Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintainen illallinen miehen on tarjottava ensitreffeillä?

Vierailija
28.11.2013 |

Riittääkö teille tyyliin Hesen sipulirenkaat majoneesilla vai ettekö tyydy vähempään kuin Savoyn illallinen viinipaketteineen? Entä jos mies ei tarjoa mielestänne tarpeeksi, onko seksi ehdottomasti silloin nou nou eka treffeillä?

- Mies 27 v (menossa ekoille treffeille perjantaina) -

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sipulirenkaat ei riitä pillun saantiin. Jos ne tajoat, kannattaa ujuttaa yksi taskuun koska se on lämpimin läpi joka sulle sinä iltana irtoaa.

Vierailija
2/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muna ei mahdu sipulirenkaaseen, kun se on niin paksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, se mahtuu vaikka kynän teroittimeen.

Vierailija
4/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä kysymys vitsi?

Tuo riippuu ensisijaisesti elämäntilanteesta, iästä, elämäntavasta jne. Ja treffejäkin voi olla monenlaisia. Nykyisin pääsen mieheni kanssa lapsista johtuen hyvin harvoin treffeille. Silloin kun mennään syödään joskus hyvin ja hienosti ja toisinaan sitten taas mennään hakemaan ranskanperunat grilliltä, mikä nyt milloinkin sattuu meistä hauskalta tuntumaan.

Näin lähtökohtaisesti kuitenkin 27-vuotiaalta mieheltä odottaisin kuitenkin ehkä vähän enemmän ideoita ensitreffeille kuin Hesen mutta jos olisi kovin köyhä niin voisin tuonkin vaihtoehdon ymmärtää.

Tuohon seksiosioon on ihan hölmöä edes vastata mutta multa ei ole ainakaan koskaan voinut seksiä ostaa joten se ei riipu mitenkään siitä mitä tarjoaa tai tarjoaako ylipäätään mitään vaan jostain ihan muusta...

Vierailija
5/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BigMac-ateria plussana.

Vierailija
6/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta enemmin suoraan huora. Saat varmasti, ei mene aikaa hukkaan ja tulee luultavasti edullisemmaksikin.

Vierailija
7/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, edellisistä huolimatta....

Ap., vedit aika ääripäät vaihtoehdoiksi, mutta Heseä en suosittele, paitsi jos olet/-tte 16v.

Vedä kaikessa keskivertoa, ei mitään, korostan ei mitään övereitä.

Vierailija
8/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette vielä tunne kovin hyvin, niin ruoka on ensimmäisillä treffeillä toissijainen asia. Tärkeintä on, että pyritte tutustumaan toisiinne, ja jos ruoka on sellaista, että se vaatii päähuomion, metsään mennään.Valitse siis kohtuuhintainen, mutta tunnelmaltaan intiimi ravintola, jossa voitte keskustella rauhassa.

Tapas- ja antipasto-tyyppiset ratkaisut ovat hyviä deiteille, koska ne eivät jäähdy, ja niiden syömisen kanssa ei ole kiire. Toisaalta, jos deitti on tooosi tylsä, ne voi syödä nopeastikin. 

Toimi siis ainakin minuun, itse olen jo kahdeksatta vuotta sen ensitreffeillä viiniravintolan maistelulautasen tarjonneen miehen kanssa. ;-)

Vierailija
9/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaruokalaan ei ehka kannata menna, mutta et kai sita tosissasi ajatellutkaan. tunnelmallinen, tavallinen ravintola on paras. kylla ekoilla treffeilla voi panolle paasta,  mutta se riippuu itsestasi - ei ravintolasta. toivotan onnea. 

Vierailija
10/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:51"]

Jos ette vielä tunne kovin hyvin, niin ruoka on ensimmäisillä treffeillä toissijainen asia. Tärkeintä on, että pyritte tutustumaan toisiinne, ja jos ruoka on sellaista, että se vaatii päähuomion, metsään mennään.Valitse siis kohtuuhintainen, mutta tunnelmaltaan intiimi ravintola, jossa voitte keskustella rauhassa.

Tapas- ja antipasto-tyyppiset ratkaisut ovat hyviä deiteille, koska ne eivät jäähdy, ja niiden syömisen kanssa ei ole kiire. Toisaalta, jos deitti on tooosi tylsä, ne voi syödä nopeastikin. 

Toimi siis ainakin minuun, itse olen jo kahdeksatta vuotta sen ensitreffeillä viiniravintolan maistelulautasen tarjonneen miehen kanssa. ;-)

[/quote]

Oikeasti? Annoit pildeä oliiveilla ja makkaranpätkillä?

Vierailija
11/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt viime aikoina Mäkkärillä? Onko Happy mealissa tarjolla kylkiäisenä cocacola-lasi? Deittini kuulemma keräilee niitä

AP

Vierailija
12/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hinta mitään merkitse, kunhan mies on sen itse tehnyt.

