Raskaaksi ilman, että mies työntyy kunnolla sisälle?
Niin. Onko kukaan tullut raskaaksi emättimen suulle päästetyistä mälleistä, lähinnä häpyhuulille/ukopuolelle siis? Jos ensin käyttää penistä korkeintaan pari senttiä sisäpuolelle ilman, että laittaa kunnolla sisään asti ollenkaan, ja sitten mies laukeaa "huulille".
Sen tiedän, että kunnon keskeytetyssä yhdynnässä on kohtuullisen suurikin riski tulla raskaaksi, mutta mites tälläinen. Ja seksivalistuksessa varoitellaan, että siittiöt saattavat uida pitkänkin matkan, mutta lieneekö todellisuuspohjaa tälläisella?
Kysymys on siis, onko kukaan OIKEASTI tullut näin raskaaksi tai tunteeko jotain TODELLISTA tapausta, jolle olisi näin käynyt?
Kysymyksen tausta se, että näin nyt tuli hetken huumassa (molempien) toimittua. Ihan oman miehen kanssa, jonka kanssa olemme olleet 10 vuotta naimisissa... Tilanne on vaan se, että lääketieteellisestä syystä, jota en tässä tarkemmin aio kertoa, raskaaksi tuleminen on ehdottomasti kielletty ja myöskään mikään ehkäisymuoto kondomia lukkunottamatta ei tällä hetkellä käy. Kondomeista emme taas kumpikaan tykkää, se vie kaiken nautinnon :(Tilanne on jatkunut jo aika pitkään, ja jotenkin nyt vaan tuli toimittua noin tyhmästi himojen hyrrätessä :(
Kommentit (14)
Taalla yksi joka on yli 10 vuoden ajan kayttanyt keskeytettya yhdyntaa ehkaisyna oman aviomiehen kanssa.
Meilla on myos kaksi lasta, molemmat saivat alkunsa ensimmaisesta kierrosta missa ei sitten keskeytetty vaan ihan tarkoituksellisesti mentiin loppuun asti.
Meille tama ehkaisy sopii hyvin ja turhaan liiotella raskauden mahdollisuutta. Totta kai se vaatii itsekuria miehelta etta ihan oikeasti tulee ulos ennen laukeamista, mutta mun mielesta taa ehkaisy sopii todella hyvin sellaiselle pariskunnalle jotka eivat halua hormoneita pumpata sisaan ja sellaiselle pariskunnalle jolle lapsentulo ei ole kuitenkaan mikaan katastrofi jos vahinko sattuu kaymaan.
Esimerkiksi sinulle ap, jos et medikaalisista syista saisi tulla raskaaksi niin ottaisin jareammat ehkaisyt kayttoon kuin keskeytetyn.
Jos raskaus on täysin mahdoton niin silloin laitetaan se kortsu, vaikka se olis miten inhottava. Tai harrastetaan seksiä niin ettei niillä siittiöillä ole mitään mahiksia päästä munasolun lähelle.
Suurin riski teillä lienee tuossa, että mies tuli paljaalla sisälle, vaikkakin vain vähän. Mutta silti, siinä on saattanut muutama siittiö päästä matkaa. Ja kaipa ne sitkeimmät pääsee siitä emättimen suultakin.
Aika pieni tuossa kai on riski, mutta silti se on olemassa. Ja jos raskaus on täysin ei ei niin silloin ei pitäis ottaa mitään riskiä. Tuskin haluat aborttiin mennä ja tuolla teidän meiningillä se voi olla edessä.
Kun siis nimenomaan ei ole mahdollisuutta ottaa kunnollista ehkäisyä käyttöön, kondomi on ainoa vaihtoehto ja sen kanssa taas ei kumpaakaan huvita touhuta. Pääosin ollaankin nyt tehty "kaikkea muuta" kuin tätä varsinaista, mutta nyt kävi tälläinen (yksittäinen) ylilyönti. Pillerit on kyllä valmiina odottamassa, mutta en saa vielä aloittaa niitä. Muutenhan meille olisi vauva enemmän kuin tervetullut, ja heti kun "lupa" tulee niin alammekin yrittää vielä yhtä lasta.
Kaipaisin siis nimenomaan kokemuksia, onko joku oikeasti tullut kuvaamallani tavalla raskaaksi?
ap
Kaveriperheessä on viisi lasta, jotka ovat kaikki olleet ns. yllätyksiä. Ehkäisynä käytetty keskeytettyä yhdyntää. Joten sanoisin, että kyllä se siemenneste taitaa pamahtaa aika voimalla naisen sisään, vaikka miehen vekotin olisi ihan vain siinä hollilla.
hups, huulilla on höplitty
Tiedät varsin hyvin ettei kukaan tiedä varmasti onko noin tullut raskaaksi ja sitä oletko sinä mahdollisesti raskaana.
Sterilisaatio, mietipä sitä.
En koskaan jaksa lakata ihmettelemästä näitä kortsusta valittajia. Jos ei "huvita" käyttää kortsua, niin ei sitten pitäis huvittaa pannakaan?!! Kortsu ei todellakaan vie tuntoa. Ja niitähän on vaikka minkälaisia, eri mallisia ja paksuisia, värisiä, kokoisia ja makuisia. Eiköhän sieltä kullekin sopiva löydy.
Sterilisaatio ihmiselle, joka haluaa vielä lapsia?
Ja joillekin se kortsu vaan on niin suuri turn off, että sen kanssa ei yksinkertaisesti tule mitään... Ei kai sitä ymmärräkään, jos itse kuuluu niihin, jotka eivät siitä samalla tavoin kärsi. Ei ole kyse mallista, väristä saati mausta, vaan yksinkertaisesti paljas on ainoa hyvä...
Miksi pitäisi vielä yksi lapsi saada jos on jo lapsia? Miksi nykyiset eivät riitä?
Pitääkö oman terveyden/hengen uhalla leikkiä?
Sterilisaatio saa tykkäyksen!
Miksi pitää väen vängällä kommentoida asiaa, josta ei tiedä juuri mitään? Miksi ihmeessä ei saisi haluta lisää lapsia, kun tiedossa on, että jonkin ajan päästä se on täysin mahdollista?
Osa miehistä erittää siittiöitä koko yhdynnän ajan. Siittiöille on lähes yksi ja sama onko matkaa 5cm enemmän (emättimen pituus) vai ei!
Tuolla menolla tulette vanhemmiksi!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:45"]
Sterilisaatio ihmiselle, joka haluaa vielä lapsia?
Ja joillekin se kortsu vaan on niin suuri turn off, että sen kanssa ei yksinkertaisesti tule mitään... Ei kai sitä ymmärräkään, jos itse kuuluu niihin, jotka eivät siitä samalla tavoin kärsi. Ei ole kyse mallista, väristä saati mausta, vaan yksinkertaisesti paljas on ainoa hyvä...
[/quote]
Abortti ei sitten ole ollenkaan turn off? Mieluummin mä pistän vaikka pari kortsua kuin lähden hakemaan aborttilähetettä ja sen jälkeen menen itse toimenpiteeseen. Kun vähän miettii vaihtoehtoa, niin sen kumin pistää ihan ilolla paikalleen.
Ainakin minun äitini on noin tullut raskaaksi, kun ekaa kertaa noin sängyssä touhuili isän kanssa. Äiti oli sitten naimisiin mennessään tukevasti raskaana ja vielä neitsyt, neitseellinen oli synnyttäessäänkin. Ja joo, en tuota olisi halunnut kuulla, mutta äiti itse kertoi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:30"]
Ainakin minun äitini on noin tullut raskaaksi, kun ekaa kertaa noin sängyssä touhuili isän kanssa. Äiti oli sitten naimisiin mennessään tukevasti raskaana ja vielä neitsyt, neitseellinen oli synnyttäessäänkin. Ja joo, en tuota olisi halunnut kuulla, mutta äiti itse kertoi.
[/quote]Mun ystävävälleni kävi samalla tavalla. Tosin synnyttäessään ei enää ollut neitsyt.
Onko pakko pelata venäläistä rulettia? Hankkikaa kunnon ehkäisy, jos ei ole tarkoitus tulla raskaaksi.
Jo se, että mies käväisee muutaman sentin sisällä, riittää, sillä niissä ensimmäisissä touhutipoissa - tai miksi kukakin niitä nimittää - on yleensä jo siittiöitä. Ja raskaaksi tuloon tarvitaan tasan yksi siittiö,