Paras meikkivoide nelikymppiselle iholle?
Täytyisi ostaa uusi meikkivoide. Ei kallista, mieluummin markettituotteen hintaluokassa.
Ihossa ei epäpuhtauksia, maksaläiskiä, tms. Ihotyyppi normaali.
Ikääntymisen merkkejä (juonteita) selkeästi havaittavissa, eli meikkivoiteen tulisi olla ehdottomasti kevyt.
Suosituksia meikkivoiteesta?
Kommentit (26)
Olen tykännyt Maybellinen dream liquid (en nyt muista nimeä). Hyvä vähän pintakuivallekin iholle,.
Lumene CC on itseasiassa paras mitä olen kokeillut. N46
Käytän Misshan Perfect Cover bb-voidetta. Taitaa olla pikkuisen kalliimpi kuin joku Lidlin voide, 20ml maksaa kympin verran ja isompi 50ml n.25€. Tosi huomaamaton mutta samalla peittävä, olen tykännyt kyllä. Ainoa miiinus tulee suht vahvasta hajusta minkä huomaa levittäessä mutta ei enää sen iholla ollessa.
Mä ostin hiljattain Dermosilin Ideal bb-voiteen. Tykkään! Ryppyjä on jo, ja iho on pintakuiva. Tämä kosteuttaa, pehmeästi häivyttää virheitä ja pysyy hyvin. Ja peittää tosi hyvin! Eikä ole hinnalla pilattu!
https://www.dermosil.fi/meikit/kasvot/meikkivoiteet/3983-ideal-bb-voide…
..edellinen jatkaa. Ja SPF 15 on ehdoton plussa!
dermou kirjoitti:
..edellinen jatkaa. Ja SPF 15 on ehdoton plussa!
Se on plussaa mutta käytännössä meikkivoidetta levitetään kasvoille niin vähän että sillä ei ole juuri vaikutusta. Aina aurinkosuojavoide alle jos haluaa oikeasti suojautua uv-säteiltä.
Benefit Hello Happy Flawless -meikkivoide. Niitä saa Kicksistä ja Tallinkin verkkokaupasta ainakin. "Löysin" sarjan vasta kesällä. Ulkoasun perusteella olen luullut Benefitin olevan vähän teinix, mutta nehän ovatkin tosi laadukkaita ja hyviä tuotteita.
Meikkivoide levittyy ohuesti, olen käyttänyt sivellintä, eikä kerry päivän mittaan ryppyihin. Kevyt puuteri päälle vaan. Olen 47 v.
dermou kirjoitti:
Mä ostin hiljattain Dermosilin Ideal bb-voiteen. Tykkään! Ryppyjä on jo, ja iho on pintakuiva. Tämä kosteuttaa, pehmeästi häivyttää virheitä ja pysyy hyvin. Ja peittää tosi hyvin! Eikä ole hinnalla pilattu!
https://www.dermosil.fi/meikit/kasvot/meikkivoiteet/3983-ideal-bb-voide…
Minulla on myös tämä. Ei peitä virheitä, esim. punoittava nenänpieliä, mutta muuten tasoittaa ihon väriä kivasti. Arkikäytössä tosi hyvä.
T.N42
Vierailija kirjoitti:
Lumene CC on itseasiassa paras mitä olen kokeillut. N46
Hah, oletko minä? Myös minä olisin suositellut ehdottomasti Lumenen Cc-voidetta. Olen käyttänyt sitä jo vuosia ja käytän tästä eteenpäinkin. N46
Mac Face & Body, hinta per ml aika lähellä marketin tasoja. Jos ehdottomasti marketista haluat, niin Loreal True Match. Mac F&B kylläkin vielä luonnollisempi ja ohuempi eli ei korosta ryppyjä.
Mä ostin Bourjois healthy mix meikkivoiteen ja oon tykännyt.
Madaran cc-voide on ihan paras! Hoitaa ihoa, peittää epätasaisuudet, sulautuu ihoon hyvin. Tulee ns. meikitön fiilis. Ihosta riippuen saattaa kiiltää, puuteri auttaa tai sitten se, ettei laita alle kosteusvoidetta. Tämä kun on oikeasti ihoa hoitava jo valmiiksi.
Kannattaa myös kokeilla mineraalipuutereita. Pyöritellään kabukilla iholle, se vaatii pienen harjoittelun. Prismasta saa Lily Loloa n. 20e purkki, kestää vuoden. Suosittelen!
Mulla käytössä mineraalimeikki. Flow/Lily lolo/bare minerals. Peittää hyvin, luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Madaran cc-voide on ihan paras! Hoitaa ihoa, peittää epätasaisuudet, sulautuu ihoon hyvin. Tulee ns. meikitön fiilis. Ihosta riippuen saattaa kiiltää, puuteri auttaa tai sitten se, ettei laita alle kosteusvoidetta. Tämä kun on oikeasti ihoa hoitava jo valmiiksi.
Kannattaa myös kokeilla mineraalipuutereita. Pyöritellään kabukilla iholle, se vaatii pienen harjoittelun. Prismasta saa Lily Loloa n. 20e purkki, kestää vuoden. Suosittelen!
Minulla tulee liian puuteroidun näköinen noilla mineraalipuutereilla. Siis jotenkin liian matta, se korostaa juonteita varsinkin silmien luona, vaikka laittaisi kuinka kevyellä kädellä. Ennen kyllä käytin noita. Olen siirtynyt nestemäisiin peittäviin tuotteisiin jotka toimii ainakin minulla paremmin.
15 vuotta mennyt Joe Blascolla ja toimii edelleen 41-vuotiaana.
Max Factor all day flawless on ihan paras. Kevyt mutta peittävä, pysyy todella hyvin.
Ester Lauderin double wear stay on hyvä. Olen kokeillut monia, ja vaikka on muitakin hyviä, tuo on ainakin yksi parhaista.
Avene.
N45