Vierailija
13/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:29"]

Riittääkö teille tyyliin Hesen sipulirenkaat majoneesilla vai ettekö tyydy vähempään kuin Savoyn illallinen viinipaketteineen? Entä jos mies ei tarjoa mielestänne tarpeeksi, onko seksi ehdottomasti silloin nou nou eka treffeillä?

- Mies 27 v (menossa ekoille treffeille perjantaina) -

[/quote]

Kylläpä ne treffikohteet yleensä itse päätetään. Tähän mennessä olen käynyt ihan kahveilla ja ollaan otettu jotkut leivokset lisäksi. Ihan itse olen maksanut ruokani ja juomani. Mulle ei tarvitse tarjota. En toki ala vänkkäämään väkisin vastaan jos mies tahtoo tarjota, mutta seuraavalla kerralla on mun vuoro maksaa :) Miehen tarjoama ruoka/juoma ei vaikuta seksinsaantiin ekoilla treffeillä. En ole tähänkään saakka "antanut" ekojen treffien jälkeen, enkä usko että tilanne tulee muuttumaan. Yhdenyön jutut on erikseen.

Vierailija
14/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksistä edes haaveilet, niin vähintään 35 euron annos + juomat ja jälkiruoka.

Vierailija
15/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:45"]

Onkohan tämä kysymys vitsi?

Tuo riippuu ensisijaisesti elämäntilanteesta, iästä, elämäntavasta jne. Ja treffejäkin voi olla monenlaisia. Nykyisin pääsen mieheni kanssa lapsista johtuen hyvin harvoin treffeille. Silloin kun mennään syödään joskus hyvin ja hienosti ja toisinaan sitten taas mennään hakemaan ranskanperunat grilliltä, mikä nyt milloinkin sattuu meistä hauskalta tuntumaan.

Näin lähtökohtaisesti kuitenkin 27-vuotiaalta mieheltä odottaisin kuitenkin ehkä vähän enemmän ideoita ensitreffeille kuin Hesen mutta jos olisi kovin köyhä niin voisin tuonkin vaihtoehdon ymmärtää.

Tuohon seksiosioon on ihan hölmöä edes vastata mutta multa ei ole ainakaan koskaan voinut seksiä ostaa joten se ei riipu mitenkään siitä mitä tarjoaa tai tarjoaako ylipäätään mitään vaan jostain ihan muusta...

[/quote]

Jos on köyhä? JA Hessburger!  Miksi köyhä menisi sinne? Hyvänen aika hyvän ruuan saa samaan rahaan oikeasta ravintolasta. Juomat maksaa siinä erikseen... Mutta siisti paikka ja vaikka burgerit naudanlihasta perunoiden sekä salaatin kanssa 16 euroa.  HEH hese... 10 euroa majoneesilätty keinotekoiset perunat ja hanalimu.  :D

Vierailija
16/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta miehen ei välttämättä tarvitse tarjota mitään.

Oletan, että ensitreffeillä vasta juodaan kahvit. Jos mies haluaa, niin voihan mies sen kahvin tarjota jos on normi työssäkäyvä.

Se, minkä hintaisen aterian mies voi tarjota tokilla treffeillä, riippuu molempien statuksesta ja varallisuudesta. Itse olen tällä hetkellä opiskelija ja minusta olisi vähävaraisena vaivaannuttavaa, jos mies tarjoaisi kalliin aterian. Mutta joku ateria kymmenen euron molemmin puolin ei herättäisi pahaa vaivaannusta.

Helsingissä on ainakin paikkoja, joista saa tapaksia ja voi vaikka ottaa pari tapasta ja lasin viiniä, ei ole pakko investoida syömiseen. Eikä mennä sinne Heseen:-)

Vierailija
17/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 09:06"]

Musta miehen ei välttämättä tarvitse tarjota mitään.

Oletan, että ensitreffeillä vasta juodaan kahvit. Jos mies haluaa, niin voihan mies sen kahvin tarjota jos on normi työssäkäyvä.

Se, minkä hintaisen aterian mies voi tarjota tokilla treffeillä, riippuu molempien statuksesta ja varallisuudesta. Itse olen tällä hetkellä opiskelija ja minusta olisi vähävaraisena vaivaannuttavaa, jos mies tarjoaisi kalliin aterian. Mutta joku ateria kymmenen euron molemmin puolin ei herättäisi pahaa vaivaannusta.

Helsingissä on ainakin paikkoja, joista saa tapaksia ja voi vaikka ottaa pari tapasta ja lasin viiniä, ei ole pakko investoida syömiseen. Eikä mennä sinne Heseen:-)

[/quote]

Jos sitten sanon sille, että saa kolme vapaavalinnaista tapasta Bar Barcelonassa. Ja 12 cl punaviiniä?

AP

Vierailija
18/18 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän kaavan mukaan, tasokkaassa ravintolassa. Mikään Rosso ei käy...

Sanoisin että vähintään jos alle 50€ /ruokailija meinaat päästä niin unohda!