Eroon yksinäisyydestä pakettiautolla
Eikö sinulla ole kavereita, eikö puhelimesi soi?
Hanki paku ja huomaat että sinulla onkin paljon ystäviä ja puhelimesi soi usein.
Vielä parempi jos hankit C-kortillisen, pääset satavarmasti aina mukaan uuteen harrastukseen kuljettajana ja kantajana. Säästät kuntosalimaksut, voimistut, eikä ole tylsää. Osa kustantaa jopa polttoaineen. Viinaksiakin aina hihitellen tarjotaan kun eihän ne kuskille sovi. Kuun vaihteessa saat myös vaihtelua omaan työhösi ottamalla siitä vapaata jotta muuttavien ystäviesi muutot eivät rajoitu vain iltoihin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Asuntoauto on vielä parempi. "Ystäväni" närkästyi kun kieltäydyin. Nyt haluaa tehdä "varauksen" jo ensi kesäksi.
Minäkin olen "natku pihtari" kun asuntoautomme seisoo aina vaan kun emme kuulemma sitä koskaan käytä.
Asuntoauto on todella ongelmallinen. "Miksi et voi muka kertoa ensi kesän aikatauluja?"
Siksi että en ole ajatellut koko asiaaa, ja maksan ja nautin siitä voin lähteä reissuun ihan koska tahansa. Siis vaikka en vuoteen lähtisi mihinkään, nautin vapaudestani joka päivä ;-)
Kehtaako joku oikeesti lainaa toisen asuntoautoa? Itellää ei tulis mieleekää udella, saisko maksua vastaa lainailla kesällä.
Onhan nykyää niitä ”vuokraa asuntoauto” firmoja, käyttäköö niitä
Moni autonkuljetustrailerin omistaja on näiden pummien takia jopa luopunut kärrystään.
Eräskin tyyppi jätti lainaamansa trailerin minun tontilleni(lainettuaan korjaamohalliani) etsin trailerin omistajan ja vein sen hänelle.
Huh, mä jo ajattelin, errrä käytät pakua jonkun kidnappaamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli myös jotain tuollaista mieleen. Oon vissiin palstaillut liikaa.
Kannattaa hommata mahdollisimman ruma ja ruosteisen näköinen pakettiauto niin lainauspyydöt vähenee kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli myös jotain tuollaista mieleen. Oon vissiin palstaillut liikaa.
Tyhmiä ootte
Asuntoauto on vielä parempi. "Ystäväni" närkästyi kun kieltäydyin. Nyt haluaa tehdä "varauksen" jo ensi kesäksi.