, että nyt on aika luonnollisia värejä ja erilaisia lettikampauksia. Varsinkin sellaista toisella olkapäällä lepäävää maantienväristä lettiä näkee tosi paljon.
Ja mulla siis on itsellä myös juuri sellainen, kas olenhan trendipellelammas, bää bää! :D
Aika luonnollisen väriset eli kaikki räikeät ja voimakkaat värit ja vaalennukset ovat nyt out.
Suoraa, kiharaa, puolipitkää, polkkaa, otsatukalla tai ilman.
Suoristusraudalla tehdyt jäykän näköiset kiharat ovat ainakin out.
Kiharruspuikolla tai isoilla rullilla tehdyt kiharat ovat in.
Onko suoristusraudalla suoristetut hiukset vielä in?
Muotia ? Mites olis mistä itse pidät ?
Lampaat...
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 13:01"]
Lampaat...
[/quote]
Olenko lammas, jos minua kiinnostaa tietää tämänhetkinen hiustrendi. Kaikkeen jaksatte puuttua. /ap
Lampailla on trendinä kuohkeus ja pörröisyys.
Tohtori Kiminkinen-niskaletti on aina trendikäs!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 13:01"]
Lampaat...
[/quote]
Olenko lammas, jos minua kiinnostaa tietää tämänhetkinen hiustrendi. Kaikkeen jaksatte puuttua. /ap
[/quote]
Olet. Lampaat kyttäävät trendejä ja muotia.
No ei ainakaa se kananpersekampaus, vaikka telkkaria katsoessa tuntuu, että monet naisesiintyjät ovat pudenneet kelkasta jo monta vuotta sitten.
Millainen on kananpersekampaus ? :D
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 13:01"]
Lampaat...
[/quote]
[/quote]
Olet. Lampaat kyttäävät trendejä ja muotia.
[/quote]
Tässäkin alapeukutusta, onko ne muiden mielipiteet ihan oikeasti niin tärkeitä ? :D hullu maailma
Mä veikkaan, että hiusmuoti ei ole muuttunut lyhyemmäksi vaikka tähdillä nyt lyhyempää tukka näkeekin. Luultavammin vain es kaamea tekotukka muoti on menossa pois ja alkaa näkymään taas ihmisten ihan aitoja hiusten pituuksia.