Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku vielä keittiön kaappien hyllyissä hyllypapereita?

Vierailija
24.09.2020 |

Äitimuori laitellut meiän keittiön kaappeihin vuonna NAKKI viimeksi noita hyllypapereita, mutta itse olen viime vuosien aikana muutaman hyllyn paperin vaihtanut, kun on hieman repeillyt ja rötvääntynyt, mutta kun pitäisi kaikki paperit jokaikisestä hyllystä ja siivouskomerostakin repiä irti ja uusia ne, mutta eihän kaupoista tahdo enää löytyä kuin lahjapaperin nimikkeellä niitä rullia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin ainakin kuluneissa hyllyissä.Pitää muistaa ostaa kun löytää jostakin.

Vierailija
2/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kesällä ostin Puuilosta ja laitoin ruokakomeron hyllyihin uudet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellasta hyllymattoo Ikeasta. Helpompi siivota ja pysyy hyllyt paremmassa kunnossa.

Vierailija
4/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkätilan matosta -tai tapetista saa myös hyvät tehtyä: pysyvät paikallaan, eikä tarvitse taitella tai teippailla.

Vierailija
5/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, jos jostain löytyisi vielä ihania 1970-luvun hyllypapereita. 

Vierailija
6/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Ostin Clas Ohlsonilta. Vanhat kuluneet keittiökaapit piristyivät kivasti.

Vierailija
7/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa on, vähemmistössä.

Olen löytänyt hyllypaperia Citymarketista.

Vierailija
8/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkätilan matosta -tai tapetista saa myös hyvät tehtyä: pysyvät paikallaan, eikä tarvitse taitella tai teippailla.

Jos on ruokakomero niin pitää silti taitella hyllyn reunojen yli (ja laittaa nastalla kiinni) että on sievemmän näköinen. Mutta voisikin tapetinjämiä käyttää tähän tarkoitukseen, kaupan hyllypaperina myyty on ihan surkean ohutta kamaa. Tapetti on paksumpaa.

Vierailija
9/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kaappien siivous on tosi paljon kivampi kun voi vaan vaihtaa ne paperit, jolle mahdolliset muruset, valumat yms jää, eikä tarvi hinkata jotain hunajavalumia tai muumioita korppujauhoja irti puuhyllystä.

Vierailija
10/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygieenistä.

Vierailija
11/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Mutta jos kestävät haluat, käytä vahakangasta.

Vierailija
12/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Kaappien siivous on tosi paljon kivampi kun voi vaan vaihtaa ne paperit, jolle mahdolliset muruset, valumat yms jää, eikä tarvi hinkata jotain hunajavalumia tai muumioita korppujauhoja irti puuhyllystä.

Miksi sulla on hunajavalumia ja korppujauhoa kaapin hyllyssä? Laitatko likaiset purkit kaappiin? Outo.

Vierailija
13/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isot ulosvedettävät laatikot joihin olen laittanut ohutta silikonimattoa  pohjalle. Ei liu'u eikä kolise padat ja kattilat. Muuten melko uuteen keittiöön en ole nähnyt tarpeelliseksi laittaa hyllypapereita. Jos asuttaisiin vahassa asunnossa ja olisi ruokakomeroa tms. niin laittaisin hyllypaperit.

Aiheesta on puhuttu tuttujen kanssa useaan otteeseen. Perinteiset hyllypaperit on kadonneet jossain vaiheessa kaupoista kokonaan. Niille olisi käyttöä muuallakin, esimerkiksi lipastossa laatikon pohjalla. Ilmiantakaa jos tiedätte mistä löytyy! Tavallinen lahjapaperi ei käy, niistä lähtee väriä.

Vierailija
14/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa talossa kivat kun ei näy kuluneet ja pinttyneet hyllyt. Lahjapaperia tai tapettien jäämiä itsekin suunnittelin, että pääsisi halvalla. Uudehkoja hyllyjä en jaksaisi alkaa päällystämään, muuta kuin korkeintaan sisustamistarkoituksessa jollain tietyllä värillä.

Vierailija
15/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on isot ulosvedettävät laatikot joihin olen laittanut ohutta silikonimattoa  pohjalle. Ei liu'u eikä kolise padat ja kattilat. Muuten melko uuteen keittiöön en ole nähnyt tarpeelliseksi laittaa hyllypapereita. Jos asuttaisiin vahassa asunnossa ja olisi ruokakomeroa tms. niin laittaisin hyllypaperit.

Aiheesta on puhuttu tuttujen kanssa useaan otteeseen. Perinteiset hyllypaperit on kadonneet jossain vaiheessa kaupoista kokonaan. Niille olisi käyttöä muuallakin, esimerkiksi lipastossa laatikon pohjalla. Ilmiantakaa jos tiedätte mistä löytyy! Tavallinen lahjapaperi ei käy, niistä lähtee väriä.

Lipaston laatikoihin sopii tapetti hyvin. Niitä rullia saa halvalla ale-laareista tai kirppareilta. Itse asiassa torista löysin kaikista hienoimman, eikä haittaa vaikka olisi jämärullia kun ei yhteen laatikkoon mene paljoa. Monessa tapetissa on nykyään myös pyyhittäviä pintoja.

Vierailija
16/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllypapereita on yleensä siivousosastoilla kaupoissa, ainakin s-marketissa täällä päin. Valikoima on kyllä tasan 2 muistaakseni.

Itse en laita hyllyihin mutta minulla on vanhoja lipastoja joiden laatikoiden pohjalle laitan.

Vierailija
17/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juur kattelin, että olis hyödylliset yksi päivä. Mutta mä painottuisin ennemminkin johonkin toisenlaisiin hyllyalustoihin, jotka saisi putsattuakin helpolla. 

Harmi, ettei idiootit ole saaneet sellaisia aikaiseksi ..

Zinc

Vierailija
18/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kattilakaapissa. Menee muuten ne valkoiset hyllyt heti mustiksi kattilanpohjista.

Minusta hyllypaperit ei muutenkaan ole ollut kaikkein pöljimpiä ideoita.

Vierailija
19/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyllypapereita on yleensä siivousosastoilla kaupoissa, ainakin s-marketissa täällä päin. Valikoima on kyllä tasan 2 muistaakseni.

Itse en laita hyllyihin mutta minulla on vanhoja lipastoja joiden laatikoiden pohjalle laitan.

Kyllä aika moni käyttää vahakangasta ja silloin valinnanvaraa riittää ..

Zinc

Vierailija
20/37 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa talossa kivat kun ei näy kuluneet ja pinttyneet hyllyt. Lahjapaperia tai tapettien jäämiä itsekin suunnittelin, että pääsisi halvalla. Uudehkoja hyllyjä en jaksaisi alkaa päällystämään, muuta kuin korkeintaan sisustamistarkoituksessa jollain tietyllä värillä.

Lahjapapereita en kyllä käyttäisi. Ne usein haisee ja niistä lähtee väriäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi