Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastelahja?!?

Vierailija
20.07.2006 |

Olisiko jotain ideoita lasten Raamatun, lusikan tai taulunkehyksen lisäksi?

Kiitos!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme sai sellaisen ja minun mielestäni se oli taas tylsin mahdollinen lahja, aivan hyödytön. Lapsi voi vahingossa niellä sormuksen ja myöhemmin kun tajuaisi olla syömättä sen sormus onkin ja ihan liian pieni. Mielummin vaikka joku kaulakoru, joka mahtuu myöhemminkin.

Vierailija
2/18 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nämä on niin makuasioita niin vaikeahan tähän on mitään sanoa; yhden mielestä perinteinen kummilusikka on ainoa oikea, toinen haluaa vaikka vaippapaketin että on hyödyllistä vaikkei muistoksi jääkään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saimme juurikin tuon kummilusikan, mitä pidän kanssa perinteisenä. Saimme myöskin hammaskeijurasian sekä hopea/samettisen valokuvakehyksen. Muumilakanat olivat myöskin ihanat. Makuja on monia!

Vierailija
4/18 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiverrutin nimen. ja yhdelle ostin hopeisen kahvilusikan ja kaiverruti sen ja tulen ostamann aina merkkipäivinä samaa sarjaa.. tulevia kapioita siis, niin vanhanaikastako onkin... ja tietenkin siihen sit jotain muuta aina synttäreillä ja muulloin.. varsinkaan pienet ei ymmärrä niiden päälle vielä ;)

Vierailija
5/18 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pentikin lasten lautanen on ihana ja tosi kätevän mallinen. Joillekin olen ostanut muumi-aterimia tai pikkulusikoita.

Vierailija
6/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toivonut kaikille lapsille kummilusikkaa.

Vierailija
7/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnalle on tullut tosi paljon kaikenlaisia vaihtoehtoja, ja yhdestä kultasepänliikkeestä löytyy niistä vain pieni murto-osa. Meilläkin ratkesi sama ongelma vasta kiertelemällä.

Mutta toisaaltahan se voisi olla jotain ihan muutakin kuin tuota kultasepänliiketavaraa, mutta siihen en osaa kyllä ulkopuolisena mitään vinkkiä antaa, kun kohdeperhe ja lapsi tuntematon. Käsityöliikkeissä saattaisin itse piipahtaa, kaiverruksen sijasta muistomerkinnäthän voi vaikka kirjailla.

Vierailija
8/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat loppuneet... =(

Vierailija
9/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkejä mitä silloin voi antaa?

Vierailija
10/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelahjaksi, jos ei ole kummi, voi viedä esim kirjan. Hyvä klassikko on esim Pikku Prinssi.

Vierailija
11/18 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on se kipsi juttu, johon voi painaa vauvan jalanjäljet... En tosin tiedä missä niitä myydään... Mutta uskoisin että on ihan kiva muisto lapselle:)

bongasin just ainakin Lastenpuoti Pikku Prinssissä.

Vierailija
12/18 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketin, jossa oli sellainen massa, joka kaulitaan kehykseen (vaaleanpunainen, valkoinen tai vaaleansininen) ja sitten siihen voi painaa vauvan käden tai jalanjäljen ja kirjoittaa tietoja. Painamisen jälkeen se kovetetaan uunissa ja toiselle puolelle kehystä voi laittaa vauvan kuvan. Kaikki tykötarpeet oli samassa paketissa, maksoi vähän päälle 20 ¿. Tosi kiva minusta ja lahjan saajatkin tykkäsivät :-)

Vierailija
13/18 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaa tehdä ihanan, mobileista vauvat tykkää kuin hullut puurosta, jos ne on kunnollisia ja paljon liikkuvia osia.

Ystävä sai kummiltaan joka vuosi uuden kummilusikan ja kai niitä oli 18 v. päivään mennessä kertynyt puolitoista tusinaa, eli puoli tusinaa jos ostat nyt, niin sulla on kuudeksi vuodeksi lahja valmiina, annat ne vaan yksi kerrallaan.

Yhdeltä kuvataiteilijakummiltaan mun lapsi sai taulun - taulun ei tietysti tarvitse olla itse tehty.

Mieti mikä asia on sulle tärkeää ja mitä haluaisit antaa lapselle muistoksi itsestäsi tai elämästä.

Vierailija
14/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta olisi kummien antaa lahjaksi aikaansa eikä tavaraa. Minua pyydettiin kummiksi niin etten olisi tavara-kummitäti enkä ole lapselle antanutkaan juuri muuta kuin muutaman itse tehdyn lahjan. Neulo jotakin.

Vierailija
15/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kipsi juttu, johon voi painaa vauvan jalanjäljet... En tosin tiedä missä niitä myydään... Mutta uskoisin että on ihan kiva muisto lapselle:)

Vierailija
16/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rahasto oli ehkä hyödyllisin! saa rahat ulos aikuisen ja kummit alittavat joka vuosi vähän rahaa sisään

Vierailija
17/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette kerran sylikummeja niin kysy ihmeessä vanhemmilta mitä toivovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi