Kun ei ketään kiinnosta edes omaa perhettä
Miten voin selvitä elämästä? Mummo ja pappa ei halua nähdä, kukaan ei kuuntele mitä asiaa mulla on. Ei kavereita.
Tälläistä elämää. Kiusaamista päivästä toiseen.
Kommentit (6)
On tää perseestä asua paikassa missä ihmiset nauraa ja kiusaa vaikka ei mitään syytä oo. Ei oo liikkumisvapauttakaan ku kaikki kiusaa päivästä toiseen.
Hmm tosi kurja tilanne :/ se ei kuitenkaan ole sun vika ettei kukaan kuuntele, ansaitsisit tulla kuulluksi. Joskus vaan toiset ihmiset on niin välinpitämättömiä.... ettei ne oikein kykene ajattelemaan kuin itseään... toivottavasti elämääsi sattuisi ihminen joka kykenisi laajentamaan ajattelunsa itsensä ulkopuolelle. Paljon voimia
Elämä on aika prseestä, sori vaan :(
Minuakin kiusattiin jopa armeijassa asti.
Soittelin äidille ja itkin.
Ei ketään kiinnostanut. Muistan kuinka äitikin vain komensi että et enää soittele iso mies!
Ja totesi että on sielä muutkin pärjänneet.
Minä itkin yksin tuvassa keskellä yötä nokia 3310 ristittynä käsieni ympärille :(
Vainii mä en itke mulle ihansama jos ei mun seura kelpaa. Ollaan sitten yksin ku ei ketää kiinnosta vttuakaan
Ihansama sitte. Ei mun tarvi kellekää puhua jään aina ulkopuolelle vaikka vieressä puhun. Pakko muuttaa pois ja olla täysin yksin.