Selvätuntija (näkijä) paikalla
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
miksi koen hulluksi tulemisen tunteita?
Sinulla on tällä hetkellä asioita selvittämättä. Mutta yleisesti ottaen, olet herkkä / empaattinen ja olet kytkeytynyt maailman pelon energiaan, mikä on korkea nyt COVID-19 aikana. Ohjeistus enkeleiltä on sinulle, että sinun tulee tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan puhdasta iloa. Avaudu rakkauden energialle ja tiedosta, että nämä hulluksi tulemisen tunteet eivät ole sinusta peräisin - olet "imenyt" ne ympäristöstäsi, maailmasta. Eli voit päästää niistä irti turvallisesti. Rukous Jumalalle on työkalu, jolla voit pyytää apua tilanteeseesi. Tunnen, että tilanteeseesi tulee selkeyttä ja jopa runsautta.
Saanko ruotsin kielen yhdeksi sivuaineekseni yliopistossa? Valinnaisainekoe oli viime viikon keskiviikkona.
Mikä on tulevan lapseni sukupuoli ja milloin hän syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Saanko ruotsin kielen yhdeksi sivuaineekseni yliopistossa? Valinnaisainekoe oli viime viikon keskiviikkona.
Tulee varsin positiivisia merkkejä tähän eli kyllä näyttäisi siltä, että tulet saamaan ja tässä tuli myös tuntemuksia vasemmalle puolelle eli sinua pyydetään nyt olemaan vastaanottavainen kaikelle hyvälle, jota sinulle tarjotaan. Hyviä asioita luvassa.
Minulla on vaikeuksia työssä. Mitä näet?
Tuleeko minun ja ihastukseni välillä enää koskaan tapahtumaan mitään? Tapasimme tasan kaksi vuotta sitten tänään ja emme ole puhuneet yli vuoteen... Erään ennustuksen mukaan olisimme alkaneet seurustella 2019-2020, mutta asumme nykyään myös eri maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee varsin positiivisia merkkejä tähän eli kyllä näyttäisi siltä, että tulet saamaan ja tässä tuli myös tuntemuksia vasemmalle puolelle eli sinua pyydetään nyt olemaan vastaanottavainen kaikelle hyvälle, jota sinulle tarjotaan. Hyviä asioita luvassa.
Oi kiitos!
Minäkin olen näkijä. Näen että olet sokea manipuloija. Vastaukset on hatusta vedettyjä. Sen verran ympäripyöreitä että bulkkia sisältöä.
Tällä jos rahaa teet muutoin niin kylläpä on huonosti nukuttuja öitä ja varo karma velottaa pian. Se tulee äkkiarvaamattomana tilanteena luoksesi.
Mille alalle asperger-piirteitä omaava nuorempi poikamme kannattaa suunnata?
Onko tämä ystävyyden päättyminen kannaltani hyvä asia? Kaikesta huolimatta vähän harmittaa.
Löydänkö saman henkisen ystävän?
Mitä Martti Ahtisaari ostaa kaupasta, jos hänen on tarkoitus laittaa tuotteet grilliin eläkepäivillään? Muttuuko Martin valinta tuotteiden suhteen jos Eeva Ahtisaari on mukana kaupassa?
Uskooko poikani minua? Saako hän järkeä päähänsä nyt tässä eskaloituneessa asiassa?
Miksi olen kokoajan niin surullinen, löydänkö suuntaa elämälleni ja mistähän se mahtaa löytyä? Olen ihastunut erääseen henkilöön, vaikka olen parisuhteessa. Hän taitaa tykätä myös minusta, mutta miksi. Haittaa hieman elämää kun ei tiedä miten olisi tämän ihmisen lähellä.
Miksi en saa erästä henkilöä pois mielestäni?!
Onko sairaalla äidilläni aikaa viikkoja vai kuukausia. Lääkäri ei osannut sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaikeuksia työssä. Mitä näet?
Täällä tuli eripuran tunteita työn saralle. Asiat eivät ole tasapainossa, on vähän ykinäinen olo / erillinen ja jokin varjo / haaste tässä on tällä hetkellä. Jotenkin asiat työilmapiirin suhteen ovat kolkot - olisi tärkeää, että katsot asiaa monesta näkökulmasta ja katsot asioiden juurisyyt - miksi asiat ovat näin. Voit tehdä jotain tämän asian eteen ja tulee vähän tunne, että sinun täytyy pitää puolesi. Mutta seuraavan täydenkuun jälkeen, sinulle on luvassa uusia siunauksia, enkelit kertovat - eli menee lokakuun puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Järkiintyminen vaatii sitä.
Zinc
Kaikkien valheiden kyseenalaistamista ..
Olen pulassa elämäni joka osa-alueella. Mulla on kaksi tärkeää ja erittäin rakasta miestä. Toinen on tumma ja toinen vaalea, kumpi on se oikea?
Olen saanut häirikköpuheluita. Onko henkilö, joka minua uhkailee ja häiriköi se joka sanoo olevansa, vai joku muu? Olenko vaarassa? Yritetäänkö minua huijata?
Olen ollut jo pitkään lamaantunut. Näetkö mitään parannusta asioihini?
Kaikki, mitä näet, on tervetullutta. Auta jos voit.