Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaisiko tällainen päivä sinusta ihanalta, vai karmealta

Vierailija
24.09.2020 |

Olen ollut nyt työttömänä, töitä on kyllä tiedossa eli tätä ei jatku enää kauaa, mutta olen nauttinut näistä rauhallisista päivistä yli kaiken.

Moni ystävistäni on vaan kauhunsekaisesti tuntunut säälivän ja kauhistelevan, että eikö mulla ole tylsää ja miten oikein saan aikani kulumaan..

Tiedän kyllä että olen hyvin rauhallinen luonne, ja sen lisäksi introvertti, joten se selittänee miksi ekstovertti-ystävieni mielestä mulla pitäis ilmeisesti kaatua seinät päälle...

Tänään siis, heräsin kahdeksalta. Join aamukahvit lukiolaiseni kanssa.

Sitten pesin pyykkiä, viikkasin pyykkiä, katselin uutisia, luin päivän lehden.
Puhuin kaverin kanssa puhelimessa, hän soitti.

Lähdin kaupungille, kävin kirpputorilla. Tulin kotiin, tein ruoan, söin. Järjestelin kotia.

Keitin lukiolaiselle kahvit, kun tuli koulusta, juteltiin hetki päivästään.

Nyt katselen telkkaria, palstailen samalla.

Lämmitän kohta saunan.

Eilinen päivä meni suunnilleen samalla lailla, kotityöt olivat toisenlaisia, ja saunan sijaan kävin pitkällä kävelyllä sekä luin kirjaa aamulla.

No, kauheen ihanaa vai ihan kauheeta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisitko kannustamista työnhakuun

🦏

Vierailija
2/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin, että työt pian jatkuvat, niin suhtautuisin kuten lomaan. Koronan takia en lähtisi matkoille enkä kiertelisi kaupungilla, mutta ulkoilisin ja nauttisin vapaa-ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mukavalta mutta ei tuommoista päivää jaksaisi vuoden ajan joka päivä putkeen

Vierailija
4/4 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta kuulostaa, kun siitä saisi ansiosidonnaisella käteen melkein saman kuin töissäkäydessä.

Itse olisin kyllä niin ”loman” tarpeessa, mutta pitkällä tähtäimellä, pitää painaa töitä kun niitä kerran on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme