Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko helvetti oikeudenmukainen?

Vierailija
24.09.2020 |

Onko helvetti oikeudenmukainen?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Jumala on luonut helvetin ja Saatanan rankaisemaan syntisiä, joita kidutetaan siellä mitä kauheimmilla ihmiskokeilla ikuisesti! Jumala ei itse suoranaisesti osallistu tähän, mutta hyväksyy toiminnan hiljaisesti oikeudenmukaisena.

Vaikka kidutus on hirveää ja saattaa tuntua ihmismielen mielestä epäoikeudenmukaiselta, se on täysin oikein koska sillä on Jumalan hyväksyntä.

Joskus taivaan asukit voivat viihdyttää itseään seuraamalla kidutussessioita ja nauraa helvetissä kituville.

Taivaan asukkaat eivät kyllä helvetissä olevia enää muista. Heille he ovat ikuisesti kuolleita.

Olihan hän minun lapseni, mutta onneksi en enää muista häntä.

Jos surisit lastasi taivaassa, eihän se olisi taivas sinulle. Taivaassa kaikki kyyneleet pyyhitään pois ja kaikki itkun aiheet häviävät.

Vierailija
22/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis dementikko jo puoliksi taivaan puolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jumala on paha. Hänelle kelpaa vain yhdenlaiset ihmiset, ne jotka uskovat häneen. Saat olla minkälainen rikollinen vaan, mutta jos teet rötöksiä uskossa Jumalaan, pääset taivaaseen. Jos olet hyvä ihminen, mutta et usko, menet automaattisesti helvettiin.

Elät kuitenkin tämän Jumalan luomassa todellisuudessa, etkä voi sitä mitenkään muuttaa. Voit hyväksyä Jumalan sellaisena kuin Hän on, tai voit vastustaa Häntä, koska pidät häntä pahana. Mutta koska Jumala on se, joka määrittelee hyvän ja palkkion, rikoksen ja rangaistuksen, niin sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia Häntä vastaan. Koska hän omistaa ja määrittelee kaiken.

Voi kuulostaa ahdistavalta, mutta voin kertoa toisaalta, että todellisuus hänen yhteydessään on hyvä. Pitää vain ymmärtää ihmisen paikka ja osa. Se ei ole kukkoilla Jumalaa vastaan.

Aivan järkyttävää tekstiä. Ihan kuin Jumala olisi joku koulukiusaaja. Käyt mun koulua, joten alistu tai kärsi. Mä määrittelen asiat täällä koulussa. Sun teksti sai mut inhoamaan uskontoa enemmän kuin jo inhosin.

Vierailija
24/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanahan tekee vain mitä hönen käsketään tehdä, eli pitää pahat pois taivaasta, joten en käsitä miten häntä pidetään pahana ja vihattuna?

Vierailija
25/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän siinä joku jäynä olla. Eihän se muuten olis helvetti.

Vierailija
26/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti on roomalaisten keksintö , jolla saatiin kansa kuriin

Ei sellaista ole

Vierailija
27/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä harhaanjohdettuja raukkoja. Uskotte kaiken, mitä Jumala väittää. Että hän muka karkotti Saa-tanan hlvettiin ja sinne kaikki ihmiset hänen kanssaan ikuiseen kärsimykseen... Ehei.

Satana lähti itse, hän näki Jumalan narsitisen ja sadistisen luonteen. Saatana ei yritä epätoivoisesti vakuutella ketään puolelleen, toisin kuin mustasukkainen, pikkumainen Jumala.

Kaikki, jotka eivät Jumalalle kelpaa, kelpaavat Saatanalle. Menen mieluusti sinne, kuin pokkuroimaan narsistia. En ole läheisriippuvainen enkä kärsi Tukholmasyndroomasta, onneksi!

Jumala on hirviö. Jos vähänkin tarkemmin tutkii tuota tarinaa, ei voi tulla muuhun lopputulokseen.

Vierailija
28/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole -> Helvettiä ei ole. Uskonto on vain ja ainoastaan vallankäytön väline. Sen avulla on ollut helppo pelotella tyhmiä oman tahtonsa mukaiseen toimintaan.

Vierailija
29/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiä ei ole, ei kyllä taivastakaan. Katoamme olemattomiin kuoleman hetkellä.

Vierailija
30/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin hlvetti jäätyy, kuin minä poistun palstalta !

Zinc

Vierailija
31/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jumalaa ei ole -> Helvettiä ei ole. Uskonto on vain ja ainoastaan vallankäytön väline. Sen avulla on ollut helppo pelotella tyhmiä oman tahtonsa mukaiseen toimintaan."

On edelleen.

Vierailija
32/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvettiä ei ole, ei kyllä taivastakaan. Katoamme olemattomiin kuoleman hetkellä.

Taivasta ei ole. ME olemme hlvetissä.

JA elämää on kuoleman jälkeen.

Zinc

Vierailija
33/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keksintö valtaapitäviltä. Tuhansia vuosia valta-asemaa on perusteltu tällaisella hömpällä. Onneksi vihdoin meidän aikanamme tieto ja tiede tulevat uskontojen paikalle.

Vierailija
34/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keksintö valtaapitäviltä. Tuhansia vuosia valta-asemaa on perusteltu tällaisella hömpällä. Onneksi vihdoin meidän aikanamme tieto ja tiede tulevat uskontojen paikalle.

Eivät muuten tule. Jos seuraat tilastoja, niin ateismi jää pahasti jalkoihin. Kristinusko ja islam valloittavat maailman.

Vierailija
35/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jumala on paha. Hänelle kelpaa vain yhdenlaiset ihmiset, ne jotka uskovat häneen. Saat olla minkälainen rikollinen vaan, mutta jos teet rötöksiä uskossa Jumalaan, pääset taivaaseen. Jos olet hyvä ihminen, mutta et usko, menet automaattisesti helvettiin.

Elät kuitenkin tämän Jumalan luomassa todellisuudessa, etkä voi sitä mitenkään muuttaa. Voit hyväksyä Jumalan sellaisena kuin Hän on, tai voit vastustaa Häntä, koska pidät häntä pahana. Mutta koska Jumala on se, joka määrittelee hyvän ja palkkion, rikoksen ja rangaistuksen, niin sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia Häntä vastaan. Koska hän omistaa ja määrittelee kaiken.

Voi kuulostaa ahdistavalta, mutta voin kertoa toisaalta, että todellisuus hänen yhteydessään on hyvä. Pitää vain ymmärtää ihmisen paikka ja osa. Se ei ole kukkoilla Jumalaa vastaan.

Aivan järkyttävää tekstiä. Ihan kuin Jumala olisi joku koulukiusaaja. Käyt mun koulua, joten alistu tai kärsi. Mä määrittelen asiat täällä koulussa. Sun teksti sai mut inhoamaan uskontoa enemmän kuin jo inhosin.

Just tuon asenteen takia helvetti edes on olemassa. Saatana on kanssasi samaa mieltä, ja ikävä kyllä hän on luuseri, häviäjä.

Vierailija
36/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taivas oikeudenmukainen? Kukaan ei ole niin paha että ansaitsisi ikuisen elämän soitellen harppua.

Vierailija
37/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mies puhuu

mies52v

Vierailija
38/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseen, palstalaisille: mikä on sinun henkilökohtainen helvettisi? Miten kaukana olet siitä?

Siinä se on, pähkinänkuoressa. Helvetti on täällä, meidän oman toimintamme seuraus. Joo kiitos kyllä monet alaklikit ja sierainkorahdukset tässä kohtaa. Mutta ne meidän henkilökohtaiset helvetit liittyy läheisesti siihen mitä itse elämässä valitsemme. Palstan suurin lippulaiva tuntuu olevan syyllisten etsiminen omiin ongelmiin. Se syyllinen on viime kädessä peilissä. Se on se helvetti. Siitä voi tosin päästä ulos. Ei tartte katsoa tällaisia videoita ja nauraa näille ihmisille. Voi käyttää sen ajan paremminkin ja oman vastuun ja omien valintojen miettimiseen.

Vierailija
39/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miistä minä tuedän ku en oo käyny. Muuuta kun maan päälisesssä hlvetissä vähän liiankin usein.

Vierailija
40/51 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset uskoo helvettiin ja taivaaseen. 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan